Fett, rett og slett!!

Matrutinene her i huset er hips om haps, så i dag ble det ingen frokost, lunsj eller brunsj. Men middag ble det, restemiddag. Fant fram de to siste sommerkotelettene fra fryseren og stekte. Skulle gjerne stekt løk også til, men det ble med løken som med soppen de siste dagene, fraværende. Men kotelettene ble stekt med grillkrydder og servert sammen med noen luftfriterte kyllingnuggets og potetmos. Så det ble snadder. Fettet er ikke så ille som en kan tro ut fra bildet, for det er bare bittelitt fett, det er utvannet med grønnsaksbuljong.

Ellers om dagen kan jeg jo si at det er jo helt nydelige dager for tiden. Sol på balkongen, og med innglasset balkong så blir det jo enda levert sydentemperaturer, og vi er i midten av og mot slutten av oktober faktisk.

På blogg er det jo riktig så morsomt også, Bunnys Blogg-Flax har jo vist seg å være en knallsuksess med rekord antall «spillere» i dag. Og tilbakemeldingene både fra andre bloggere og bloggløse lesere har jo vært at folk synes dette var et morsomt påfunn. Og det liker jeg. Selvfølgelig er det noen som viser seg å være litt bitter og sjalu med sine karakteristikker, kommentarer og blogginnlegg, men det er jo på en måte morsomt det også. Noen har litt underlige måter å vise når dem er betatt eller forelsket i noen, så det kan jo også være noe der. I’m flattered, but taken.

Det nærmer seg helg, og snuppen min og jeg er invitert på fest, temafest, diamanter, og heldig som jeg er så har jeg jo noen diamanter, snuppen min er jo en av dem. Det er viktig med kjærlighet i livet, det er et faktum at de som lever uten kjærlighet er som oftest de som er mest bitter. Så jeg håper alle dere som leser har kjærlighet i livene deres. Masse god varm ekte kjærlighet. Oppriktig..

Nå skal jeg avslutte, så kan jeg se de siste episodene av serien jeg holder på med på NetFlix, så har jeg jo åpnet en pose med Kina godtesjokolade også, yumm yumm… mucho love, nighty-night og velkommen innom igjen i morgen (you know you can’t do without me) 😜🥰


Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#martika #lovethywillbedone #bunny #bunnytrash

11 kommentarer
    1. Det er trollmor og nettrollene, felles interesser (les:deg) har et godt utgangspunkt for et godt vennskap, men om de har det bra er en annen sak.

    2. Fett er fett (bra) :).
      Så bra det skjer fest til helga, i motsetning til sist helg. Og så koselig hvordan du benevner din kjære <3.
      Kjærlighet er superviktig. Ønsker deg silkemyke, hoppende glade og gode drømmer. <3

      1. Tusen takk, det ble fine drømmer i natt, heldigvis begynte jeg ikke hoppe da. Jeg hadde en far som gjorde mye rart i søvne. Blant annet tisset han på skolebøkene til min stebror. Det beste er nok å ligge i ro om natta 😜

    3. Kjærlighet er viktig! Selvom jeg ikke har noen mann, så er det masse kjærlighet til og fra ungane – og til lille Noah! Så har jeg jo noen venner i verden – altså ingen bitterhet og spore! Middagen ser deilig ut – du tryller frem noe velsmakende som slår an! Og blogg-flaxen er moro, spenning i kvelden det! Drit i nettrolla – og nyt videre! Klem 🙂

      1. Hadde jeg kunnet så skulle jeg driti PÅ nettrolla, sånn skikkelig «prooooomp» 🤪 ja, han der Noah må du bare nyte tiden med, små barn viser kjærlighet, så blir dem etterhvert misfornøyde tenåringer og kjærlighet er bare kleint, hahaha..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg