Forestill dere..!

Forestill dere at det ble innført krav til BMI-sertifikat i samfunnet vårt. Med disse argumentene som legges frem i media og på sosiale media, og det faktum at myndighetene vurderer å ta koronapass i fullt bruk med ordlyden de bruker, så er det vel på sin plass å minne om at 10.000 årlige hjerteinnfarkt tar mye intensivkapasitet på sykehusene.

Så med argumentene som føres for å ta i bruk koronapass så burde jo BMI-sertifikat stilles likt. Har du BMI > 25 får du ikke kjøpe junkfood på McDonalds og så videre, og på kolonialvarebutikkene kun hvit fisk og grønnsaker.

Det hadde vært noe? God natt!

Følg gjerne bloggen i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#bmi #sertifikat #pass #bunny #bunnytrash

12 kommentarer
    1. 👍 Ja då hadde det vorte ramaskrik. Då hadde me fått høyra om både diskriminering og krenking, sjølv om det ville hatt meir å seia for folks helse, og presset på helsevesenet.
      Tenkjer me går for det, om ikkje for anna, så for å fucke opp stemningen 😂.

    2. Da er det mulig jeg ikke hadde kommet inn på mækkær’n! haha

      Men ser poenget ditt, jeg er HELT IMOT dette koronapasset, skjønner ikke vitsen med det for å si det sånn. Det er SVADA det

      1. Mækkern hadde gått konk, jeg tror ikke det er så veldig mange med BMI under 25 som i en normal hverdag drar dit så ofte. Akkurat nå har det jo vært unntakstilstander, alt annet stengt i sentrum så har det jo vært folkefest på Mækkern. Før plandemien var jeg innom et par ganger i året for en milkshake, nå er vi stadig innom og spiser chillicheestops og slikt. Men jeg må si det hadde vært langt mer interessant med et BMI -sertifikat enn koronapass. BMI-sertifikatet kunne faktisk gjort noe for folkehelse, noe koronapasset ikke gjør, men heller motsatt. Men jeg tror begge deler ville medført at det hadde etterhvert klikka for folk. Ikke få kjøpe kjøttdeig og pølse liksom, da hadde det rakna for folk 😂

        1. HAHHAHA, ja da tror jeg virkelig det hadde skjedd vold i butikkene rundt omkring og jeg hadde vært en av de som hadde klikka. Men ja, det hadde faktisk gjort mer med folkehelsa enn coronapass, HELT klart. !

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg