Feig administrator!

Som noen av dere kanskje har fått med dere så har det seg slik at jeg opplever kraftige begrensinger for bloggen min på sosiale media i disse dager. Det var onsdag formiddag det startet da jeg postet følgende innlegg: Kjærlighet og mutanter.

Les og del!

Som jeg veldig ofte gjør når jeg har skrevet et innlegg og lagt det ut så bruker jeg å poste det i diverse grupper for bloggere på Facebook. Grupper som Norske bloggere, Blogg Norge, Blogg og Blogg Post. Dette for å nå ut til flest mulig med blogginnleggene mine.

Onsdag formiddag gjorde jeg som beskrevet, og vips så kom det opp varsel om at jeg var blitt blokkert fra å poste eller kommentere i grupper på Facebook. Ingen begrunnelse, ingen beskjed om hvor lenge. Så da tolket jeg dette som «ubegrenset tid» og måtte slå meg til ro med det. Å sende inn klage til Facebook eller prøve få til noen form for dialog med dem vet man jo fra før at er nytteløst.

I går skjedde det derimot noe. Det pågikk en diskusjon i en annen gruppe jeg følger. En diskusjon som engasjerte meg og bestemte meg for å kommentere på. Der og da hadde jeg glemt at jeg hadde begrensinger, så da jeg skulle poste kommentaren kom det igjen opp varsel fra Facebook;

«Du kan ikke kommentere i grupper, dette er fordi det er administratorer som utfører handlinger mot innleggene eller kommentarene dine».

Det jeg tolker av dette er at det er en administrator i en av gruppene for bloggere som rapporterer inn innleggene mine. Så med det har denne personen faktisk fått et slags medhold når jeg har postet innlegg som ikke ansees som «politisk korrekte».

Ja jeg skriver en samfunnsengasjert, delvis politisk blogg, hvor jeg ofte kritiserer innvandringspolitikk, integreringspolitikk, religioner, ideologier, FN/EU, politikere, politiske partier, koronatiltakene og så videre. Men jeg ser ingen grunn WHATSOEVER til at en administrator i en gruppe jeg er medlem i skal rapportere meg inn til Facebook for å få bloggen min begrenset og blokkert fra å postes!! Det er da en patetisk latterlig handling begått av en lavmåls person!

Om vedkommende har så mye mot meg, bloggen min eller innholdet i bloggen min så kunne han eller hun tatt det direkte med meg. Sagt at visse temaer er ikke-temaer i vedkommendes gruppe. Eller vedkommende kunne rett og slett bare slettet meg fra gruppen, men valgte heller å være som fem-åringen som løper til mamma for å fortelle hva de andre barna har gjort. En sånn sutre-unge som blir oppdratt på et vis der det blir sladring og stakkarsliggjøring slik at de andre barna trekker seg unna.

Nå er det engang slik at vi er ikke femåringer. Vi er voksne mennesker som skriver om ting som opptar oss, som engasjerer oss og som viser hvem vi er som mennesker. Jeg er helt klart og tydelig ikke politisk korrekt. Det ønsker jeg ikke være!

Jeg er for friheten til å være meg selv og si hva jeg mener. Jeg er for ytringsfriheten. Jeg synes alle burde støtte opp om ytringsfriheten og verdsette at vi faktisk har den. Men det er det ikke alle som gjør, vet jeg. Noen går virkelig inn for begrense den. Kneble den. Ødelegge den.

Bare mennesker som ikke skjønner konsekvenser er mot ytringsfriheten. Enhver handling medfører konsekvenser.

Det at noen prøver å ødelegge og fjerne ytringsfriheten er noe alle burde bekjempe og stå opp mot. Særlig oss bloggere som hele tiden har noe på hjertet.

Så pass opp kjære administrator med din gruppe «for bloggere». Nå har jeg funnet ut bakgrunnen for denne begrensningen og blokkeringen fra Facebook. Snart finner jeg ut hvem som er lavmåls snitcher også. Jeg er ikke med i så jævla mange grupper da skjønner du. Jeg kommer stadig snikende nærmere deg, og husk nå på at siden jeg er som jeg er, rett fra levra og politisk ukorrekt – you’re gonna get thrashed 😜😂😂


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#facebook #fb #temagruppe #administrator #payback #humor

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg