Eurovision Party Plan!

Sittet her og «surret» på nett en liten stund. Det har seg altså slik at helga som kommer blir det hverken fest eller balkongkos på meg eller snuppen min såvidt jeg har skjønt. Det har seg slik at snuppen min har sånn delvis arbeidshelg, men det er ikke hvorfor fest og balkongkos blir utelukket. Neida. Det har seg slik at vi skal gjøre noe helt annet på lørdag, noe vi ikke har gjort på flere år, og det skjer i Oslo. Vi er begge veldig spente og vi gleder oss masse.

Så tilbake til hva jeg har «surret» med på nettet. Snuppen min og jeg tenkte at siden det ikke blir noe party eller sådan her til helga, så kan vi gjøre noe ekstra ut av helgen etter, og ordne til ekstra kos her med en Grand Prix-fest den lørdagen. Ja, for det er jo Eurovision Song Contest lørdag den 14. personlig synes jeg Norges bidrag til melodifestivalen bare er flau, men det er jo ingen grunn til å ikke gjøre noe ekstra ut av kvelden og ha det moro. Altså, måtte beste låt vinne uansett tenker jeg.

Så da har jeg nå bestilt spekemat. Alt dere ser på bildene her. For det tenkte jeg er veldig greit på en dag i midten av mai og ordne et utvalg av forskjellig spekemat, lage eggerøre. Så kan man ha litt jordbær, honningmelon, foccaccia-brød og forskjellige dipper til. Det blir digg. Så må jeg huske og ordne stemmeskjemaer også.

Hva tenker dere der ute om ESC? Liker dere Norges bidrag? Liker dere temafester som dette? Blir det fest eller rolig kveld på dere under ESC?

Og forresten, hvis dere har forslag til annet som er godt til spekemat og eggerøre, så verdsettes forslagene 😜

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#esc #spekemat #party #bunny #bunnytrash

24 kommentarer
    1. Blir GP-partay her! Kostyme e bestilt, å blankt tell velkomstdrinken e handla inn! Gjenstår egentlig bare å lage spørsmålan tell quizen, og handle inn tell nattmat, så e vi greit i rute. Å førrestn, norges bidrag i år e helt perfekt; tenke med gru på alle balladan som kommer..godt nåkka kan bryte opp litt, så folk ikkje sovne i sofan her. 😂

      1. Du e all in 🤩🤣 om d e bare Celine Dion-låta heile kvelden, så sovne ingen her, så tænke ikje på d 🤪 den Subwoolfern e flau!! Men du, send mæ den quizen når du har laga den 😜

    2. Ser ut til at det i år er mange som planlegger Grand Prix fest.🎉Folk er vel generelt så glade for å kunne møtes igjen at de benytter enhver anledning til å ta seg en fest.🤩Temafester er populært her omkring, så det er nok ikke så nøye hva festen heter, bare de kan kle seg ut og ha det gøy.🤗Tror neppe det blir noen fest på oss. Menyen høres helt perfekt ut.👍🏻

    3. Ser ikke på sånt lenger, og ikke har jeg hørt Norges bidrag, heller. Derimot hadde jeg fint både overlevd og satt pris på at noen laget anledning til å møtes av det 👍. Spekefat er nyyyydelig – hos meg blir det servert lun potetsalat i tillegg til det du har. Best når den er lun, synes jeg. Min lages med aioli, helst aioli/lime kombinasjon og dryss med gressløk 😄. Blir fin kveld på dere der, Bunny !

    4. Spekemat er godt da. Jeg skal i bursdag til barnebarna den kvelden jeg, og der tror jeg det ikke blir noe tv-titting. 🙂 Vanligvis ser jeg alltid på det, så jeg får se det senere da. Ha en fin kveld 🙂

    5. Ser ikkje på ESC, og har ikkje høyrt nokon av bidraga.
      Rjømegraut med fett, sukker, kanel og rosiner på, og flatbrød attåt, høyrer med til spekemat 🤣. Evt., kan de begrense det til berre flatbrød med rjøme og sukker på.
      Stangselleri er og godt til spekemat, iallefall om ein liker denslags. Eg må ha det.
      Lag dykk ein flott ESCkveld, og kos dykk 😊.

          1. Grøt og vodka er ikke det jeg tenker er hva samlingen ønsker den dagen, for vodka må det være, og da er ikke rømmegrøt noen særlig kombo, men det blir diverse dip laget av rømme 😜

            1. He he. Nei, skal ein ha alkohol til rjømegraut og spekemat, må det vera bokkøl og brun rum 😜.
              For dei som liker det, går det kanskje an med akevitt og, men det drikk ikkje eg.

    6. Slik jeg ser det, er Eurovision så til de grader dustete, i tillegg til å befinne seg på et helt eget nivå hva den glorete harry-faktoren angår, at det på absurd vis faktisk bikker over til å bli kult 🤣
      – Og ‘Give that wolf a banana’ er intet mindre enn episk, spør du meg! 😂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg