Farlig å være nudist.

En mann ble med i en svært eksklusiv nudist-klubb. Den første dagen han var der, tok han av klærne sine og gikk rundt naken. En vakker blondine gikk forbi han, og han kjente raskt at han fikk ereksjon. Kvinnen la merke til at han var hard, gikk bort til han og sa: «Spurte du etter meg?» Mannen svarte: «Nei, hva mener du?» Hun sa: «Du må være ny her. La meg forklare. Det er en regel at dersom du får ereksjon, betyr det at du spurte etter meg».

Smilende tok hun tak i hånda hans og dro han med seg til den ene siden av svømmebassenget. Hun la seg ned på et håndkle og dro han ivrig ned mot seg selv. Hun lot han gjøre hva han ville med henne.

Mannen fortsatte å utforske koloniens fasiliteter. Han gikk inn i en badstu. Idet han satte seg ned, slapp han en promp. I løpet av få minutter kom en svær, hårete mann brått mot han. Mannen sa: «Spurte du etter meg?» «Nei, hva mener du?» sa den ferske nudisten. «Du må være ny», svarte den svære hårete mannen. «Det er en regel at hvis du promper så betyr det at du spør etter meg».

Den store mannen løftet ham opp og la mannen over benken. Så gjorde han som han ville med nykommeren.

Den ferske nudisten sjanglet tilbake til klubbens kontor. Der ble han møtt av en smilende, naken resepsjonist. «Kan jeg hjelpe deg?» sa hun. Mannen ropte ut: «Her er mitt medlemskort. Her er nøklene, og du kan beholde de 5000 kronene jeg betalte i medlemsavgift». «Men kjære deg», svarte hun. «Du har jo bare vært i noen timer. Du har ikke hatt nok tid til å sjekke ut alle våre fasiliteter».

Mannen svarte: «Hør på meg, jeg er 68 år gammel. Jeg får bare ereksjon en gang i måneden. Jeg fjerter 35 ganger per dag!!!»

🐰

En mor tok en alvorsprat med sin datter som skulle ut på byen.

«Hva skal du gjøre hvis en mann stopper deg og blir innpåsliten?»

Dattera svarte kvikt: «Drar ned buksene hans i en fei og heiser opp kjolen min!»

«Moren så forskrekket på henne og utbrøt: «HVA?!!»

Dattera himlet overbærende med øynene og svarte: «Hvem tror du løper raskest? En kar med buksene nede på knærne eller ei jente med oppheiset skjørt?»

🙈

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#vitser #blogg #helg #bunnytrash #bunny

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg