Et hån mot befolkningen!


Hvordan vet man at denne mannen sitter bak lås og slå? Hvordan vet man at disse tåpelige rettssakene staten gir etter for å bruke uendelige summer på faktisk er reelle? Jeg skjønner ikke at dette kan la seg utspille etter å liksom ha drept så mange mennesker? Hvorfor ikke bure han inne, la han råtne, og ikke gi han oppmerksomhet? Er det fordi vi alle skal tro på dette scenarioet? Er hele saken en konstruert virkelighet? Et spill for galleriet, for det norske folk? Rettsak om prøveløslatelse??

Ærlig talt, dette er et hån mot befolkningen..



Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#prøveløslatelse #rettsak #norge #bunnytrash

2 kommentarer
    1. Du må nok være forberedt på at vedkommende kommer til å benytte seg av de rettigheter han har. Vedkommende har tross alt all verdens tid til å trakassere Norges rettssystem. Det her er konsekvensen av regelverket, siden bevaring skal vurderes over tid så skal han nok gjenta oppføringen sin la oss si annet hvert år.
      Vi må jo passe på rettigheter til de verste drittsekker først.
      Alle i styre og stell har visst i over 10 år at den her dagen skulle komme og har hatt muligheten til å tilpasse lovverket i den perioden. Ingenting har blitt gjort, så nå skal han massemorderen håne oss for alt det er verdt.

      1. Personlig hadde jeg ikke brydd meg mindre om han ble glemt innestengt et sted. Og hvorfor skulle noen som helst andre det? Dette hånet har gått så langt at jeg har lyst å besøke faenskapet for å de om han virkelig er der, eller om alt er iscenesatt.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg