ETTERLYSNING!!

Vet dere, fra den dagen jeg oppdaget bloggen til «Vestfrøken» så fulgte jeg med der når hun postet noe. For meg fremsto hun som en vettug ung dame som innimellom tok opp ting og tang som engasjerte meg, fikk meg til å reflektere og tenke. Hun blogget liksom om litt av hvert fra hverdagen, om politikk og samfunn, aktuelle saker, skjønnhet, kjærlighet og hobbyprosjekter. Glad i dyr er hun og har pusekatt. Jeg lot henne vite at jeg hadde sansen for bloggen hennes, hun ditto til meg, og dermed fikk vi dialog. Vi har skrevet litt fram og tilbake, og jeg likte kontakten vi fikk. Kjempehyggelig og trivelig dame!! Men nå er hun bare borte..

Det er noe med disse menneskene som foretrekker å være anonyme. Den biten har jeg ikke sansen for. Men de som velger å være anonyme har vel forskjellige grunner til det, det må jeg jo bare respektere. Med unntak av nettroll, som denne Bien som forfølger meg i alle kommentarfelt og slenger med leppa. Skriver om meg i andre bloggeres kommentarfelt. Altså, helt psyko. Den respekterer jeg ikke i det hele tatt, for der er det kun snakk om å være ekkel og slem, og den feigheten med å bytte pseudonymer og kalle seg andre navn, lyve og si «nei jeg er ikke «Anonym», «Constanse», «Sola», «Oljanovsk», «Juni» og nå sist «Liven». Det er så lavmåls patetisk. Når man ikke kan stå for sine ord og handlinger så er det ingen respekt fra meg. Altså, jeg vet jo nå hvem hun er, men det er det ikke alle som gjør når hun opererer med alle disse patetiske aliasene. Teit kjerring, jeg har blokket henne, så dere andre bloggere får bare nyte insektet. Er forresten mer som en flått enn ei bie, fullstendig uten verdi og nytte, haha..

Men slike som disse damene som drifter bloggene «Fotavtrykket» og nevnte «Vestfrøken» liker jeg. Og så lenge dem er tilstede med bloggingen så kan vi jo «skravle» sant, og holde kontakt. Men når de da slutter å blogge, hva da? Synes det er trist jeg. Og godeste «Vestfrøken» har vært borte leeeenge nå. Det skjer innimellom at hun stenger kommentarfeltet og blir borte. Men nå har kommentarfeltet og hun selv vært borte så lenge at jeg er blitt bekymret. Det er ‘evigheter’ siden jeg har hørt fra henne. Så folkens, er det noen som har hørt noe fra henne, vet hvem hun er, har kontakt, vet om hun har det bra, så vær så snill gi meg beskjed. Det er ikke alle som blomstrer når julen nærmer seg, for noen kan det være den verste tiden vet dere. Julen har en brutal mørk side også. Så gi meg en lyd om dere vet noe..

Det er rart det der, for jeg kjenner henne jo bare bittelitt, vi kan gå forbi hverandre på gaten og jeg ville aldri visst at det faktisk var henne. Men jeg er slik at får jeg kontakt ned et menneske, liker jeg noen, så blir jeg bekymra når det oppstår situasjoner som nå. Så kjære dere, om noen vet noe om «Vestfrøken» så ta kontakt! Bunny bryr seg, og hvis du selv «Vestfrøken» leser dette, så gi lyd fra deg!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#vestfrøken #bunny #bunnytrash

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg