Faller litt bort..

Sånn, nå endelig har jeg noen minutter.

Jeg ser at jeg faller litt bort fra bloggen om dagen. Samtidig som mye skal gjøres så er det slik et nydelig vær en også vil ha med seg. I dag har jeg holdt på fra jeg våknet og til nå. Vasket masse klær i fellesvaskeriet, plantet stiklinger og ordnet på balkongen. Pratet med advokat og ordnet diverse dokumentasjoner. Gått tur med jentene, og meg selv utenom. Vært på tredemølla på treningsstudio, og kranglet med den magetreningsmaskintingen som jeg nevnte her om dagen. Den er hard altså. Høres ikke ut som særlig mye, men plutselig er dagen blitt til kveld.

Nå detter snart øynene sammen, men jeg skal tvangsholde dem åpne et par timer til. Føler meg rævkjørt. Ikke på en ille måte altså, men se for dere en rævkjørt kanin. Synes dere jeg er vulgær? ‘Rævkjørt’ er et ofte brukt uttrykk der jeg kommer fra, så om dere tenker annerledes så er det ikke meg dét står på!

Anyways, jeg greide å få ut to blogginnlegg tidligere i dag, så om dere ikke har fått dét med dere så kan dere jo lese dem nå. Her er linker: «Nå er det virkelig vanlige folks tur» og «Gul Terapi».

Takk for titten, fortsatt fin kveld og god natt 😘

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg BunnyTrash på MeWe: Link!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#bunny #bunnytrash

19 kommentarer

Siste innlegg