Fingrene går av seg selv!

Nydelig vær i dag. Etter morgenkaffe og røyk på balkongen, luftet jentene og de vanlige gjøremål på starten av dagen, så kuttet jeg opp kål og satte fårikål til koking. Var ekstra generøs med pepperen denne gangen. Så tok jeg turen nedover til sentrum innom vinmonopolet og kjøpte Italian Spritz, som altså er ferdig Aperol Spritz, namnam.. da er jeg klar for lørdagen. Appelsin, potetsnacks og drømmelett kjøpte jeg her om dagen. Spekemat og pulver for å lage chillidip har vi, så da er den saken grei.

Var også en runde og fikk både kjøpt og sendt en liten pakke til vedkommende som vant på quizen jeg hadde her på bloggen for noen dager siden. Så da er det gjort, forrige gang jeg skulle sende pakke så var jeg så treg at jeg egentlig burde skamme meg. Men leste i en blogg i dag at den var kommet fram. Så «all is good».

Vel hjemme etter å ha surret litt i byen så vendte jeg litt på kålen og lammekjøttet i gryten. Smakte litt på kraften og sa meg veldig fornøyd. Lot det godgjøre seg til snuppen min kom hjem. Så spiste vi alt og han sovnet. Jeg selv ble så sigen at ingenting har engasjert meg nok til å skrive om i dag. Så nå lar jeg bare fingrene gå av seg selv på mobiltastaturet.

Snuppen min har drevet og styrt på internettet i flere dager og lagt planer for oss. Så i morgen skal vi ut på tur og gjøre noe nytt. Eller ikke gjøre noe nytt, men gjøre noe vi bruker å gjøre, men på en ny måte. Han har bestilt båtbilletter og bussbilletter. Toget betaler vi for når vi skal reise avgårde tidlig i morgen. Jeg grugleder meg. Gleder meg mest, men det er en del av turen vi ikke vet helt hvordan blir. Det har med at fra der båten går i land, til der vi skal ta bussen fra videre er det «blank space». Bussen er ute i ødemarken og vi vet ikke, har ikke funnet ut hvordan vi kommer oss fra A til B. Det er også begrenset med tid.

Vel, dette får morgendagen finne ut av. Jeg må duppe litt av her, og det er vel like greit. Må være mest mulig uthvilt og ferdigladet siden alt starter veldig tidlig i morgen. Her på bloggen på morningen kommer vel først dagens blomst iht konseptet Bunnys Blomster. Men hvis dere ikke «hører» noe fra meg igjen innen klokken 19:00 så må dere sende ut letepatrulje.

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#blogg #support #bloggansvarlig #bunnytrash #bunny

6 kommentarer
    1. Nja, nå er klokka over 19….
      Men morgendagen høres interresant ut, så må ramle innom. Ellers er det herlig med et innlegg om bare gjøren og laden, sjøl om nattens amerikanske bruduljer kan engasjere noen. Super kveld til dere begge 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg