Fuck deg Geriatriks!!

Denne mannen, om det er hva vi skal kalle han, er slik jeg ser det en slemming, en virkelig slemming, men ikke bare det, han er en slem idiot hvis han mener det han skriver!

Gjennom årene har jeg bare blitt kvalm av et sådan sneversynt pottitthodeprat av en som har smelt hodet sitt så altfor mange ganger i isen. Likevel går han ut på isen, om og om igjen. Hva kaller man en sådan?

Den gang ditt innlegg om hva som er verst for homofile ble postet og du gikk til angrep på kristne som kommer med homohets på sosiale media prøvde jeg å forklare deg at selv om homohets på nettet og hets av minoriteter og hets i det hele tatt ikke føles bra å oppleve, så er det å bli overfalt en mye verre følelse. Du nevnte de kristne stygge kommentarer på sosiale media, jeg forklarte at det oppleves mye verre å bli overfalt av islamske gjenger som holder en kniv opp mot ansiktet på en, at det oppleves mye verre å ikke kunne gå fritt i samfunnet uten å måtte være på vakt fordi landet fylles opp med mennesker som kommer fra land hvor homofile blir utsatt for sharia og gjerne kastet fra hustak. Denne holdningen tar de med seg hit til vårt land og mener det er greit å angripe homofile her til lands også.

Pride-paraden i Oslo ble derfor flyttet fra Rådhusplassen til Grønlands Torg fordi de som følger islam mente at Grønland var deres bydel og der var homofile uvelkommen og flere ble overfalt der. Disse holdningene, truslene og voldskulturen lever i beste velgående også i Norge. Når jeg som har opplevd begge deler, hets på sosiale media fordi jeg er homofil, og overfalt av islamske gjenger og stått med kniven mot strupen forklarer deg hvilken av disse følelsene som opplevdes verst så avskrev du meg. For selvfølgelig vet du bedre.

Livets harde skole lærte meg hva som er verst, men livets harde skole har du jo avskrevet gang på gang på gang i dine blogginnlegg. Den som tar livets harde skole som argument for sin lærdom, den er ifølge deg idiot og konspirasjonsteoretiker og faen vet hva. Samtidig kritiserer du enhver som har brukt Google til å søke opp informasjon om hva det måtte være, for den som innhenter kunnskaper via det store internett, enten om det er fra Helsedirektoratet, Folkehelseinstituttet, Forskning.no eller hva det måtte være, så er den personen dum. Ifølge deg.

I dag henviser du til Dagbladet. Dagbladet faktisk?!! Var det der du hentet den bastante ideen om at en stygg kommentar oppleves verre for en homofil person enn en kniv på strupen og frykt for eget liv? Du som heterofil mann kan da altså via Dagbladet fortelle homofile hva som føles verst for homofile, fordi Dagbladet har fortalt deg det?

Nå var det ikke homofile du skulle angripe i dag, men en annen minoritet. Uvaksinerte, altså de som har satt seg på gjerdet iht dagens såkalte koronavaksiner. Du mener at hvis en uvaksinert skulle bli alvorlig syk av covid så skal denne personen ta regningen selv. En ny metode for å true folk til et liv i uføre. Både psykisk og økonomisk, og potensielt også fysisk.

For her vet hverken du eller jeg langtidsvirkningene og konsekvensene av disse såkalte vaksinene. Men her til lands er det da til nå avklart over 4000 tilfeller av alvorlige bivirkninger, det finner man hvis man går inn på legemiddelverkets sine sider. Men siden jeg brukte Google som søkemotor for å finne legemiddelverket sine sider så er jeg idiot, konspirasjonsteoretiker og faen vet, igjen ifølge deg. Fordi du har ikke lest i Dagbladet om alle disse tilfellene. Ei heller har du lest om da jeg ble satt i nesten to ukers karantene for å ha vært i samme rom som en fullvaksinert venninne som viste seg å ha blitt smittet av en fullvaksinert mann som døde få dager etter av covid.

Det vil ikke være mulig å oppnå flokkimmunitet ved hjelp av denne vaksineringen siden vaksinene ikke stopper smittespredningen. Dette vet du Geriatriks, for det skrev du selv på egen blogg for kort tid siden. Synker det ikke inn hva du selv skriver? Nåværende vaksiner hindrer ikke at du kan bli smittet eller at du blir syk, de hindrer heller ikke at man sprer smitten videre til andre. Derfor kan man ikke beskytte noen andre ved å ta vaksinene.

Så hva faen er problemet ditt? Du gir uvaksinerte skylden hvis du ikke får spille ishockey og gå på bar? Fytte for en mentalitet og en egoistisk tankegang, for her handler det visst bare om deg, deg, deg! Det er like tydelig som sola på himmelen på en himmelblå midtsommersdag!

Bare du ta disse jævla vaksinene du, kjør på la guffa få spre seg i kroppen din, det er ditt valg og din kropp, det respekterer jeg, men kutt ut å delta i et hjernevasket ondsinnet press mot andre som av forskjellige grunner, som du ikke vet noe om, har valgt å sitte på gjerdet i dag, en stund eller for alltid.

Prøv å vise litt medmenneskelighet og omtanke for andre. Jeg kan si for meg selv at den dagen jeg blir injisert med den guffa så vil den psykiske belastningen være så stor at det er ikke noe liv laget for meg videre, da er det over. Så da mener du at jeg skal havne i økonomisk uføre i tillegg hvis jeg blir alvorlig syk og trenger sykehushjelp? Fordi jeg ikke tok en vaksine som ikke skaper flokkimmunitet, ikke hindrer å få smitte, ikke hindrer å føre smitte videre, og nødvendigvis ikke hindrer en å bli alvorlig syk.

Du mener at mitt liv og andre som meg ikke er verdt noe, vi skal knuses either way!?!!

Hvis du mener dette da er du en IDIOT!!

Hvis du googler IDIOT så finner du ut hva ordet betyr, Google er en søkemotor som hjelper deg å finne nyttig info!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#geriatriks #hjerteløs #ondsinnet #pandemi #covid #korona #tiltak #restriksjoner #nedstenginger #menneskerettigheter #lockdown #sannhet #vaksinering #vaksine #fuckvaccine #stopvaccine #myndigheter #sykehus #sykehushjelp #regjering #frihetsberøvelse #frihet #norge #bunnytrash

15 kommentarer
    1. Mye av det du skriver har jeg ikke lest, så jeg kommenterer bare en ting, nemlig at uvaksinerte burde betale sykehusregninga – ifølge Geriatriks. Faller jo på sin egen urimelighet. For hvor mange andre sykdommer kan vel kreves betalt for, da? Strengt tatt uten å påvise 100 % årsakssammenheng engang. Selv har jeg valgt vaksine, men respekterer likevel retten til å avstå.

    2. Bare lurer på om det er bivirkninger av vaksinen du er mest redd for? Du nevner at det er meldt 4000 alvorlige bivirkninger og at en ikke vet langtidsvirkninger enda. Da kan jeg ikke unngå å lure på hvorfor du velger å røyke? Det VET vi med 100% sikkerhet er skadelig og det DØR 6000 av røykrelaterte “bivirkninger ” hvert år. Da har de gjerne levd med veldig ubehagelige symptomer ganske lenge. Er ikke det litt dobbeltmoral? Hvorfor utsette seg for det?

      1. Ikke meldt, avklart, 4000 som er bekreftet alvorlige. Det er meldt cirka 45000. Så da mener du jeg ikke skal sette meg i en bil pga faren for trafikkulykker? Etc?

        1. Herregud.. Jeg bør altså ikke inn å lese de innleggene der, om jeg ikke skal gjenta bedriften med å klikke sidelengs i kommentarfeltet *hehe*
          Jeg mener.. Skjønner de ikke selv at det de går ut og proklamerer er et paradoks!?..
          Altså.. På den ene siden, gnager de om at vaksinene ikke gir flokkimmunitet mht til viruset i sin nåværende form (altså mutasjon),
          På den andre siden, er det derimot de 8% uvaksinerte som har skylden for spredningen..
          WAF!?
          Hvordan kan det gå an at en vaksine ikke virker according to plan ved at folk allikevel smittes, -og derav (ved at de smittes) at de unektelig blir SMITTEBÆRERE, samtidig som det er de uvaksinerte som står for smitten!?? En SMITTET = en SMITTEBÆRER, og smittet blir jo da BÅDE vaksinerte & uvaksinerte, ERGO der er ikke mulig ut i fra de forhold som forekommer at det kun er de uvaksinerte som står for spredningen!!
          Men nå betyr det uansett INGENTING, for flokkimmuniteten har viruset selv mutert på seg ved at det nå ikke er mer aggressivt enn en 3 dagers i verste fall (- forutsatt at en ikke allerede har en fot + begge armene i graven, for da blir selvsagt den minste ting farlig!)
          Nå må jeg ut å lufte hodet, kjenner jeg, for han der fyren irriterer meg altså så grønnjævlig!! Skjønner egentlig ikke hvorfor, for de som er seige nok i toppetasjen til å befinne seg på det her nivået, har jeg jo gitt opp å nå ut til for lenge og vel siden!..

          1. Lenge skrev de at 90% er vaksinerte, så ble det 92% er vaksinerte. Her for kort tid siden begynte de å skrive 72%, det gjør også Geriatriks. Han er easy, disse meningene han ytrer finner han i Dagbladet faktisk. Bare les, Dagbladet 😂 Videre nå er det slik at siden de har «funnet ut» at man kan bli smittet og smitter videre selv om en har tatt flere doser «vaksine» så er ordlyden nå slik at uvaksinerte er MER smittsomme 😂 Disse menneskene skjønner ikke selv hvor gale dem er i sin jakt på å ha noen å peke fingre på, de ser ikke selv ondskapen.

    3. …ja er ikkje han der og hannes tilhengera “skjønn”? (yeppz, sarkasmen dryppe giftig akkurat nu..) Æ vegrer mæ for å kalle folk for idiot, men kan faktisk være veeeeldig villig til å si mæ sterkt enig med dæ. Æ meine jøsses & djiiizess!! Og bærre for å ha det sagt – æ er ei som sitt på gjerdet og dingle med beina og studere det æ meine er galskap – for det skal fryse bra til is en viss plass, før æ frivillig lar dæm sprøyte nåkka som helst i min kropp..

      1. Folk er nå begynt å bygge et parallellsamfunn, og blir det som enkelte tror, så er det jo veldig hyggelig at du er blant oss Helene 🥰 nå har jeg aldri vært vaksinemotstander, men iht disse vaksinene skurrer det veldig, og jo mer press og ufine kommentarer etc desto sikrere og staere blir jeg i min sak.

    4. Men så komfortabelt da!
      Han som er hocky-spiller tar vel glatt regninga selv om han blir skadet? Han har jo i høyeste grad oppsøkt problemene? Og hva med rusavhengige, fedmepasienter etc. Skal de også betale alt selv? Det faller på sin egen urimelighet rett og slett, og er bare tankeløst vrøvl!

    5. Det er vel temmelig mye vi gjør og påfører oss selv som vi burde “betalt selv” med en slik tankegang. Som f.eks. lungekreft, kols, fedmeoperasjoner, følgesykdommer av alkoholmisbruk, matforgiftning, osv.

      1. Denne mannen synes jeg er grusom, han har driftet blogg nesten like lenge som meg og fått en puck i hodet en gang for mange, men neste gang det skjer går det vel hull, og da regner jeg med han tar regningen selv, for risken han utsatte seg for valgte han selv, og da synes jeg virkelig ikke at mine skattepenger skal være til hjelp for en som ønsker andre vondt av sammenlignbar årsak – neida, jeg mener ikke det, ville bare ha fram et poeng, jeg unner han alt godt selv om.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg