Fortsett å skrive!

Ja, det var det mannen sa til meg i forbifarten da jeg stod utenfor Drammen Togstasjon her om dagen, fredag da snuppen min og jeg skulle ta toget til Sande for å møte venner og kjøre videre til Sandefjord for å ta båt over til Sverige. «Fortsett å skrive, vi trenger slike som deg» sa denne kjekke helt fremmede mannen da han passerte meg og gikk inn på togstasjonen. Jeg er nokså satt ut av det hele egentlig, for nå har det nesten blitt sånn at hver gang jeg er utendørs så treffer jeg på helt fremmede mennesker som følger bloggen og sier at de setter veldig pris på den, at de er enige, at min stemme trengs, og så videre.

Det er veldig ofte forbipasserende i gaten, gjerne på Strømsø Torg og ved togstasjonen. Jeg har også møtt folk på båtturer, på konserter og så videre, som kommer bort og enten spør om jeg er Bunny og da sier at de synes veldig om denne bloggen. Eller så sier de som han på fredag. Noen er veldig sikre på at jeg er meg. Det er litt rart.

Også i går dukket det opp noen som følger Bunny. Snuppen min og jeg hadde tatt oss noe drinker og kost oss på balkongen før vi dro ned til sentrum. Vi hadde blitt enige om å sjekke ut et relativt nytt utested i byen som heter «Lobby». Egentlig en restaurant, men Drammen er Drammen og på kvelden blir da dette et sjenkested. Vi satte oss utenfor under varmelampene og mens vi satt der så dukket det opp et gjeng med fire damer hvorav ei av dem kikket veldig på meg. Jeg kjente henne igjen og hilste, vi gikk på et kurs sammen for 18 år siden, og hun ble sååå glad for å se meg. Så kom det.. hun følger bloggen min, Bunny, og jeg fikk beskjed om å aldri slutte å skrive, fordi hva jeg skriver om er så viktig. Venninnene hennes ble nysgjerrige, så hun fikk mobilene deres og fant fram Facebook-gruppen min «Bunny – rett fra levra!» og la venninnene sine til der slik at også de kan følge Bunny og lese innleggene.

Jeg føler ikke at jeg er bare Bunny lengre, jeg er BUNNY!! Haha.. jo, men det er ikke tøys engang. Og det er litt kult, for bloggen har noen gjengående tema som jeg har følt at folk ikke tør snakke høyt om, eller at folk ikke ser galskapen og skjønner at det er mye politisk som styrer i virkelig feil retning. Spesielt dette med innvandring og islam i Norge. Og alt dette som skjedde rundt covid og hvordan folk ble presset til å la seg vaksinere. Andre tema er psykisk helse som er vanskelig for mange å snakke om.

Anyways, når jeg ser hva jeg ser, opplever hva jeg opplever. At folk begynner å våkne, at folk begynner å tørre si fra, nok er nok og denslags. At så mange ber meg om å fortsette skrive om disse tema, så vil jeg gjerne utfordre dere alle til å være litt mer høylydt. Dere må snakke høyt, det hjelper lite at slike som meg skriver og folk bare nikker og er enige, dere som er enige og ser det samme som meg, dere må gjøre noe dere også. Dere må bruke stemmene deres, ikke bare stemme ved valg, men dere må bruke stemmebåndet, videreformidle og ytre hva dere mener, snakke om det, påvirke. Det er når folk skjønner at vi faktisk er mange, at enda flere tør gå imot det politisk korrekte narrativet, og at man kan få til noe.

Til eksempel trenger vi ikke flere moskéer i Norge, vi trenger faktisk ikke noen i det hele tatt, få dem vekk. Vi trenger heller ikke mer innvandring fra mena-land og islambeltet. Nå må vi ha fokus på samfunnet her vi bor, rydde opp og gjøre det tryggere og mer velfungerende. Det hadde vært utrolig bra om feks de 269 millioner kroner som brukes årlig på nettopp moskéer hadde blitt brukt til å styrke helsetjenester inkl psykisk helse.

En annen ting, istedet for å bruke penger på uvettig innvandring til Norge, så kan man hjelpe langt flere i nærområdene, og da for lavere kostnader, både i penger og belastning på samfunnet forøvrig. Også det kan bidra til å øke kvaliteten på helsetjenester her til lands, eldreomsorg og så videre, samt redusere kriminalitet og voldskultur. Vi trenger ikke de holdninger og forestillinger ikke-vestlige innvandrere tar med seg hit.

Midtøstens befolknings mentalitet er indoktrinert, det er vold og krig til enhver tid på ethvert nivå. I familien og opp til statlig nivå. Alt fra sosial kontroll, undertrykkelse på grunn av kjønn eller legning, til terror og krig med og mot andre land.

Det iranske regimet viste i natt sitt sanne ansikt når de angrep Israel med kryssermissiler og droner. Dette er de samme kreftene som aktivt forsyner Russland med våpen som tar livet av uskyldige ukrainere, og som i en årrekke har destabilisert midtøsten gjennom støtte til terrororganisasjoner som Hamas, Hizbollah og Houthi-militsen i Jemen.

Heldigvis ser det ut til at Israel har klart å begrense skadene med god assistanse fra USA, Storbritannia og Frankrike. Men det er tydelig at konflikten eskalerer nå, og dette fordi islams følgere ikke aksepterer vantro, altså mennesker som ikke har underkastet seg islam. Israel er det siste jødiske land, og for islams følgere er det slik at jøder skal utryddes først, deretter er det alle oss andre som ikke har underkastet oss islams ideologi.

Så folkens, dere må bruke stemmene deres. Vi trenger ikke at ikke-vestlige holdninger, kultur og levesett tar over her. Vi har ikke et perfekt land, så langt derifra, men bare å ha friheten til å kunne elske den man vil, velge sin partner og livsledsager, synes jeg er mer enn verdt det, og verne om.

Tusen takk alle som følger Bunny – dere er best! 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#bloggkrig #bunnytrash #bunny

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg