En ny dag truer!

Det har ikke vært slik i det siste at jeg ser fram til en ny dag, tvert imot, jeg våkner til ny elendighet atter ny elendighet. Grusomme krisemaksimeringer i media og ondskap overalt. Det er på en måte blitt hverdagen. Flere bloggere og andre skriver «lag deg en god dag», og jeg vet ikke helt om de greier det selv, i så fall må jeg beundre det, for jeg klarer det ikke, ikke bra nok ihvertfall, på tross av hvor hardhudet og herdet jeg har ansett meg selv for å være.

Media knuser oss. Folk man kjenner har begynt å ta avstand. Jeg fikk høre det er min feil at folk er alvorlig syke på Island. Helt ødelagt i hodene sine der de er manipulerte til å tro på media og deres bakmenn, det slenges ut tall og krisemaksimeringer som er vridd om på og de styggeste løgner.

Det høye antallet sykehusinnleggelser, alle disse uvaksinerte det hyles om er fullstendig misvisende. Halvparten i USA er innlagt for helt andre tilstander der «C» er oppdaget ved rutinesjekk. Det samme har skjedd i Danmark. Og dette har de ikke bare i andre land bedrevet, men også norske helsemyndigheter. Men folk flest våkner ikke, Bien og co biter på.

I går var det flere som henvendte seg til meg og fortalte hvordan de har det. Deprimerte, utstøtte, suicidale. Foreldre med barn som begynner bli sterkt påvirkede, panikkangst. Man har liksom sagt til seg selv «vi står han av», «alt blir bra», «vi må bare holde ut litt til». Vi er kommet til et punkt nå, etter tredje dose.. nå er psyken ganske ødelagt hos mange. Enten i depresjon eller et enormt sinne. Det er etter dose tre det begynner, det er hva mange av oss «konspirasjonsteoretikere» har vært forberedt på lenge, at vi må være sterke. Men når konspirasjonsteorien begynner bli sann for fullt så står en ikke i det som en burde, for mange av oss hadde håpet at langt flere til nå har våknet, men i Norge stoler fremdeles utrolig mange på ondskapen som råder, løgnene, agendaen og injiserer den i seg som beordret, i frivillighetens navn.

Og for all del, ikke slutt å ta kontakt, jeg er her for den som vil snakke og dele. Vi er mange selv om vi er få. Isolasjonen hindrer oss i mye kontakt, men vi mobiliserer oss, mange holder kontakten via Telegram som myndigheter nå forsøker å få stengt ned, selvsagt, en motstandsbevegelse kan en jo ikke ha. Men vi er mange, og jeg er her – bruk meg gjerne, gode mennesker jeg elsker dere!

Om et par dager vil regjeringen gi litt slipp, folk vil atter en gang se håp og tro at nå ordner ting seg, så kommer smellen igjen etter kort stund. Psykologisk krigføring.

Folk har begynt å investere i ting som kryptovaluta og frø. Frø faktisk! Frø for å dyrke sin egen mat hjemme når en blir nektet å bevege seg i samfunnet. Men der har de på toppen sørget for at strømmen som eventuelt må til, den skal koste dyrt!

Eliten i WEF storkoser seg nå, gnir seg i hendene og er ruset på makten som en sprøytenarkoman blir på amfetamin og heroin.

Og så var det hverdagsheltene da, alle disse som er fullstendig på tur med komme med ideer om hvordan ødelegge mest mulig med et pass, kontroll og diktatur, de som omtaler andre som egoistiske og dumme, men som ikke vil innrømme at det er deres egen egoisme som råder der de velvillig dytter andre utenfor et stup for at de selv skal kunne få reise til et sted og drikke cerveza eller efes på en hvit strand. De vil kjøpe seg en frihet, en frihet som er en illusjon i form av såkalte «vaksiner» og et ødeleggende pass. Handlinger får konsekvenser, det er et bevist faktum!

Hverdagsheltene, knuser medmenneskeligheten, kjærligheten og samfunnet. #50erikkenok

Nå er det slik at jeg har merket store endringer inni meg selv i det siste, ting går mer innpå meg, klumpen i halsen, tårer i øynene. Jeg tenker at jeg må komme meg vekk en stund, vekk fra dette, vekk fra all elendigheten som blir prakket på oss. Jeg vil treffe folk, være med venner, gjøre andre ting. Men hvor skulle jeg dra? Vi bor i en skråning over Drammen. Vi har ikke bil, ingen av oss har sertifikat. Jeg er uføre og har tidvis dager jeg ikke klarer gjøre noe, andre dager er bare grå, og en ser ikke treet som står noen meter fra kjøkkenvinduet for bare tåke og meningsløst vær. Det er som om livet er blitt bare tåke.

Men i dag er det ut av tåka. Snuppen min har fri fra jobb. Vi benytter anledningen til å komme oss ned fra skråningen og til jernbanestasjonen. Vi skal ut av byen. Ta toget til en annen by. Verden er ikke annerledes andre steder, eller i andre byer. Men vi kan late som. Lage oss en konstruert virkelighet, vi vet jo at det lar seg gjøre. Vi ser det jo hver dag, hele tiden, at folk lever i en konstruert virkelighet.

Takk for at dere leser, setter virkelig pris på dere som er her i medmenneskelighetens navn. Igjen, jeg elsker dere 🥰

Hvis dere liker bloggen min så følg meg gjerne i gruppene mine på Facebook og MeWe. Beste alternative bloggen i Norge!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#nwo #wef #bunny #bunnytrash

 

24 kommentarer
    1. Kos deg på tur, det er deg vel unt!
      Vi er uenige om mye, men at pandemien og restriksjoner gjør noe med psyken til folk det er jeg enig med deg i.
      Jeg håper regjeringen opphever skjenke-stoppen i dag. Folk trenger folk, mennesker er sosiale dyr.

      1. Takk, ingen er enige om alt, sånn er det bare.. men det kommer en dag, og da vil du tenke «den bunnyen».. skjenkestoppen, joda, i bunn og grunn et tåpelig tiltak mtp McDonalds, busser etc.. jeg tenker mer på nzi-passet, det må få motstand!! Men at folk trenger folk, ingenting jeg kunne vært mer enig om. Kos deg i dag Kjærring, det er deg også vel unt 🌹

    2. Skjønner du føler deg fed up…Jeg så «Hemmeligheten» The Secret på Netflix i går. Kan anbefales om du ikke har sett den, og du har se den igjen😄Føler meg positiv i dag🤗😄Kos dere i hvor enn dere ender opp og ta en fin dag🤩

      1. Tja.. skal se den, hadde boka en gang, men den ble borte før jeg fikk lest den, og den dukka ikke opp da vi flytta, veldig rart, men da blir det filmen.. fin fin dag til deg også Mss 🥰

      1. Det er hva spesielt media bedriver. Hva med å slutte lese aviser, eller i det minste slutte tro på dem og innse at de manipulerer hjernen?! Hvis bare folk kunne bli flinkere å gå direkte til kildene, feks Pfizer, Legemiddelverket etc og tenke selv istedet for å bare forholde seg til de som forteller en hva man skal mene og tenke……?

    3. Hei igjen 😊🌺🌹🇳🇴

      Eg kjenner meg veldig igjen i det du skriver her 😢
      Eg har alltid vært en positiv person,har alltid hatt mottoet : så ille kan det vel ikke være,men jo så ille er det faktisk og eg,som alltid har funnet en løsning,har vært ute en vinternatt før,føler meg overkjørt og trist – hele tiden,eg føler at eg sloss mot spøkelser og det er Davids kamp mot Goliat,men en kamp eg ikke kan vinne,min motstander identifiserer seg ikke,men allikevel er min motstander i alt og alle 😪
      Eg er bekymret for min nærmeste familie,eg er bekymret for generasjoner etter meg,eg er bekymret for om eg har en jobb å gå til om ett år,eg er bekymret for å bli syk (av hva som helst) for mine mange forsikringer dekker ikke lenger ulykke og sykdom så lenge eg er uvaksinert,eg er rett og slett blitt bekymret for livet og hvordan det vil bli,eg som alltid har elsket livet,er no redd for morgendagen og hva den vil bringe av flere trusler,mer innskrenket frihet,oppsigelse,lista er lang…
      Eg vet ikke hvordan livet kan bli det samme igjen,de som styrer denne «pandemien» har jo som mål at livet ikke skal bli normalt igjen noensinne,det ser man jo tydelig.Venner og bekjente og ellers andre har avslørt seg selv for det de er og det de står for,en unnskyldning vil aldri være godt nok som «plaster» på såret.
      Men,sånn som min psyke er,så blir eg bare mer bestemt på å aldri la meg underkaste,tvinge eller la andres adferd og meninger avgjøre hva eg personlig ønsker for meg selv.
      Narrativet slår solide sprekker,dette er som forventet,det som ikke er forventet er at «flokken» finner en forklaring etterhvert som avsløringene står i kø,de har mye å forsvare,de vaksinerte,mye mer enn det du og eg har.
      Eg er lei meg og trist,det verste er å føle seg hjelpesløst,vi uvaksinerte har snart ingen steder å gjøre av oss – og det har snart ikke de vaksinerte heller,eg føler at vi alle,de vaksinerte og de uvaksinerte er offer for omstendighetene,det er ingen vinnere her,idet man føler at det kanskje kan gå bra så blir man parkert tilbake,de uvaksinerte,som de vaksinerte skal rammes hardt,enten på psyken eller på lommeboka – var det noen som sa at alt sammen ikke er planlagt ned til minste detalj ? De vaksinerte kan skyte seg selv i foten så mye de vil for meg,men de kommer aldri til å innrømme at de ikke lenger styrer sitt eget liv (de heller).
      Det viktigste i vårt uvaksinerte liv nå,er å holde ut ❤️

      Hilsen synskepeggy.

      1. Alle er i samme båt, men det er under åtte prosent (tilsynelatende visstnok, men håper og tror tallet er høyere) som har innsett dette, og som jeg skrev et sted i går så dør jeg heller enn å gå over til «den andre siden». Og den dagen det skjer så vet jeg at jeg var på riktige gode og medmenneskelige side og gjorde alt i min makt for den siden. Vi har ihvertfall dét 😜🥰

        1. Ja,og eg er så glad for at du er her 🌹❤️

          Det står virkelig respekt av det du gjør,det skal du vite 💐
          Du er et forbilde,for meg og mange andre,eg håper du også blir et forbilde for de som vokser opp og som,enn så lenge,er spart for vaksineterroren.
          Du viser det absolutt viktigste av alt,at det er mulig å ha tro og stole på seg selv ❤️

          Hilsen synskepeggy.

          1. Takk for gode ord, forbilde vet jeg ikke, men jeg er i kontakt med instinktene mine, følelsene mine og jeg lar ikke noen diktere meningene mine. Ihvertfall ikke noen som henter meningene sine fra statsstøttet media 😜

      1. Svikene fra Norske myndigheter har vel aldri vært i den grad at mennesker må lide så til de grader, og få er inneforstått med hvor korrupt statsstøttet media er.. vi har hatt det så godt i dette landet på mange måter, at realiteten om korrupsjon er vanskelig å banke inn.

    4. Lag dykk ein flott tur 😊 🤗.
      Jasså du, så du er skuld i at så monge på Island er sjuke. Ja ja, det er ikkje så greit, stakkars, når dei har IQ på høgde med eitt fransbrød. Kanskje då vedkomande er skuld i at så monge vart sjuke av ebola i Afrika for ei tid tilbake. Skal vedde på at vedkomande ikkje har tatt ebolavaksine.
      Det er så tragisk, at det er til å grina blod av 😭.

      1. Ja hvis vaksinene hadde fungert for det dem sies å skulle fungere mot, så er det vel de som ikke tar til ordet for jevn fordeling av vaksiner i hele verden som bør påta seg skuld. Jeg ser ikke at disse som hetser uvaksinerte og fremmer koronapass tar spesielt til ordet for å samle inn penger for å kjøpe vaksiner til Afrika, og hvor er deres signatur på underskriftskampanjene for å hjelpe Afrika. Der er under 9 prosent vaksinerte. Nei, de tenker på seg selv, og kan egentlig ikke benekte det, de bare lar være å innrømme det og fraskriver seg all sin skyld. Tenker de er mer skyldig enn jeg er ihvertfall.

        1. Vel, ut i frå det eg har lært innan medisin, så kan ikkje ein person som ikkje har vore smitta av ein smittsom sjukdom, og heller ikkje vore i eitt anna land i aktuelt tidsrom, på nokon måte vera ansvarleg for smitte og sjukdom i gjeldande land.
          Å påstå noko slikt, er berre for dumt, og vitner om svært låg IQ. Difor det like absurde eksempelet med at vedkomande var skuld i ebolaepedemien.
          Tenkte at om vedkomande las kommentarene her, ville hu/han sjå kor dumt det var.
          Når det gjeld vaksinar til Afrika, skal dei berre vera glade for at dei slepp unna.
          Jo fleire vaksinerte, og jo fleire dosar, dess fleire smitta, sjuke, og døde.
          Nå har dei byrgja å vakna i Israel, så nå kan det verta liv i leiren. Finn Mossad ut at Big Pharma står bak massemord, med vaksinane som våpen, er der ein del folk som ligg syltynt ann.

          1. Han mente jo da at de uvaksinerte har skylden, derav meg som representant for disse, og da brukte han situasjonen på Island som eksempel da han er derfra selv, argumentet faller uansett i fisk, for hvis problemet er reellt så er det jo heller det faktum at en hel verdensdel står uvaksinert på grunn av myndighetene i blant annet Norge og Island. Hvilket ikke har med meg å gjøre, for jeg er jo mot myndighetene i denne situasjonen. Så ja, lav IQ.

    5. Regjeringen har nedsatt et utvalg som skal granske virkningene av alle sider ved covid-19-tiltak !! 🤦🏼 Kan det bli verre 🧐 Må bare stålsette oss mot nok en runde med dem som løper hverandres ærend 😡

      En gladmelding fra Helse Vest her om dagen : «Ingen friske fullvaksinerte på respirator «,hvordan tolker man det,eg trodde ikke FRISKE fullvaksinerte blei innlagt engang 🧐

      Hilsen synskepeggy

    6. Vet du hva!? Nå har det nemlig skjedd noe jævlig artig, skjønner du! For sist jeg sjekket, var det nemlig blitt 1% overvekt av VAKSINERTE blandt kongerikets hospitaliserte!!
      – Det forklares imidlertid med at de vaksinerte som blir alvorlig syke, som regel har alvorlige underliggende sykdommer, må vite, -mens det uvaksinerte mindretallet brått er bestående av pasienter som i utgangspunktet var friske og freshe som fuckings Fantorangen på flein! *dævver!!* 😀 😀 😀 😀 😀

      1. Om det er 1 prosent overvekt av vaksinerte på sykehus her til lands så vil jo det bortforklares med at flertallet er vaksinert. Personlig synes jeg det er irrelevant, for hvis de med hånden på hjertet mener at vaksiner er veien ut og de samme myndighetene ikke stiller til rådighet vaksiner for de 92,5 prosentene uvaksinerte i verdensdelen Afrika hvor de ikke kan håndtere dette selv, så faller det jo helt i fisk hva heksejakten angår. Nå skal de bruke 5 milliarder på tester til Norge for et virus som fremstilles som harmløst for de vaksinerte, og nada til Afrikanerne, men 100 millioner til bullshit i Palestina som opplæring i Jihad og sådan, og etter en tid må Norges befolkning «boostes» igjen med nye vaksiner fordi verden ikke er fullvaksinert, litt av ei røre de ror i.. sirup.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg