Fest for 2 😜


Planen i går var egentlig å besøke et vennepar, ta noen drinker der og ha det moro sammen med dem. Da formen hans forfalt var nok den beste avgjørelsen å utsette en kveld med dem til en senere anledning. Men lørdag er lørdag og frihelg er frihelg.


Snuppen min og jeg lar oss likevel ikke stoppe. Formen min var blitt fin etter forgiftningen her om dagen, og balkongen vår er nyvasket og stelt. Veldig koselig selv om de nye plantene ikke er kommet på plass enda. I morgen skjer det.


Uansett. Her ble det laget eggerøre, kuttet opp spekemat, paprika og ost. Vi hadde også flatbrød fra Røros, potetgull og chilli-dip. Mye godt å kose seg med.


Temperaturen nå for tiden begynner å bli fin den, så det var bare deilig å sitte på balkongen. Det gjorde vi hele kvelden. Vi spilte mye bra musikk, og det ble både Irish Coffee, blanke og røde drinker.


Veldig glad for denne balkongen som gir oss en følelse av litt frihet innimellom i det minste. Veldig glad for min lille familie som greier å løfte meg de dagene jeg trenger det, veldig glad for snuppen min som verdsetter det vi har like mye som meg, og måten vår å leve på.


Tusen takk for i går snuppen min. Og tusen takk til dere som stikker innom bloggen min her, liker, deler og legger igjen noen ord til meg. Det settes veldig pris på!!

Happy søndag til dere alle, hold hodet kaldt og hjertet varmt 😘


Følg Bunny Trash på MeWe: Link!!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#fest #familieliv #kjærlighet

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg