Eyes Closed.

Fremdeles utslått her i Drammen. Sol, varme, aktivitet. Det skal visst ikke mer til for å knocke denne kaninen ut for tiden, haha.. 🐰 vel, vel.. håper å komme sterkere tilbake i morgen. Legger ved en av mine favorittlåter for tiden. Artisten er Ed Sheeran og han har blitt veldig populær siste årene. Personlig har jeg ikke hørt så mye på han selv bortsett fra når låtene hans popper opp hist og her. Men akkurat denne låten har jeg på spillelisten min for 2023. Den bygger seg opp på en måte jeg virkelig har sansen for, nyt låten og nyt kvelden. Her har dere «Eyes Closed». Yours truly – Bunny 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#eyesclosed #edsheeran #musikk #bunnytrash #bunny

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg