Fra 5-1. Kan jeg få din stemme?

I dette innlegget har jeg lagt ved 5 musikkvideoer av mitt store idol Madonna. Dette er noen av mine favoritter når det kommer til dronningas ballader. Jeg tenkte å se om dere lesere er gode lyttere, samtidig får jeg se om dere rangerer omtrent likt, eller helt ulikt meg. Alle disse låtene er store hits av Madonna i perioden 1985-2015.

Det jeg ønsker er at dere skal lytte på låtene og rangere dem fra femte til førsteplass. Altså den som havner på femteplass (5) liker dere minst, og førsteplassen (1) er den dere synes er best:

 


Crazy for you

👇🏽

 

Live to tell

👇🏽


Rain

👇🏽


Take a bow

👇🏽


Ghosttown

👇🏽

Kommenter veldig gjerne i kommentarfeltet her i blogginnlegget 👇🏽 det verdsettes, tusen takk på forhånd og tusen takk for at du stakk innom Bunny!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#madonna #bunnytrash #bunny

14 kommentarer
    1. De var veldig fine alle sammen, lagret alle i en spilleliste nå, plasserer dem i den rekkefølge de står med Crazy for you som best og Ghosttown sist, selv om ingen av de tre siste var bedre eller dårligere enn hverandre.

    2. Hei igjen 😊🌹🇳🇴👍

      Nr 2 «Live to tell « har vært og er fortsatt en av mine absolutt favorittlåter gjennom tidene,ellers blir listen litt tilfeldig for meg,er jo ikke noen stor fan av Madonna.
      Men,det er «Live to tell»,det er noe med den sangen (teksten)……..

      Hilsen synskepeggy.

          1. Herlig.. hadde trodd at Live to tell var den de fleste kjente til her til lands, da nettopp den gjorde det best her og er en av sangene som skal spilles i min begravelse.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg