«Fullvaksinert»


Nå har snuppen min og jeg spist brunch, masse deilig eggerøre med reker og røyka laks. Ligger på sofaen og bare ser regnet pøser ned ute. Jeg har sovet utrolig dårlig i natt, som noen av dere kanskje har sett så postet jeg et innlegg i firetiden i natt. Et innlegg hvis innhold alle burde få med seg.

Grunnen til at jeg har sovet dårlig i natt er at snuppen min var satt opp til vaksinering i dag. Dose to. Første dose for litt tilbake siden var AstraZeneca, i dag har han fått Pfizer og har med det erklært seg selv fullvaksinert. Jeg gidder ikke si noe til han om det, men det kommer nok mer styr rundt disse vaksinene.

For noen dager siden sendte jeg inn høringssvar til regjeringen.no vedrørende lovforslaget om endring i smittevernloven for å få et inngripende koronasertifikat. Jeg valgte å ikke være anonym. Det vil si at mitt svar skal komme opp på den siden offentlig med mitt navn. Jeg sendte den 7/5, men navnet mitt er enda ikke dukket opp. Flere jeg kjenner har gjort det samme, men heller ikke deres navn har dukket opp. Nok en gang aner jeg ugler i mosen. Vi hadde alle levert høringssvar der vi sier oss mot lovforslaget.

Link: https://www.regjeringen.no/no/dokumenter/horing-om-koronasertifikat-endringer-i-smittevernloven/id2847796/?expand=horingssvar

Det er rare dager og en rar tid vi lever under, det er helt klart. Men jeg vil fremdeles oppfordre alle til å sende inn høringssvar til regjeringen og yte motstand mot dette lovforslaget som kan frata oss den friheten vi har vært med på dugnad for, som vi har kjempet for å ta tilbake i nå over et år.

Svarfrist 12/5.

Send inn ditt høringssvar!! Link: HER!!!

Ytringsfrihet, menneskerettigheter og frihet er det viktigste vi har i dette landet for å ha et godt samfunn hvor vi faktisk kan leve livene våre, og ikke bare gå rundt her som hjernedøde zombier og bare eksistere.

Ja til medmenneskelighet, og størst av alt er kjærligheten. Vern om dette!!


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#høringssvar #regjeringen #vaksiner #koronasertifikat #frihet #norge

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg