En hyggelig Palestina-tur i dag!

Nydelig vær i dag, hurra, hurra.. her dusjer man og kler seg riktig, tar på solbrillene og skal ha seg en tur ned til sentrum for å gjøre noen ærender og nyte finværet. Går av bussen ved Union Grønland og går over Ypsilon gangbru over til Bragernes her i Drammen. Har ikke gått mer enn fem minutter, nesten kommet til Torget Vest kjøpesenter og en bil passerer meg, og de hyler og brøler til meg ikledd sine muhammedaner kostymer og palestinaskjerf. «Ja dere vet hvem jeg er og hva jeg er» tenker jeg og rister på hodet. Dette er hvordan de oppfører seg midt på dagen under solen. Hva når solen går ned?

Jeg fikk gjort mitt ærend på Bragernes og gikk over den provisoriske bybroen over til Strømsø. Midt på torget der stod et gjeng av samme (m)ulla, med drakter og skjerf på hodene. «Faen» tenkte jeg, «det var da svært hvor det kryr her av dem i dag da». Så gikk det opp for meg, ramadan er over, nå skal de feste og vise hvem dem er.

Erna Solberg har spilt inn video og hyller «fasten» og tiden muslimer har hatt til å «reflektere», så ønsket hun dem alle tiders ID og fest og faen vet. Og «reflektere» har disse gjort, nå er dem opphisset og skal vise at de er her og kan gjøre hva som passer dem.

Her om dagen ble jeg gjort oppmerksom på møtet i Egypt der Palestina avslo våpenhvile med Israel. I dag på bussen hjem ble jeg gjort oppmerksom på Dansk TV2s intervju med tidligere senior leder av, og nå talsmann for Hamas, Osama Hamdan. Der satt han, trygt plassert i Libanon, han la ikke skjul på hvem Hamas er og hva folk støtter med sine palestinaskjerf og slagord for Palestina. Uttalelsen om at hvis de kunne skru tilbake tiden, så ville de ha gjort det samme igjen, angripe Israel på den måten de gjorde 7. oktober 2023.

Så for å ta en kort oppsummering hva DU støtter når du poster i sosiale media dine slagord til fordel for Palestina, når du ytrer ‘stans okkupasjonen’, ‘fra elven til havet’, ‘leve gaza’ og så videre, og når du fordømmer Israel:

☑️ Du støtter en palestinsk stat hvor demokratiet ikke eksisterer.

☑️ En palestinsk stat under Hamas med middelalderens levesett.

☑️ En palestinsk stat der kvinners rettigheter ikke eksisterer.

☑️ En palestinsk stat hvor homofile skal drepes.

Dette er holdninger og verdier pro-palestinere fremmer. At jeg og slike som meg skal drepes. Du vil se meg og slike som meg drept?? Den neste som kommer opp i ansiktet mitt med mer pro-palestina-babbel kan dra til faens.

Se på Osama Hamdan! Fy faen for en stygg fyr! Støtter du han og hans Palestina? Really!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#hamas #palestina #israel #bunnytrash #bunny

2 kommentarer
    1. Jeg får litt vondt av hva du skriver for du har rett og er en veldig oppegående fyr som ser hva som kommer, og det at du er såpass oppegående og ikke ser noen vei ut plager meg mye mer enn om du var en som ga blaffen. Jeg var som deg og følte meg fanget selv i dette pill råtne samfunnet. Men jeg fant en vei ut, og jeg skal vise deg veien enten du vil høre på meg eller ei.

      Først litt historie: Det frie samfunnet du lever i nå har dette til felles med alle andre kristne land for det var kristne som kjempet fram samfunn hvor individuell frihet står sterkt, du finner noe i katolske men mest i spesielt protestantiske samfunn som ble det vi kaller “vestlige”, protestanter var jo de som gikk imot paven og følger skriften alene som du sikkert vet. Det var her i vår del av verden kristne startet den vitenskapelige revolusjon som ble til den industrielle revolusjon, det var her vi avskaffet slaveriet, kom opp med individuelle rettigheter som magna carta og likhet for loven og andre utfyllende rettigheter både i grunnloven som den norske, engelske og amerikanske som alle var inspirert av bibelen. “God given rights” som amerikanerne kaller det sier at det er naturgitte rettigheter og friheter som står over alt mennesker og staten måtte mene, for Gud står over alt. Du må tenke radikalt annlerledes om så og si alt for å kunne forstå verden utifra et kristent verdensbilde, ja du må rett og slett bli født på ny som Joh 3:3-8 sier.

      Jeg poster 1 preken og 1 dokumentar for å prøve å få deg til å se på den åndskampen som foregår rundt deg med nye øyne og kanskje lede deg inn på et spor du aldri tenkte du ville gå. Prekenen jeg vil gi deg er fra Jeff Durbin som har mye bra, denne heter: motstand mot tyrrani er lydighet mot Gud:
      https://youtu.be/8_4Z_rPgetk?si=PTqxHD40QQn52KLN
      Profetier forklarer hvorfor bibelen er en overnaturlig bok og hvor denne verden er på vei nå:
      https://youtu.be/vXqbTZZYNak?si=nMD2zwAQOt0jjnr-

      Vil du hoppe av denne verden og ikke bli med ned dit denne verden går, så er det lett: Jesus døde for dine synder og sto opp fra de døde den 3 dag (1 Korinterbrev 15:1-4). Stol på at det Jesus gjorde for deg rettferdiggjør deg, du kan ikke legge til eller trekke noe fra på det, og kall på ham eller bekjenn at han er Herre, så blir du frelst, dvs du blir født på ny i ånden og har gått fra død / døende til evig liv.

      Skriften er ganske klar på at Gud vil trekke seg mer tilbake i det denne verden går inn i det kristne kaller “trengselstiden” som vil bli en grusom tid uten sidestykke i historien, men før det hentes kristne ut av denne verden for vi skal ikke til dom. Det er hva jeg mener med å “hoppe av denne verden” før ting sporer fulstendig av.

      Ta dette som du vil. Jeg vil det beste for deg, derfor tok jeg meg tid til å skrive dette til deg. Hvis Gud er for oss, hvem kan da være mot oss?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg