Elsklinger!!

Makan til stille fredagskveld altså, jeg får litt sånn Déjà Vu, minner meg om da landet stengte ned for to år siden, snuppen min og jeg ble sittende ved kjøkkenbordet å spille Titusen, Gruble og MaxiYatzy. Vi gjør ikke det i kveld, jeg har ikke kommet meg enda etter all den spillinga den tiden, så terningene får ligge gjemt en stund til fremover.

Det var hyggelig med besøk i dag, ble litt tassimo-kaffe, kake og skravlings, men etter dét var det som om verden stengte. Sosiale media er helt dødt, ingen som sier et knyst. På bloggen raser tallene som om de skulle vært murstein. Ikke noe aktivitet, ikke hos meg ihvertfall.

Jeg har postet 5(!!) innlegg tidligere. Det første er det viktigste, for jeg mener det jeg skriver der. Disse plaggene er indoktrinering, undertrykkelse og del av en farlig ideologi som Norge burde ta avstand fra. Les «Hijabforbud i indisk skole. Vet muslimske kvinner hva identitet er?!»

Det neste innlegget «Det er fredag, tjolahopp» er et hverdagsliv-innlegg om dagen i dag og planene for helga. Forsøkte meg på litt humor der, men vet ikke om dét slo helt an. Er jeg tørrvittig?

«Skulle ønske det var min hage» ble det tredje innlegget. Det er med dyr. Jeg elsker dyr, og disse krabatene i innlegget er blant mine favoritter. Det var så utrolig artig å se så mange av dem samtidig (ligger en liten video i innlegget).

De to neste innleggene «Visste du at.. (Del 1)» og «Visste du at.. (Del 2)» inneholder 10 fakta i hvert innlegg. Hvor mange av disse tilsammen 20 fakta visste du fra før? Legg gjerne igjen en kommentar i kommentarfeltet mitt og fortell! Jeg tipper du visste tilsammen 4 av 20 😜

Ellers er det ikke mye nytt å fortelle, det er jo så «dødt». Madonna har forresten gått opp fra 16,5 millioner månedlige lyttere på Facebook til 21,5 millioner etter den nye versjonen av hennes megahit «Frozen» ble gitt ut. Den har plassert seg på listen som nummer 12 på Billboards Dance Chart og nummer 5 på Billboards Electronic Chart. Legger inn videoen nederst her, jeg synes den er kul. Har postet noen bilder av jentene mine i dette innlegget også. Det er så rart at de blir 8 og 10 år i år. Ikke samme tempoet med dem som før, nå er det mest bare sløving og kosing.

Takk for at dere tittet innom i dag, husk å legge igjen kommentar om hvor mange fakta dere visste fra før, fortsatt fin kveld, god natt – løvv U 🥰

Følg gjerne bloggen i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#fredag #helg #frozen #madonna #mops #pugs #hunder #fakta #bunny #bunnytrash

9 kommentarer

Siste innlegg