Forferdelige Græsvik og fantastiske pingviner!


Nå er det hvilings igjen, en liten time, så skal vi ut å spise indisk har vi bestemt oss for. Det blir deilig. I går kveld hadde vi vorspiel på hotellet, så dro vi på pubrunde, sikkert de verste kneikene i byen, hahaha.. En eller annen Irish pub, og Skipperhuset. Skulle egentlig på Fincken, en bar jeg har hatt lyst å besøke i 20 år hvis jeg noengang havnet her i Bergen. De stengte for 2-3 uker siden. Skjebnens ironi, men hadde det dritmorsomt uansett.

I dag har vi vært i akvariet og hilst på pingvinene, jeg elsker pingviner. De er fantastiske herlige skapninger. På vei til hotellet nettopp nå gikk jeg bokstavelig talt rett på Fredrik Græsvik. Er redd for å få mareritt i natt etter det sammenstøtet. Fordrar ikke den mannen!! Så etter middag på den indiske blir det vorspiel, fest og ut på byen igjen i kveld!

Ha en fin kveld alle sammen 😘


Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#helgetur #sol #sommer #ferie #fisketorget #bergen #indiskmat #restaurant #clarion #akvariet #pingviner #fincken #skipperhuset #admiral #fløibanen #uteliv #bunnytrash

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg