En rekord til, fun fact!

Da var dagen gått, så er det bare å nyte kvelden. Nå er det lørdag sant?! Er bare innom en tur med enda en liten meddelelse til dere. I går kveld kunne jeg meddele at Bunny er den mest omtalte bloggen/bloggeren siste året, av samtlige som ligger på Topplisten i dag. Fun fact!

Altså Bunny er mest nevnt blant bloggere sammenlagt i innlegg og kommentarfelt! Moro, moro!! Skulle fått en pris for det, ikke sant? «Mest omtalte blogg».

I dag kan jeg meddele at Bunny er også den bloggeren som har levert flest søte bunnyer siste året. Mange flotte fine tegnede bunnyer som har beriket bloggriket. Burde vært en pris for dét også sant?!

Men jeg har i det minste DISSE, og de er jeg meget stolte av. Hoppetihopp og haha!!

Som nevnt er det lørdag kveld, snuppen min og jeg koser oss på balkongen vår med spekemat, snacks, chillidip og drinker. Klokken er 20:30 og formen er stigende. Planen er en liten tur på byen rundt midnatt. Runde av kvelden med et par øl eller Aperol Spritzer, det er en stund siden sist.

Kos dere alle sammen i kveld og enjoy Bunny everywhere, ja til livet og kjærligheten 🐰🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#blogg #everywhere #fleetwoodmac #bunny #bunnytrash

9 kommentarer
    1. Nyt kvelden og stunden som den mest omtalte blogger. Om ikke lenge er Blogg.no historie, som Reset.no. Litt synd egentlig, 90% av leserne til Reset leste på grunn av underholdningsverdien spesielt i kommentarfeltet ala den geniale parodien “Trygdebeistet” i Thomas Zeltser nrk serie “Trygdekontoret”. Stay tune 😉

    2. Ha! Du slår ikkje moi!
      Eg har Guinnes Rekord i strikking hehe

      Kos dere og nyt natta!
      Eg våknet akkurat på sofa`n….slisom helga kan du si! *Utslitt*

      Klem Vibbe 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg