Fikk bildet sitt i avisa.

Noen ganger når snuppen min er ute på luftetur med jentene på kveldene har han ved flere anledninger opplevd å bli utsatt for en guttegjeng på 5-6 stykker som opererer i «stjerneblokka» en høyblokk på oversiden av veien over oss. Denne blokka ligger mellom oss og en liten park som snuppen min brukte gå til på sommeren med jentene. Det er en liten dam der som jentene kan kjøle seg når det er varmt. Disse guttene som opererer der roper «jævla homo» og prøver skremme hundene. De er bare rett og slett motbydelig ufyselige, og de er aldri alene, de opererer alltid som gjeng.

For noen dager siden var det noen i «stjerneblokka» som hadde fått nok, og postet i den lokale facebook-gruopen for oss som bor her. En kvinne hadde tatt bilder av gjengen, og postet. Så ble det fjernet. Så postet en annen kvinne i blokka samme saken, og med bilder, bare det at denne gangen var det satt svart strek over øynene til guttene. Og nå har altså saken kommet i avisen, Drammens Tidende, med bildene. Det synes jeg er bra, for kanskje folk våkner mer og mer. Folk må si fra. Dessverre var bildene sladdet til det ugjenkjennelige, og artikkelen holder tilbake om bakgrunnen til guttene. Jaja.. «vanlig norsk ungdom», haha..

Kvinnen som har tatt saken til avisen forteller at det begynte i sommer og skjer nesten hver uke. De kommer om kvelden, gjerne midt i leggetiden til barna hennes på sju og fem år. De banker og smeller på dørene. En gang slang de en sparkesykkel i døra. Det smalt kan man si. Barna er redde og får ikke sove forteller hun. Jeg får vondt av dette.

Sist gjengen var innom, bestemte hun seg for å løpe etter. Det var ikke første gang hun konfronterte dem, men det nytter likevel ikke, de er ufordragelige, ler og kaller henne hore. Denne gangen tok hun bilder av dem, og la som nevnt ut.

«Det er snakk om null oppdragelse. Nå må noen snakke med barna sine», sier hun. Det er dette jeg må le av. Jeg har selv sett disse på bussen, bråker og holder helvete. En gang sa ei dame fra til dem, også hun fikk høre at hun er hore. De elsker å kalle norske damer for hore. En gang fulgte jeg etter en av disse guttene hjem. Jeg ville snakke med foreldrene, men de nektet. Moren kom i vinduet og bare skreik masse arabiske greier ut vinduet før hun smalt igjen. Ingen poeng å snakke foreldrene, de vet de har drittunger, det er de som har oppdratt dem til å bli slik. Respektløse. Altså jeg er jo bare en vantro kafir, homofil attpåtil. Jeg er null verdt i deres øyne. Derfor trenger de ikke bry seg. Allahu Akbar.

Drammens tidende har tatt bilder inne i blokka. Ødelagte dører, knuste egg, kliss og hærverk. Pøbelstreker som blir verre og verre. Disse guttene har altså sett seg ut hvor enslige kvinner bor, og det er dem som blir terrorisert. Bare kvinner. Til og med en gammel dame på 83 år.

Kvinnen som har tatt dette til avisa er avbildet, hun er tøff hun. Avisen har snakket med flere i blokka og de bekrefter terroren, men de ville ikke la seg avbilde, det tør de ikke. Nei, det skjønner man jo, pubertale islamtenåringer med kniv som sitter på bussen og snakker åpent og høylydt om å banke og drepe andre mennesker bør man jo egentlig passe seg for. Men hvis ingen sier fra, hvis ingen setter foten ned, hva da?

Den 83 år gamle damen snakket avisen med, hun lurer på hva hun kan gjøre. Hun kan jo ikke løpe etter store gutter for å holde dem igjen til politiet kommer. Mange i blokka har ved flere anledninger ringt politiet, men til hvilken nytte? De kommer tilbake.

Operasjonsleder Ottar Steinstø ved Sørøst politidistrikt har ikke kjennskap til denne konkrete saken sier han, men oppfordrer beboerne til å ta kontakt med politiet. «Dette er snakk om skadeverk, og jeg vil anmode beboerne til å ringe politiet. Men det er viktig at man ringer mens det pågår», sier han.

Jeg ler meg ihjel. Snakk om tafatthet. Beboerne har jo ringt og ringt politiet. Det eneste som skjer er at guttene blir verre og verre.

For de som lurer så heter INGEN av guttene Per, Pål, Espen, Jan, Ole eller Erik. Jeg er i besittelse av de originale bildene av dem. Bare synd jeg ikke kan legge dem ut. Det jeg derimot er veldig glad for er at vi bor her vi bor. En liten krok for oss selv, gjengene gidder ikke gå hit. En annen ting er at våre leiligheter er slik at vi har fullstendig oversikt over uteområdet. Gjør noen faenskap så ser man det og kan filme det.

Jeg er litt bekymret for hun dama som stod fram i avisen. Disse gjengmedlemmene er veldig hevngjerrige, men dama får begge tomler opp fra meg, og jeg skal virkelig rose henne neste gang jeg ser henne, steike tøff, vi trenger flere slike.

Relatert: «Fakta om norsk ungdoms helgeaktiviteter»

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#terror #innvandring #norge #bunnytrash #bunny

15 kommentarer
    1. Foreldrene er vel analfabeter som syns dette bare er gøy, få dem bort sier jeg. Helt enig og alltid vært enig med deg når det kommer til islam 🤮

    2. God kveld. et lite tips. Om du leser min kommentar til Apecalypso sitt innlegg om den Astrale dragen tidligere i dag er der fortsatt ledig plass på romferden til planeten Mars.

      1. Noen skrev i den Facebook-gruppa om å bruke balltre på pøblene, jeg tenker det er vel heller foreldrene som skulle.. fått en lærepenge.

    3. Nå , akkurat nå, har jeg sendt melding til alle dine hjerteveninner her på blogg. Vis meg hvem du omgås og jeg skal fortelle deg hvem du er.

    4. Alle må ringe politiet HELE tiden,hver eneste dag, tilslutt blir de lei…så kanskje de gidder å gjøre noe.

    5. Jeg har vært med på dette selv i Oslo øst. I noen år holdt de på med å snakke noe jævlig høyt på et uforståelig selvlagd kebabnorsk utenfor der jeg bor til alle døgents tider. Om man sa kl 0200 natt til Tirsdag om de ikke kunne være så vennlige å gå hjem, fikk man rakettforskersvar som morrapuler, hore og kom ut tilbake. Disse gjengene brukte og solgte narkotika, samt muligvis bedrev gutteprostitusjon. De forsvant gradevis etter at jeg hadde en rasistisk tirade fra verandaen hvor purken fjerna benken de brukte. Politiet opptrådte svært uvirksomt de 2 årene de holdt på. Det er en spesiell følelse når du skjønner at voldsmonopolet ikke hjelper deg. Meningen med terroren er at innbyggerne skal lyde gjengen. Når innbyggerne gjør det kan de bruke området, som de da regner for deres til en narkosentral samt bedrive annen kriminalitet. Det er selvfølgelig bakmenn, familier og klaner som trekker i trådene. Derfor synes foreldrene deres at barnas terror gagner deres sak . Alt dette blir vanskelig å forstå for en dame på 83 år som ser på NRK hvor de kun viser gladsaker fra det multikulturelle Norge. Mitt råd vil være å flytte, danne et slags borgerven hvor man gjør det surt for gjengene. Husk at disse individene er ingenting uten gjengen sin. De følger fingern som peker. Lederne for gjengene ønsker velvillige og lydige beboere. Om man gjør motstand kan lederne finne et annet sted(plage noen andre) hvor de kan bedrive kriminalitet uten å ofre noe. Jeg synes synd på dere som bor i Drammen fordi det virker som om de muslimske klanene har infiltrert hele lokalsamfunnet. Oslo vil derimot alltid være en mindre gjennomsiktig by .

    6. Sånt der finnes i alle miljøer og med ulik kulturell bakgrunn.

      Her jeg bor angrep en voksen norsk mann en guttunge av utenlands bakgrunn som kun var 15 år på bussen. Rasistisk begrunnet sto det i avisen.

      En annen mann angrep med kniv ett par ungdommer også i nærheten.

      Selv ble jeg og hunden min forfulgt av en gjeng norske ungdommer, som lagde dyrelyder mot meg.

      1. Ja, det gjør det helt sikkert. Bare veldig rart at vi kun opplever det fra de med innvandrerbakgrunn fra bestemte land, hver dag, hele tiden. Hva for et sted bor du?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg