Er det virkelig noe som heter naturlige antistoffer??!!

Nå står dette i Dagbladet, altså norsk statsstøttet media, så kanskje det sier ‘pling’ i noens hoder, hvem vet? Vi får se hvor mange som løper til for å få sin fjerde dose «vaksine».

Dagbladet skriver at naturlige antistoffer kan ha (ordvalget fordi narrativet må endres gradvis, som vi har sett de to siste årene).. jeg tør våge skrive at naturlige antistoffer har beskyttet deg/meg mot covid, imponerende forskning, haha.. men dog noe som burde vært utredet før det ble gått så dramatisk til verks at det skal presses på alle og enhver en hurtig fremstilt «vaksine» mot et virus samtlige i overordnet posisjon har uttalt at de vet «lite og ingenting om». Noe som har skremt meg til å tenke, og bli stadig mer overbevist om, er at disse «vaksinene» er ikke MOT noe, men FOR noe, uten at jeg skal skrive så mye mer her og nå om ID-pass (koronapass), samfunns-segregering og diktatur mm.

Anyways, antistoffer er proteiner som blir produsert av B-celler og plasmaceller. Dette er fabrikker for produksjon av antistoffer. Antistoffene har den unike egenskapen at de er svært spesifikke molekyler. For eksempel kan én type antistoff for eksempel binde et virus.

Ingressen til Dagbladet lyder slik: «Lurer du på hvorfor du ikke har blitt smittet av coronaviruset ennå, tross at du har vært i nærheten av smittede? Svaret kan være at du har en bestemt type IgA-antistoffer. IgA står for Immunoglobin A».

Tenke seg til at de har funnet ut i denne studien at hver tiende person hadde naturlig beskyttelse, vel, både jeg og flere har påpekt dette med naturlig immunitet og resistens ved flere anledninger, og vi er hverken eksperter eller fagpersoner, men ved at ting er rett og slett logisk og at en orker tenke i to minutter. Hva annet skal en bruke prefrontal cortex til? Altså, antageligvis er tallet mye høyere i virkeligheten, for dette er kun en spesiell gruppe uvaksinerte i samfunnet hvorav disse 10 % ble funnet.

Med det har vi altså de med IgA-antistoffer, vi har de med type blodtype O, og vi har de med gjennomgått HCoV-229E og en rekke flere virussykdommer som har gitt samfunnet god immunitet. Folk må gjerne tro at disse såkalte «vaksinene» har utgjort noe som helst, men det betviles sterkt fra denne kanten at «vaksinene» har medført noe positivt. Heller tvert imot, les dette: «Med den 4. skal det skje»

En annen ting som enkelte av oss har påpekt er at gjennomsnittsalderen for de som har gått bort med covid som «hovedårsak» er mennesker OVER gjennomsnittlig levealder. Det er de fordi de er i sluttfasen av livet hvor kroppen ikke lengre bygger på immunsystemet, men river det ned.

Tenk at våre myndigheter nektet å la leger behandle covid i tidlig fase. men heller utsatte alle og enhver (unntatt seg selv) for disse to årene nå etterfulgt av en kommende økonomisk krise. Alt for et virus du mest sannsynligvis har en grad av immunitet mot fra før. Som «vaksinert» vil en aldri kunne si at «vaksinene» har fungert, det en kan si er at uvaksinerte har bevist at mennesker har en grad av immunitet fra før.

Uten uvaksinerte ville ikke forskningen gjort samme fremskritt. Så med dét sagt så kan jeg fremheve to ord til dere som har bedrevet grusomt stygg hatpropaganda mot uvaksinerte, dere som ikke ser hvor fantastisk menneskekroppen er: antistoffer og immunforsvar 😜😘

Link: «Naturlige antistoffer kan beskytte mot korona». (Dagbladet)

Følg gjerne bloggen i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#antistoffer #immunforsvar #vaksiner #covid #bunny #bunnytrash

14 kommentarer
    1. Det som skjedde i Italia skremte nok ikke bare meg men også myndighetene.
      Alle dødstallene i Sverige og andre land skremte også.
      Jeg som aldri har vært syk av influensa eller virussykdommer utenom barnesykdommer ble redd.
      Jeg er glad for måten våre myndigheter møtte epidemien. Jeg mente vi burde sluppet videre tiltak fra da den milde varianten kom.
      Når det gjelder vaksine har det aldri vært tvangsvaksinering i Norge.
      Og de fleste av oss ønsket å bli vaksinert.
      Alle vet at noen reagerer på vaksiner og tar den sjansen likevel. Det må vel være lov?
      Og de gamle med underliggende sykdommer er like viktig å skjerme synes jeg.
      Jeg tror ikke at min mamma på 100 år hadde vært i live uten alle restriksjonene
      Og vaksinene.
      I Sverige ble de kvitt mange gamle. Slik gikk det ikke her i landet heldigvis.

      1. Det var da virkelig det som var hensikten, at vi skulle bli redde. Det er jo hva de har spilt på hele veien er det ikke? Ingen kan benekte at her har vært overdreven bombardering av skremmende artikler fra begynnelse til ende! Å beskytte din mor på 100 år burde da være en selvfølge, har ikke påstått noe annet, men det er da ikke noen grunn til vaksinepress mot øvrige befolkning, ikke noen grunn til at folk på min alder skulle bli truet med å miste jobber og ødelagte liv. Ikke noen grunn til å gå løs på barn med dette eksperimentet. Du må gjerne si at her ikke har vært tvangsvaksinering, og det har det heller ikke vært, ikke i fysisk forstand, men folk har blitt truet med jobbene sine, folk har blitt truet med ødelagte liv. Jeg har sett det selv. Du selv har jo uttalt at du har støttet koronapass med hva det betyr. Folk har blitt presset til det maksimale, overdosetallene og alkoholrelaterte dødsfall er økt med 44 prosent under pandemien. Flere har tatt sitt liv, flere folk enn før har utviklet angst og depresjoner. Livsnødvendige operasjoner og behandlinger har blitt kansellerte og utsatte. Det har vært enorm vekst av barnemishandling og overgrep. Barns utvikling har stagnert, det har vært mangel på undervisning. Altså, du må gjerne være glad for de tiltak som er blitt gjort, det endrer ikke at folk går med plager resten av livet fordi man er blitt løyet til og presset. Hetset og trakassert. Folk har på grunn av vaksinene fått masseblødninger, fått myokarditt, perikarditt, slag, kramper, pusteproblemer, elveblest, noen har måttet lære seg å gå på nytt igjen. Jeg skjønner at du er forblindet i disse såkalte vaksinene som du kaller det, men folk blir smittet og smitter videre, så det skulle så absolutt ha null betydning for deg og din mor om andre velger å ikke la seg injisere av denne guffen som ikke hindrer infeksjoner eller smitte. Det står uansett ikke til konsekvensene vi har sett, og som vi vil se fortsette å se komme. Det som derimot er bevist er at vi har antistoffer og et immunforsvar som fungerer. Det er bra, og det er også bra at om mine nære og kjære sliter med blødninger og kramper etter vaksiner, så er du fornøyd og glad. Jeg er glad på dine vegne jeg, men ikke på vegne av de som lider, så egoistisk klarer jeg ikke bli. Det er flere her enn meg.

    2. Amen.
      Nå er det ikke mulig å vite hva som hadde skjedd ved å ikke gjøre noen tiltak.
      Jeg skjønner at du mener alt som ble gjort var feil.
      Også jeg er lei meg over de som ble syk av vaksinen. Men jeg tror ikke det er veldig mange når vi ser på det store antallet som er vaksinert. Vi slapp heldigvis å bruke koronapass her hjemme.

      1. Før vaksinen var kommet på bordet ble 300 000 smittet av korona her til lands, det var før «den milde» omikron-varianten. Altså 300 000 av ble smittet av de originale variantene, uten å være vaksinert! Er de alvorlig syke i dag, er de døde? Det er flere som dør med corona i disse tider enn det var i hele 2020. Altså flere corona-relaterte dødsfall i Norge etter vaksinering, enn før, i tillegg har du alle innlagte av bivirkninger som følge av vaksinene, og dødsfallene derav.

      1. Ja, nettopp.. slik er det, antistoffer og immunforsvar, så oppi alt hvorfor har det vært så lite snakk om dette? Gry har jo skrevet mer om akkurat det med immunitet enn noen media. Så dette er jo i bunn og grunn ingen nyhet, men heller hysjet ned sammen med det faktum at ingen har blitt oppmuntret til å styrke immunforsvaret, det ble heller svekket av all frykt og redsel. Derfor min ytring om at disse injiseringene ikke er MOT noe, men FOR noe.

        1. Fordi det gjelder covid så klart, det positive rundt det er jo aldri nevnt. Skjønner ikke greia med å hysje ned det, det burde vært nevnt i såfall.🙄

          Nei dette er ingen nyhet, noen blir syke av forkjølelse andre ikke.

          1. Alt som kan føre til at man velger andre alternativer enn «vaksinene» blir hysjet. Det viser bare hvor lite det handler om smittevern. Hadde «vaksinene» hatt den hensikt de sier så hadde det vel vært ekstra gunstig for den enkelte å bli påvirket til å «booste» immunforsvaret, at det hadde blitt litt snakket om hvilke vitaminer som er bra et cetera.. men det var/er visst ikke så nøye bare man lar seg injisere. At folk ikke synes det er betenkelig når man faktisk vet at selv etter flere doser «vaksine» så blir en smitta og smitter videre, så hadde det jo vært gunstig for enhver med info om antistoffer og immunforsvar.

    3. Jeg meldte meg vitterlig som donor da jeg utvilsomt ble gitt smitten i forkant av vaksinelanseringen. Da hadde de imidlertid fått inn det som trengtes, slik at jeg aldri ble innkalt, men never the less.. Søken etter donorer blant de naturlig immune var enda ikke rukket tatt ned, så derfor har jeg også unngått å få minnet om dette ‘faded’, slik jeg, som alle andre, etter alt å dømme ville fått dersom jeg ikke hadde besvart en av de..
      – Og dersom det skulle være noen tvil hvorvidt jeg faktisk fikk overført viruset den gang, så kan jeg fortelle at jeg nok en gang har ridd av et virus-bombardement uten at dette har avstedkommet med så mye som et host, i det ‘kællen’ fikk korona for et par uker siden! – Og ingen skal komme å si at jeg har klart å unngå innånding av dette viruset all den tid jeg har tråkket rundt i samme lille leiligheten som den ‘kællen’ uten å ta en eneste forholdsregel!.. – Og når en åpenbart har blitt overført et virus uten at dette avstedkommer med et eneste symptom.. – Vel.. Da har en så langt jeg kan se to alternative forklaringer;
      A) En er blitt ‘adopted by aliens’, hvor en er gitt en injeksjon av noe som tilfeldigvis tar dette viruset, eller det, i mine øyne, hinsides mer sannsynlige alternativ B) En innehar en medfødt/naturlig immunitet! 😛 😀 😛

      1. Vel, jeg greide jo også unngå få dette viruset da vi hadde det i hus, eller i vår lille leilighet (du har jo vært her) da snuppen min her fikk påvist. Etter utsagn skulle jo uvaksinerte bli smittet lettere og mer syke. Vel, ingen har fått stukket meg enda, og nå svømmer folk rundt meg i korona etter tre injiseringer hver. Rart det der, samtidig har jeg stått inneklemt X antall ganger i denne jævla bussen i denne bydelen som på flere tidspunkt har vært det stedet i landet som hadde mest smitte. Nå fikk jeg lyst på sjokolade.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg