Fuck you verden!


Stod opp i dag og var i passelig humør, begynte ordne og styre her. Tenkte jeg skulle få alt på stell tidlig i dag, så jeg kunne slappe av litt før vi får gjester i ettermiddag/kveld.

Vært en tur i vaskeriet med to maskiner klesvask, fått satt i gang med støvsuging og litt sånn. Så var det på tide med 5 minutter pause.

Det første jeg fikk opp på mobilen min var følgende overskrift fra Drammens Tidende: «66 nye smittede, nå går smittekurven rett til værs». Og ingressen som fulgte: «der ikke lenger et spørsmål om vi er inn i den tredje smittebølgen eller ikke. Nå er spørsmålet hvor stor den blir. Foreløpig ser utviklingen bekymringsfull ut, og smittekurvene peker dessverre rett til værs».

Ja, da daler egentlig humøret helt i bånn med en gang. Slik hadde jeg det i går, det sugde og var helt jævlig. Mange dager har vært slik. Men i dag ble det annerledes. Jeg bryr meg ikke. Jeg driter i det. «Jeg skal leve»-modusen min er tilbake!! Jippi!!

Så værsågod, regjering, FHI og propaganda-media, bare kjør på med driten deres i dag. Masse overskrifter og artikler om samme dritten for å plage folk. Kjør på! I dag er dagen jeg ikke bryr meg og bare sier «fuck you» til dere!

Jeg har satt på musikk nå, guffer opp litt Rock’n’Roll her. Og så gleder jeg meg til besøk i kveld. Få se noen nye fjes jeg ikke har sett på lenge, bare koble ut med drinker, musikk, spekemat, snacks, chillidip og shots!!

Fuck you alle sammen, ha en fin lørdag!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#helg #fuckyou

4 kommentarer
    1. Når jeg ser tilbake på hvordan jeg tok det som en selvfølge at det fantes en grense for hvor lenge de kunne holde dette opplegget her gående, må jeg bare flire av den naive idioten jeg var.. Dessuten tok det meg pinlig lang tid å innse at det finnes ingen grense for hvor lenge vi kan utsettes for de belastninger som følger disse tiltakene! Dette vil fortsette så lenge de evner å opprettholde den nødvendige balansen mellom skremsel og et passe nærliggende lys i enden av tunellen for at bølingen fortsetter å dilte etter bjellekua. – Sann mine ord!..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg