Fucked up blogg!!

I går hadde jeg en skikkelig ‘ryddesjau’ her i heimen. Mitt ‘walk in closet’ samt gjesterommet fikk seg en ommøblering, ting og tang ble kastet, og jeg surret rundt her for å få et bedre system på diverse. Så da ballet det på seg, et lite prosjekt ble en stor greie. Samtidig hadde jeg en del stiklinger av diverse praktspragler som skulle plantes i jord, og jeg måtte klippe nye stiklinger for å sette i vann, og andre planter måtte klippes ned. Det er litt sånn at når jeg har bestemt meg for å gjøre noe, så gjør jeg det, stort sett.

Ting en tenker, og når en skriver om det, så virker det så enkelt, så fort gjort, men altså jeg holdt på hele dagen, jeg svetta faktisk, og så var det jo også opp og ned trappene her med stuff som skulle i kjellerboden, ting som skulle kastes og så videre.

På kveldingen tok jeg meg tid til å skrive et blogginnlegg. Det er det jo ofte ikke så mye styr med, har jo tastet innlegg en del år nå. Men dette innlegget var med flere linker, utfyllende tekst, flere bilder og en video til slutt. Så jeg brukte litt mer tid på innlegget enn jeg gjennomsnittlig gjør. Så postet jeg det. Men hva skjedde? Ingen fuckings ting? Det kom ikke opp på forsiden på blogg.no? Jeg endret tidspunkt og postet igjen. Ingenting. Jeg kopierte hele innlegget og limte det inn i nytt innlegg og postet. Ingenting. Jeg endret overskrift og satte nytt tidspunkt og postet. Ingenting. Samtidig så jeg at andre bloggere postet nye innlegg.

Tiden gikk, jeg gikk en runde med jentene ute i nabolaget her, så dem fikk luftet seg, tisset og bæsjet, sniffet litt på stolper og trær, sjekket ut om det har dukket opp nye voffser i nabolaget og denslags. Når vi da kom inn igjen så forsøkte jeg poste innlegget mitt igjen. Ingenting. Jeg fysisk skrev hele innlegget på nytt som et nytt innlegg og postet. Ingenting.

Jeg har lest at andre bloggere har opplevd at innleggene deres ikke kommer opp når de poster, og jeg har opplevd det. Men da bruker det løse seg med enkle grep. Men i går kveld var altså dette helt umulig. Og når jeg får slike utfordringer så blir jeg så ‘besatt’ på å få dette til, at jeg holdt på i et par timer. Jeg var oppi et stort prosjekt i leiligheten her, og kastet bort et par timer på blogg.no til ingen nytte. Jeg fikk ikke postet det forbanna innlegget. Så da endte det med at jeg bare postet kort og greit et helt annet innlegg. Nemlig DETTE, og fy faen, det kom opp på forsiden til blogg.no med en gang.

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#drammen #oslo #innvandring #norge #bunnytrash #bunny

8 kommentarer
    1. God morgen 🙂
      Ang innlegg har eg opplevd det selv, men det ligger der uansett. På Blogg.no sin forside kan du øverst velge kategorier, vel den kategorien du selv postet innlegget under og der ligger det 🙂 Skjønner ikkje greie med at noen ganger viser det på hovedsiden eller ei, men det ligger uansett under den riktige kategorien 🙂 Nå er det ut på tur! Kos deg 🙂

      1. Det får så være, ingen sjekker kategorier, man sjekker forsiden, thats it. Og det å poste, skrive nytt, reposte, og ditt og datt i over to timer – det er ihvertfall min første gang å måtte oppleve i min tid som blogger. God tur på tur Vibbe, postkassen har du vel sjekket allerede, hahaha.. 🤪🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg