Fredag ble lørdag, i dag er det fredag!

Da ble brått og plutselig i går bestemt at det skulle være balkongaften og drinkers hos vårsj i går kveld siden det over tid har vært bestemt at dagen i dag skal være alkoholfri. Som de av dere som følger bloggen min fast (Bien, Kjerringtanker, MonicaVederhus, Owen osv med alle sine pseudonymer i tillegg) vet, så bruker snuppen min og jeg å «skeie litt ut» på lørdager. Noen ganger passer det ikke helt på grunn av jobben til snuppen min, så da bruker vi å bytte på helgedagene. Det har vi altså gjort denne helga.

I går var det lørdag og festligheter på balkongen her, dere vet jo at jeg er balkongkongen, dere kan kalle meg Balkongkongen, det passer godt med Bunny, Sjefskaninen og Medbloggertrollet og Bunny Trash. De beste folka har mange navn, dere vet ‘kjært barn’, og Balkongkongen er jo.. absolutt helt konge!!.

Anyways, det er ikke fordi det ikke passet med turnusen til snuppen min at vi har byttet dager denne gang. Det har seg faktisk slik at han har en ‘miniferie’ nå, han har hatt fri et par dager, og har enda et par dager til igjen. Og det skal jeg si dere, han nyter det fullt ut. Han ligger på sofaen her og ser så søt ut under et rosa pledd med begge jentene inntil seg. Sover alle tre. Fiiiiine, mine sine 🥰

Det har seg altså slik at det er fordi vi skal ut i kveld, ikke ut på byen, men ut bort. Dagen i dag har vi ventet på i tre år, blitt utsatt og utsatt, nå er dagen endelig her.. 😜

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#helg #bunny #bunnytrash

5 kommentarer
    1. Nei nå må du ikke tulle det ennå mer til for oss som allerede var ute av tellinga pga 17. mai 😅 God lørdag – kose dere masse – og helg 😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg