En perle i skogen.

Nå er jeg helt skutt i beina, haha.. jeg har fått krysset av et av punktene som jeg hadde satt meg som mål i mai (13 ting jeg vil gjøre i mai), mål som enten må gjøres, eller som jeg har hatt lyst til.

Turen i dag gikk til Klopptjern sammen med snuppen min. Det er dritfint der oppe og jeg har ikke vært der på «evigheter», så jeg har lenge hatt lyst å gå dit.Klopptjern er et populært friluftsbad i Bragernesåsen på andre siden av elva. Det er enn innsjø i skogen der, så vi har gått ned fra åsen vi bor, til sentrum og over elva. Så bratt opp åsen på andre siden og litt inn i skogen, på grensen mot Lier, nabokommunen.

Litt mer utfordringer må man ha, for dette er et stykke, og tidvis veldig bratt. Men det er såååå fint der, og bare såååå verdt det. Bare slenger ved et bildedryss her fra turen.

Det er virkelig idyllisk, utrolig fint sted for de badeglade. Dukka opp en eldre dame der, 70-årene tenker jeg. Hun hoppa rett ut i vannet, og der satt jeg og skalv som en huskanin.

Turen opp er også helt super for de som liker utsikt, for det er det nok av underveis. Og nå er det jo begynt å komme masse fine blomster også.

Ja det er jo ikke måte på hvor man kan kose seg her oppe. Grille, spise, drikke, gjøre kjæresteting..

Vi kosa oss masse, det ble en kjempefin tur på nesten to mil. Gleder meg til å gå opp hit igjen, det er en perle i skogen 🥰 ha en fortsatt fin ettermiddag og kveld alle sammen, og takk for følget 😜🐰Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#mai #tur #klopptjern #drammen #bunny #bunnytrash

12 kommentarer

Siste innlegg