En takk til Evas bloggvenner.

Litt sent på ettermiddagen, tidlig på kvelden i går ble jeg kontaktet av Evas bror. Han ønsket jeg skulle formidle en takk til Evas bloggvenner og takke for omtanken, fra familien.

Her ser dere kransen og sløyfa. Det ble også sendt kort.

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#evaswindow #norge #bunny #bunnytrash

36 kommentarer
    1. Så fint gjort av broren hennes, og det var en flott krans verdig en flott dame!
      Rart å savne en jeg ikke har kjent på annet vis enn gjennom blogg og tlf, men det gjør jeg virkelig ❤️
      Takk for at du delte Roger 🥰

    2. Så fint å se, samtidig så trist!
      Det var jo heller en stor “God Bedring” bukett me burde ha sendt henne <3
      Er glad for at du ordnet dette Bunny.
      Å ja, det er jo litt "rart" å savne noe man aldri har møtt, men det er likevel så ekte.

      Go`klem Vibbedille

    3. Veldig fin krans, fargerik og fin. Blomster jeg er sikker på Eva selv ville likt. Jeg har gått med en rar følelse i magen hele uka. Jeg kjente henne her inne i mange år, så langt tilbake som 2014-15 tror jeg. Vi delte mye her inne i bloggene, og også en del på “bakrommet” som vi kalte muligheten vi hadde på gamle blogg.no. Den private chatten. Vi traff hverandre noen ganger. Vi fant felles verdier og ting vi var forskjellige på. Vi fant kjemien. Bloggen betydde mye for henne. Den har betydd mye for meg, og hun var en god del av den grunnen. Jeg er glad vi fikk tatt et farvel med henne på den måten vi gjorde, og du skal ha stor takk for at du ordnet dette. At du fikk samlet oss til å ta et slikt farvel. <3 Det ble en vakker krans. Og jeg tror det ble satt pris på av familien <3

      1. Kransen ble laget etter Evas smak, så da ble det mange farger da.. det var visst først tenkt at det ikke skulle være så mange, men så ble det litt sånn «kjør på». Disse som har ordnet dette var nærliggende Eva, veldig hyggelige folk. Veldig godt å vite at Eva var en rik dame, rik på det viktigste, venner, familie og kjærlighet.

      1. Selv takk, det har faktisk vært en opplevelse å se hvor mange som bryr seg. Det var ei på blogg som skreiv at hun aldri ville vært med på en spleis til en krans for meg hvis jeg gikk bort. Bare å sette de ordene i skrift og publisere på blogg ga meg grøss, og jeg tenkte at slik vil jeg aldri være, slik vil jeg aldri bli. Eva var et kjempeflott menneske, en god sjel som lever videre i våre hjerter.

        1. Takk for at du brydde deg nok til å iverksette for oss
          alle👏👏👏Og den kommentaren fra hu som ikke ville samlet inn til krans for deg… er det mulig at folk MÅ si slikt egentlig!?!? Jeg har jobbet med barn i 27 år og noe av det vi snakker om helt fra de er bitte små er “hvis du ikke kan si noe hyggelig, så la være å si noe”. Akkurat i det tilfellet der så tenker jeg hun kunne “holdt kjeft”. Pardon my french!

        2. Hva får et menneske til å si noe slikt? :O Ser i kommentaren din til friluftsheidi at det er konseptet med bloggen og at folk liker det – hæææ liksom? :O

          Ja ja, dem om det, ikke bry deg <3 Vi har ikke hatt særlig mye kontakt her inne, jeg har ikke vært så aktiv de siste årene og bloggen en periode på nouw, men jeg har stadig vært innom og tittet hos deg for det om – du veit, det blir litt sånn mine venners venner er mine venner 🙂

          1. Ja, konseptet er å forfølge bloggere som ligger oppe på listen, for så å latterliggjøre innleggene og den respektive blogger. Ikke alle blir harselert med i like stor grad, det er litt ettersom om hun liker vedkommende eller ei. Flere bloggere har sluttet blogge på grunn av dette. Alle vi bloggere som er her nå, praktisk talt, vet dette, men de aller fleste later som om de ikke har fått med seg, eller så er det slik at de holder seg inne med henne for de tror at de da kan slippe unna, eller så liker de konseptet. Altså..

            1. Åja, da trur jeg kanskje veit hvilken det er, uten at jeg veit om det stemmer likevel. Er den stund siden jeg var aktiv her inne, så jeg har ikke fått med meg alt :O

    4. Som du sier lengre oppe her, Eva har gjort oss mere bevisst.
      For en vakker krans, som flere sier, som Eva sjøl.
      Og Bunny, jeg er så glad for at du fikk ordnet med kransen, for broren som deler og jeg tenker på familien hennes, ikke minst barna.
      Skjønner at blogging er viktigere og dere jeg har blitt kjent med, enn jeg skjønte. Ta vare på dere sjøl alle sammen, glad for at dere finnes og det må dere fortsette med. <3

      1. Det er også en ting, jeg har merket meg hvor heldig Eva egentlig var. Det har helt tydelig fremkommet at hun har en veldig jordnær og god familie. Det er ingen selvfølge, så kort livet hennes egentlig var så har hunn alltid hatt det viktigste, kjærligheten, når ting ble som det ble så er det uendelig godt å vite. Jeg er veldig glad for at vi gjorde dette, ordnet den kransen. Så selv takk 🥰

    5. Kransen var nydelig og det var også Eva, jeg har jo møtt Eva i Oslo – lun fin dame!
      Vakker utenpå og vakker innvendig!
      Flott at vi fikk bilder, det var rørende å se. Takk til deg <3

      1. Det var veldig hyggelig av broren å sende bilde, men han virket veldig hyggelig, de virket veldig like han og Eva. Nære. Helt tydelig kommer Eva fra gode omgivelser.

    6. Kransen var vakker, som Eva! Glad du ordnet dette for oss. Vi satte virkelig pris på henne alle som ble kjent med den damen. Som Frodith skrev, hadde vi også kontakt på bakrommet på gamlebloggen gjennom mange år. Vi følte vi kjente hverandre skikkelig, sendte julekort og annet til hverandre og holdt kontakten. Så trist at hun ikke er her mer, men hun er et GODT minne. Så takknemlig for at broren sendte bildet til deg så vi fikk se det. Hjertelig takk Bunny for det du har gjort for oss. Du er gull! 🙂

    7. jeg kjenner på savnet ,Eva og jeg var bloggtvillinger ,jeg var heldige å få treffe henne og vi hadde en utrolig fin dag sammen ,jeg kjattet med henne bare 3 dager før denne triste hendelsen ,jeg vil for alltid huske henne og jeg er takknemlig for att du ordnet med krans for oss i bloggblokka ,en nydelig krans fikk hun

    8. Kjempefint ordnet og arrangert. 🤗 Utrolig fint at sånt kan ordnes, på tvers av det aller meste. Det viser at deler av blogg samfunnet er noe mer enn hva mange tror. Tusen takk. Svært takknemlig for at jeg fikk bli kjent med Eva, om enn bare gjennom et bloggtreff og kontakt på bloggen etterpå. Livet er så skjørt og uforutsigbart. 🥰

    9. Kjempeflott gjort av broen til Eva ❤

      Kransen var kjempefin ❤

      Eva har satt spor etter seg på blogg hennes positive måte å være på, og vi har uendelig mye å lære av Eva ❤❤❤

      Tusen takk for at du ordnet dette ❤😊

      Ønsker deg en kjempefin lørdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg