Følg med egget!!

Dette egget kjøpte jeg i Kiel, Tyskland, nå på torsdag som var. Snuppen min og jeg hadde en liten shoppingrunde der på vår tur med «Magic» som ble en slags miniferie denne ferieuken til snuppen min.

EuroShop het butikken hvor jeg oppdaget et par sokker til 13 kroner som passer til et antrekk jeg har, så da jeg skulle betale i kassa så jeg dette egget, og måtte bare ha det, hehe..

Tenkte jeg skulle få det til å klekke, og la dere lesere som ønsker, få ta del i fremrugingen. Litt barnslig javel, men så er jeg det da, jeg synes uansett dette er spennende/artig, for jeg vet ingenting om hva resultatet vil bli, om det klekker, og hvordan det ser ut inni der.

Nå setter jeg det i en beholder med lunkent vann, så får dere følge med hva som skjer videre. Nå skal snuppen min og jeg i bursdagsfest til ei venninne. Ha en fin lørdag alle sammen 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#egg #bunnytrash #bunny

10 kommentarer
    1. Litt barnsleg, javel 😊.
      Ein vis mann sa ein gong, “Du er ikkje vaksen før du kan sleppa barnet i deg laust”.
      Eg hugsar ikkje i farta kven det var som sa det, men eg tykte det var svært viseleg, og synes det er heilt greit å leva etter 😜.
      Eg tykjer og slike ting er spanande 😊. Kanskje det har med at eg er utstyrt med ein god porsjon meir nyskjerrigheit enn folk flest, eller avdi eg vågar å vera barnsleg 🤔.

    2. Det har blitt klekket en del av de her i huset…Jr elsker slike egg – Kan være litt av hvert inne *Spennende* Kanskje det er påskeharen?? Eller kanin kanskje 🙂

      Ha en sløv søndag!
      Klem Vibbe 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg