Endelig singel? Ufølsomt!


Jeg blir stadig vekk forundret over denne utgivelsen NorgeOgVerdensNytt!! Er dette en taktikk for å få lesere? Isåfall liker jeg den ikke! Nylig ble det uttalt at en kvinne var blitt voldtatt av bare fire menn, noe som er blant det grusomste og mest ufølsomme jeg har lest i år. Når en snakker om ufølsom…


I dag kom NorgeOgVerdensNytt med overskriften at en ung jente på 26 år endelig er singel igjen. Saken er at det er blitt gjort offentlig at det er slutt mellom «bad influencer» Sopie Elise (26) og kjæresten Kasper (27).

Jeg vet ikke hva som legges i ordet endelig, men jeg vet at Sophie Elise har mang en gang skrevet og uttalt at hun elsker denne Kasper. De har vært sammen i passerte 5 år. Så det er sikkert sårt, var ikke bare en flørt liksom. At forholdet er endelig er nå en ting, men at jenta er endelig singel igjen høres for meg så ufølsomt ut. Det er MIN mening.


Jeg blir så forundret av ordlyden og ordbruken til NorgeOgVerdensNytt. Satt vedkommende skribent og ventet på at Sophie Elise skulle bli singel?

Ikke meningen å være noe bloggpoliti, men overgrep er for meg motbydelig og grusomt, latterliggjøring av enkeltpersoners kjærlighet er ufint og ufølsomt, jeg heier på kjærligheten, den unner jeg også Sophie Elise. Beste ønsker på det feltet!


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#norgeogverdensnytt #sophieelise #bunnytrash 

4 kommentarer
    1. endelig singel er vel kompliment. Dama er bra og det står nok en kø med beiliere der ute, så det er beskjed til beilere at hun er endelig singel

    2. Får meg til å tenke på Millie Bobby Brown. Pleide å poste innlegg på imdb, men i 2017 skjedde det tragiske at debattforaene der ble stengt permanent. Siste dagen ville jeg gjøre mest ut av det og poste mest mulig mens det enda gikk an. På forsiden var det blant annet en liste over folk som var hadde bursdag denne datoen. Så jeg gikk inn på forumet deres og gratulerte dem med dagen. En av dem var Millie Bobby Brown, som faktisk ble tenåring denne siste dagen i forumets eksistens. Så jeg skrev følgende hilsen (fritt etter hukommelsen): “Yeahhh, finally a teenager”. Kort etter fikk jeg et svar fra en annen debattant med følgende beskjed; “People like you make me sick”. Hvordan vedkommende klarte å legge noe seksuelt inn i gratulasjonen min aner jeg ikke, men det er mulig at ordet “finally” ble tolket i verste mening.

      Ellers enig i at NorgeOgVerdensNytt har en merkelig måte å ordlegge seg på.

      1. Det er noe med det muligens, at jeg reagerer fordi jeg har sett NorgeOgVerdensNytt har skrevet (og skriver) så mye rart at jeg nå reagerer på alt. At den bloggen der har som rød tråd å formidle/klippe og lime nyheter er for meg en gåte. Hvor vanskelig kan det være? Men likevel blir det helt for dumt 😂😂😂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg