Folk vil bedras, i det uendelige.


Nå har vi kommet til 155 086 registrerte smittetilfeller i Norge. Altså nærmere 150 000 før «vaksineringen» begynte. Folk er blitt «vaksinerte», men blir likevel smittet. Nå sier folk at man blir mindre syke om man har tatt «vaksine«, men sannheten er jo at folk flest ble ikke syke i utgangspunktet. 155 086 smittetilfeller på 18 måneder, hadde folk flest blitt syke hadde ikke dette gått i det hele tatt, sykehusene hadde eksplodert.

I flere måneder var det helt «dødt» på sykehusene, det har til og med de ansatte, vårt helsepersonell glemt.. de husker situasjonen som ille på grunn av tiltak, munnbind, hjernevask, propaganda, hysteri og stress, men det var helt dødt på sykehusene, daglige oppdateringer på smittetall, men dødt var det.. folk var ikke syke da, og folk er ikke syke nå.. vi snakker promille..

Men for all del..

«Selv med en vaksinasjonsgrad på 90 prosent, vil vi ikke oppnå flokkimmunitet» sier assisterende helsedirektør Espen Rostrup Nakstad.

Folk vil bedras, i det uendelige 😂

Link: Nakstad: – Vi oppnår neppe flokkimmunitet mot covid-19 (NRK)


Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#covid #korona #vaksine #smitte #fhi #nakstad #norge #bunnytrash

6 kommentarer
    1. Hei igjen 😊🌺☀️🇳🇴

      Tør vi håpe på at de ansvarlige myndigheter snart innrømmer at man ikke blir vaksinert MOT covid 19,men FOR noe helt annet ? Tør vi håpe på,at de har såpass mye ryggbeln,de som har skapt massehysteri og illusjoner for å få viljen sin gjennomført ?

      Myndighetene kommer så og si flere ganger for dagen med tåkelagte innrømmelser,seinest i dag da en av toppene uttaler seg : « vi oppnår neppe flokkimmunitet mot corona».Det er jo stikk imot det man blei fortalt da vaksinehysteriet startet,dengang var selve hensikten med å vaksinere seg å oppnå flokkimmunitet.Det er en ting som ikke har forandret seg gjennom tiden med «pandemi»,det ene argumentet slår det andre ihjel,kaos,frykt og forvirring har aldri vært større og når ting,smitterisiko osv.ser ut for å roe seg litt så klarer de å finne opp nye varianter av viruset,enda mer farlig og aggressivt enn det forrige – og vi er igang igjen – en ny runde med stress,frykt,kaos og forvirring som ikke er bra for helsen til noen av oss.

      Vi kan vel slå fast at det ikke er covid-19 man vaksineres MOT,det er nok noe annet man vaksineres FOR og etter å ha lest,hørt og prøvd å forstå dette så har eg en ganske god ide om hva man vaksineres FOR,men i frykt for å bli hengt ut som nettroll,konspirasjonsteoretiker osv. velger og å holde konklusjonen min tett til brystet foreløpig.

      En annen ting er at myndighetene kunne innført tiltak for lenge siden som hadde stoppet smitten vesentlig for lenge siden…Man opplevde det under nedstengningen for et år siden,smitten sank vesentlig fra dag til dag,men da «gikk det så bra» at de falt for fristelsen til å åpne grensene for importsmitte – og resten er historie….

      Som sagt,eg kjenner ingen som kjenner noen som kjenner noen….som har vært smittet av covid-19,men eg kjenner flere som har blitt moderat til alvorlig syke av vaksinene og bare av det faktum er det noe som skurrer….
      I dag har det kommet nyheter om at vaksinering er satt på vent rundt om i noen av verdens land på grunn av funn av forurensing i vaksinene etter at man har utført tilfeldige prøver,men det opplyses ikke hva forurenselsen er,så her er det fritt fram å spekulere og konspirere,det som eg finner skremmende er at forurensing blei oppdaget ved sporadiske og tilfeldige prøver,lurer på hva man hadde funnet om man hadde prosedyre på å teste vaksinene før man sprøytet det inn i folk.

      Mange spørsmål og ingen (konkrete) svar er jo også svært betenkelig – skulle nesten tro at de som skal ivareta helsen til folk i «pandemien» ikke har fjerneste anelse om hvordan de skal fremstå såpass troverdige at de får folk med seg videre uten at man begynner å stille spørsmål som myndighetene enten direkte lyver eller prøver å bortforklare og tåkelegge så godt de kan – det er noe som heter utmattelsestaktikk,det er en form for hersketeknikk,myndighetene har brukt den flittig,det er grenser for hvor mye lenger sånne simple triks vil funke før de blir gjennomskuet av flere enn oss.
      Det er lov å håpe 👍🇳🇴
      Hilsen synskepeggy.

      1. «i frykt for å bli hengt ut som nettroll,konspirasjonsteoretiker osv. velger og å holde konklusjonen min tett til brystet foreløpig». Med det utsagnet har du jo uttalt at du har en teori, eller konspirasjonsteori om du vil, med den kommentaren og tidligere kommentarer så tror jeg ikke sjansen for å bli uthengt øker særlig. Og jeg vil veldig gjerne bli innlemmet her. Den forurensningen i vaksinene kom jeg over en artikkel i går, som jeg her og nå ikke finner igjen, men fra en såkalt «seriøs» tidning, så handlet det visst om en type metaller.. det ble jo som ved på bålet til de som mener vaksinen både inneholder magnet og chip 😂

    2. Ja,og denne «tilfeldige» oppdagelsen av forurensede vaksiner støtter jo også opp om teorien om at den inneholder stoffer som har egenskaper som programmerer celler i den hensikt å tilpasse «normale» celler til teknologi,eg her vært inne på den tanken,men at eg finner det rett og slett kvalmende og frastøtende betyr ikke at det kan være noe sannhet i det.
      Eg tenkte innlemme deg,men ville bare finne tilbake til noen av kildene først 😊
      Hilsen synskepeggy.

      1. Frastøtende.. ja, det er ingenting som er tiltalende med disse vaksinene, må sies. Men jeg leste en kommentar her om dagen ei ung dame som syntes det var kult at hun hadde fått to forskjellige vaksiner. Min første tanke var at hun er «knekt i hodet»..

    3. Det er så skremmende å se hvor stolte de er,de som tror de er fullvaksinerte,eg har ikke ord 😡
      Eg kan si så mye at et nært familiemedlem fikk sin andre dose for ca åtte uker siden,vedkommende tok vaksinene mot mine innstendige bønner om å la være,nå i helgen har mitt familiemedlem fått bekymringsfulle symtomer ,ett og ett er ikke så bekymringsfullt,men flere på samme tid gjør meg engstelig.Nå skal eg ikke hoppe til konklusjoner,men eg tenker at hva annet kan det være.Samtidig er flere av mine bekjente blitt uforklarlig syke i de siste ukene,flere er innlagt på sykehus og diagnosen til alle er bivirkninger av vaksinene.
      Mens eg fortsatt er frisk og har ikke nærmet meg vaksiner…

      Eg tenker at vi skeptikere» må være tålmodig – det er uansett så og si umulig å nå inn til noen etter den massive hjernevasken man har blitt utsatt for fra alle kanter.
      Eg bare minner om at det er ikke så lenge siden folk blei steinet ihjel,torturert og drept på grusomt vis bare fordi at de trodde og våget å si at jorden var rund.På mange måter ser det ut for at mennesket ikke er kommet et skritt videre fra dengang,eg ser ofte snev av at man er minst like primitiv nå som da.Eg gir den massive skremselspropagandaen,forvirringen og hjernevasken i regi av våre myndigheter skylden for at man er farlig nær et uønsket primitivt nivå – igjen😡
      Hilsen synskepeggy.

      1. Uff.. dette var jo ikke bra. Jeg har selv oppdaget symptomer hos folk som har vaksinert seg for uker og måneder siden. Nå kan jeg jo ikke stadfeste at det er pga vaksinene, og jeg kan jo ikke konkludere at det er alvorlig, men «press i hodet», hodepine, varm/opphetet, angst faktisk.. og dette så jeg ikke før injiseringene. Jeg tror også at mange, de som er litt sånn vaksinefanatikere, de vil nok ikke innrømme slike symptomer, og heller tie i sin dumhet. Andre vil nok ikke innse at det faktisk kan være vaksinene som har gitt dem diverse plager. En mann sendte meg melding i dag og kalte meg Kålhode på grunn av mitt standpunkt, en slik type ville aldri kunnet innrømme at han sliter med bivirkninger. Så jeg tør faktisk anta store mørketall i denne saken..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg