Fucking awesome!! đŸ€©

Etter en tid hvor stadige smÄ angrep, stikk og ondskapsfulle usannheter har blitt rettet mot en i form av blogginnlegg og kommentarer som i lÞpet av sommeren har intensivert seg etter dette startet for et par tre Är siden, sÄ fÞler en litt pÄ dette med Ä vÊre en «frihetskjempende dissident».

Det Ä mÄtte «besvare» all disse overnevnte med egne kommentarer og innlegg og det faktum at en da fÄr feil fokus i bloggen og blir «fanget i en krig» som tar oppmerksomheten vekk fra hva som er viktig. Ikke mye konstruktivt for noen.

Gjennom pandemien opplevde jeg en fin ting pÄ bloggernes plattform, jeg fikk mer kontakt med en del av bloggerne og fÞlte jeg var en del av et felleskap. Potensielle vennskap spiret.

Samtlige nevnte angrep i min retning i nyere tid, altsÄ denne sommeren, har Êrlig talt medfÞrt en gradvis Þkning av lesere, og det er ikke Ä fornekte at nÄr en drifter en blogg sÄ Þnsker en jo Ä nÄ fram til flest mulig, men nÄr det Þdelegger relasjonen i felleskapet sÄ gir ikke det noen god fÞlelse. En vil gjerne ha flere lesere, men ikke til enhver pris. Jeg skjÞnner godt at andre bloggere velger Ä ikke holde kontakten lengre.

Har selv gÄtt ut med at nÄr en «stÄr i skolegÄrden» passiv som tilskuer og opptrer som om dette som foregÄr er greit, sÄ tar jeg selv avstand. Det er en greie jeg alltid har stÄtt ved, passive mobbere er like ille, om ikke verre enn gjerningsutÞverne. Derfor velger jeg selv disse vekk, og gir da beskjed om det.

Noen ser ganske enkelt ikke situasjonen, har ikke forstÄelse, og tenker at det er jeg selv som er Ärsaken til problematikken, at jeg er den som feiler, de har da valgt meg vekk, og gir med det sin stÞtte til aksemakten. Andre derimot gÄr simpelthen lei, og trekker seg vekk fra hele konfliktomrÄdet. Jeg ser hvem, og skjÞnner hvorfor.

Med det sagt sÄ er de tÞffeste og rÄeste menneskene jeg har mÞtt i mitt liv, det er de som dag ut, dag inn, uke inn, mÄned ut og Är etter Är har stÄtt i det. Overlevd den all den hets og mobbing de har blitt utsatt for, brukt dette til Ä lÊre av, kjempe videre og lage seg et liv. Disse er totalt badass, disse har jeg enorm respekt for. Dere er fucking awesome!!

Det samme gjelder de som kjemper mot Þvrigheten, de som stÄr opp mot urett, ytrer seg og konfronterer galskapen med Ä forsÞke hjelpe andre se den. De som stÄr pÄ for et bedre samfunn og en tryggere framtid for dagens barn og de stakkars kommende generasjoner.

Da er det jo bare sĂ„ hyggelig, utrolig fantabulĂžst hyggelig nĂ„r jeg i dag vĂ„kner og tar fĂžrste turen inn pĂ„ plattformen her og ser DETTE. Et fantastisk lysglimt oppi alt, et lĂžft som virkelig betyr noe. Ord som forteller at en ikke kjemper forgjeves. En ny gnist blir tent, og iveren etter Ă„ belyse den urettferdighet og ondskap som er i verden, skape engasjement og forsĂžke tenne den gnisten hos sine medmennesker – den bestĂ„r, gnisten er blitt flammer, og nĂ„ er det bĂ„l!

Tusen hjertelig takk for dette!! ❀

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og fĂžlg gjerne Bunny Trash i egne grupper pĂ„ Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

FÞlg Bunny Trash pÄ MeWe: Link!!

FÞlg Bunny Trash pÄ Facebook: Link!!

#bjĂžrn #brunbjĂžrn #elverum #natur #teddy #drammen #bunny #bunnytrash

 

10 kommentarer

Siste innlegg