En røyk på toppen!

Hadde bestemt meg for at jeg skulle ta meg én tur til opp til Nordbykollen før mai var over. Dessverre har denne måneden gått rasende fort, men jeg rakk komme meg til toppen av Nordby før første sommermåned starter. Snart er skjønne milde mai over, og vi raser inn i juni, som jeg har stor tro blir en fantastisk fin måned. Jeg skal finne på morsomme ting, og gjøre masse rart med sukker, kanel, chilli og kaninpromp gjennom hele måneden.

Anyways, jeg var på toppen av Nordbykollen i dag. Jeg ser på bildene at det ser ut som om her har vært nesten overskyet i dag, men det er tilfeldig. Det har vært sol hele dagen, med noe skyer. Kjenner i ansiktet at solen har tatt. Jeg tok ikke så mange bilder der oppe, jeg har jo lagt bilder ut på bloggen for ikke så lenge siden derfra, så det ble mest selfies denne gang.

Hadde med meg litt niste på turen. En stor tacobolle og ei flaske Solo Super. Så tok jeg, som dere ser, en røyk der opp og kosa meg før jeg tok turen hjem. Hadde flere ærender, så det ble en lang og fin tur.

Hvorfor dette bildet av denne rosa steinen under? Jo det skal jeg si dere. Hver gang jeg skal ned fra Nordbykollen så havner jeg på feil sti og havner på omveier. I dag kikket jeg meg tilbake flere ganger for å virkelig bite meg merke i veien tilbake, likevel havnet jeg feil nedover. Nå jeg skal finne steiner og farge, og legge hist og her på oppturen neste gang. For jeg kommer aldri til å skjønne hvorfor jeg etter så mange ganger jeg har vært der oppe, så havner jeg på tulltur nedover. Makan altså, hahaha.. fin fin kveld alle sammen!! 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#nordbykollen #drammen #bunnytrash #bunny

6 kommentarer
    1. Ser ut som en knalltur, og bra bilder av natur og Bunny!
      Lurt med de steinene, jeg surrer meg bort jeg også og legger pinner. Men steiner var smart! Mer synlig!

    2. Bra jobba 👍😊😎.
      Misunner deg turen 😜.
      Me var på eitt seminar om dyrking i pallekarm for litt sidan, og fekk fullstendeg overtenning 🤣. Dermed gjekk me “all inn” for matauk i år, så det har vorte monge timar/dagar i “åkeren”, og då er der ikkje rom for så monge turar.
      I dag har eg vore hjå legen, og fått fjerna ein fettkul på ryggen. Det vart ein større operasjon enn me såg for oss, men å sjå gleden til legen når hu fekk den ut, var verdt ein time på benken 😜.
      Nå verte det to dagar i ro, utan dei store sprella 😊.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg