Folkefest med SIAN!


I dag skinte sola da jeg våknet i morges, og etter en deilig frokost bestemte jeg meg for å dra innover til Oslo i dette nydelige været. Det har seg jo slik at jeg føler at det er greit å benytte anledningen med godvær for å dra innover til hovedstaden. Det blir jo kanskje ikke mulig for meg fra nær fremtid å krysse kommunegrensene uten koronasertifikat. Noen har jo lagt viljen sin til at hvis man ikke er vaksinert mot korona, Covid19, så skal man heller ikke kunne gå på restauranter, cafeer, bibliotek, kino eller butikker. Kanskje til og med blir det slik at man ikke kan reise over kommunegrensene. På et tidspunkt var tanken om et coronasertifikat en konspirasjonsteori. I dag er det en realitet som har utviklet seg til å bli noe langt mer enn et pass for å kunne reise over landegrenser.


Vel ankommet Oslo og Nationalteatret var det første jeg møtte en figur med en musikkmaskin og mikrofon som sang barnesanger om Jesus. Jeg ble så glad, det var som om verden var blitt normal igjen. Det myldret av folk, sola skinte. Den deilige lyden av rennende vann i fontenene. Blomster i bedene. Det var så utrolig vakkert, jeg ble varm i hjertet og rørt. Nesten så jeg måtte gråte en skvett også.


Hadde handlet meg en kald Solo brus på stasjonsbutikken, og tuslet meg videre nedover mot Stortinget. Der økte folkemylderet. Svære gjerder, stor inngjerding, med flere inngjerdinger innenfor inngjerdingen. Utenfor satt folk klare på campingstoler med popcornskåler og brus. Folk hadde heist opp store bannere om samhold og solidaritet. Nå var de klare for konsert. Konsert med Stopp Islamiseringen av Norge.


Folk delte ut Pride-fløyter og spiste softis. Der kom alternativt musikkorps. Folk danset, hylte og skreik og lo. Der var alt fra små barn til eldre pensjonister. Morsomst var jo de som hadde tatt med seg barna sine for å lære dem å blåse fløyte med munnbind på. Er det mulig liksom, hahaha.. Bak mikrofonene hørte vi ord som islam, mohammed, koranen, landeveisrøver, barnebruder, Erna Solberg, pedofili, media, muslimer, politisk ideologi, koranen, sunna, Hitler, Arbeiderpartiet og så videre. Alt til en musikalsk harmoni.


Vi får ikke ha noen vanlig 17.mai feiring, rockeband-konserter, bryllup, juletrefester eller andre sammenkomster. Men konsert og folkefest med Stopp Islamiseringen av Norge kan vi flokke oss rundt. Islam er virkelig blitt en del av samfunnet som gir fritak fra det smittevernet vi må forholde oss til ellers. Jeg tar hva jeg får jeg, og dette var 17.mai, bryllup og PRIDE på én gang. En fantastisk folkefest!! Dette ga meg en slik glede som jeg kan leve på en tid fremover. Så jeg må jo bare takke Allah, profetene i SIAN og selve Mohammed, profeten over alle profeter, han som startet alt dette ❤️

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#stoppislamiseringenavnorge #sian #mohammed #islam #islamisering #allah #demo #folkefest #oslo #norge

10 kommentarer
    1. Høres ut som du har hatt en fantastisk fin dag 👍Så utrolig bra . Og når man ser det bilde du har tatt, det burde absolutt vært lov å tatt en utepils 👍 Ha en superfin kveld med Snuppen og jentene ❤

      1. Ja, det er for meg en gåte dette med sjenkestoppen. Da jeg kom hjem hadde noen jeg kjenner lagt ut video, der sitter de ti stykker i en park i Oslo og drikker. Bak dem sitter et annet gjeng og drikker, og bortenfor der igjen sitter en gjeng til. Må da være bedre at dette med skjenking foregår under kontrollerte former, og bidrar til næringslivet. At folk sitter i parker og drikker, gjemmer seg i skauen, eller okkuperer plass i nedlagte bygg eller ubebodde hus. Blir for dumt. Takk, og fin fin kveld til deg og dine også 😘

    2. Det er jo flere mennesker der enn det bor i den lille bygda mi, og vi får ikke samles for et lite tog på 17.mai. Vi har omtrent ikke hatt smitte verken i bygda eller i nabobygdene. Jeg skjønner det bare ikke…

      1. Det har aldri hengt på greip, det er det eneste vi trenger å skjønne, mye har gått for langt, vi må sette foten ned. Ta fram fløytene, lag pølser i brød, boller og kjøp brus. Lag et lite tog og kos dere 😘

    3. Det skjer så mye rart med nordmenn nå. Jeg forstår hvorfor araberene protesterer, det er det eneste de kan. Ser de noe de ikke liker så begynner de å skrike og kaste stein. Men nordmenn som protesterer mot SIAN, det er uforståelig. SIAN sier de vil beskytte Norge og nordmenn. Også begynner nordmenn å skrike “SIAN er Hitler, vi hater SIAN”. Hva pokker skjer?

      Hva er det som plager dem? Er det det at SIAN vil beskytte dem, landet deres og fremtiden til barna deres? Eller er det at SIAN vil hindre at Norge blir det neste hovedkvarteret til IS? Når noen sier de vil beskytte meg så sier jeg “jøss, så jævlig bra, kjør på”. Selvfølgelig sier jeg det, hvorfor skulle jeg ikke det. Det er umulig å forstå hva som foregår inni de tomme ubrukelige hodene til nordmenn som kaster stein på SIAN. De er ødelagt, de bør deporteres til Sverige. Deer jo farlige, de kjemper for mindre beskyttelse.

      1. Altså.. Norge islamiseres, det er jo hva SIAN kjemper mot. Når Norge islamiseres så vil jo det påvirke norsk ungdom, det er jo i hovedsak ungdom som stiller på SIANs demoer, voksne vet bedre. Så har vi media som ensidig forteller at SIAN er hat, SIAN er rasister, nazister osv.. så da tror de på det. De hyler og skriker istedet for å lytte, lære og forstå. SIAN burde investere i nytt høyttaleranlegg mer LYD!!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg