En nydelig gladlåt til dere!

Heisann bare popper innom her med et kort innlegg til dere som føler for å titte innom denne nydelige lørdags ettermiddag og kveld. Hellige kaninmåne for et nydelig vær og for en herlig dag dette er. Selv holder jeg på og skal snart gjøre meg klar for balkongkos med snuppen min. Her blir det som vanlig spekemat, snacks og chillidip. Det blir gode kalde røde drinker med isbiter og sugerør. Chill musikk har vi også, så her blir det stemning. En tur ut på byen senere blir det også. Hva dere skal i kveld da? 

Minner også om at det blir påskemoro her på bloggen i år også. Må jo nevne det noen ganger slik at det blir noen stykker med på moroa. Dere kan lese litt mer om det i dette innlegget: «Påskemoro hos Bunny».

Nederst her har jeg lagt med en video til en sang som snuppen min oppdaget her om dagen. Ukjent artist som har laget noen låter, dagen etter snuppen min spilte den så viser det seg at den har tatt heeelt av på TikTok. Det er en sånn låt jeg skulle ønske Norge kunne bidra med i Eurovision Song Contest, da hadde vi vunnet, haha.. låta heter «If anythings left», klikker dere på linken får dere spilt den på Spotify. Artisten er Jamie Fine, hun er canadisk, og kjempeflink!

Under her 👇🏽 kan dere spille låta på YouTube. Igjen, en låt til å bli glad av. Kos dere massemasse. Fortell meg gjerne i kommentarfeltet 👇🏽 hva dere syns. Ha en nydelig fortreffelig aften og kveld. Det skal vi, ja til livet og kjærligheten 🥰🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#jamiefine #ifanythingsleft #lørdag #helg #bunny #bunnytrash

20 kommentarer
    1. Definitivt gladlåt ! Om man ikke kan danse, så er det altså supert med litt lykkelig småhopping og bevegelse til denne 😃.

      Vært fantastisk sol hele dagen her i dag – såå deilig. Kos dere videre med kvelden ! Nå kryper jeg opp i sofahjørnet med kjeks, Brie og frukt – og her blir jeg 👍

    2. Skal høyra på den seinere, men god helg til dykk, og kos dykk på balkongen 😊.
      Eg skal prøva steikt kylling og pasta med cheesdoodlesaus i kveld 😊.

        1. Kjerringa lurte på kvar eg hadde fått oppskrifta frå, så det sa eg. Skulle helse og seia det var sjukt godt, og at me kan godt ha det fleire gonger 😊.
          Nå laga eg ein vri på det då, med å steike kantarell saman med paprika, og hadde det som tilbehør.
          Var ikkje dumt det 😜.

          1. Herlig, brukte du ekte Cheesedoodles, eller en billigere variant slik jeg gjorde? Jeg brukte First Price, hehe.. og nå fikk jeg lyst på dette med bacon og sopp strødd over 🥰

            1. Eg brukte ekte Cheesdoodles, men eg er ikkje sikker på om det betyr noko.
              Med sopp og bacon 😊, det høyrdes knall ut. Får sjå om eg har bacon i hus neste gong eg skal laga det 😜. Det vart litt sånn, man tager hva man haver.

      1. Fy faen så mye hets hun får.. pga vekt, men hu er skikkelig gladjente, bobler.. liker henne og håper ikke folk klarer fucke sjela hennes.. kjerringer med baktanker kan klare det..

      1. Slike låter må deles, dette er ikke noe produserte greier, men ei jente «fra gata», en av oss, som har gjort. Synes det er så jævlig bra!! 🤩👍🏾

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg