EKSTATISK!!!

Noe som alltid kommer til å være positivt, for meg, i livet mitt, er musikk. Musikk står til humøret mitt, gjør meg glad og hjelper å bearbeide følelser når jeg er trist. Musikk stenger ute støy fra omverdenen når en trenger det. Altså musikk er bra for hjerte og sjel, samfunn og samhold, musikk bringer mennesker sammen.

Konserter elsker jeg, og er noe av det jeg har savnet mest disse to siste årene. Det er bare så psykt urealistisk å ikke ha vært på en eneste konsert på over to år. Det er ikke meg, og det faktisk talt en frarøvelse av ens liv. Jeg satt med billetter til to konserter den gang for to år siden, Elton John og Madonna, og jeg er enda bitter for den Madonna-konserten som uteble. Den var VIP all-the-way. Hadde kjøpt VIP til alt, men så stengte alt akkurat den dagen! Skjebnens ironi, haha..

Men reisen gjennom musikkens verden har vært fantastisk og jeg har vært på konserter med mange store artister. Jeg kan nevne Peter Gabriel, Nicki Minaj, Angelique Kidjo, Tony Carey, Brian May, Robert Plant, Roger Waters, Pink Floyd, The Darkness, Paul Oakenfold, Calvin Harris, Annie Lennox, Anastacia, Beth Hart, Martin Solveig, Fleetwood Mac, Lady Gaga, P!nk, Metallica, Aylar, Samantha Fox, Queentastic, Cyndi Lauper, Blondie, Kylie Minogue, Motorpsycho, Hughes Turner Project, Glenn Hughes, Joe Lynn Turner, Rihanna, Dum Dum Boys, Katie Melhua, Kiss, Clutch, Madrugada, Shannon Corr, Zucchero, Ane Brun, Anneli Drecker/Bel Canto, Ina Wroldsen, Rammstein, Ozzy Osbourne, Slash, The Weather Girls, Prodigy, Bertine Zetlitz, Surferosa, Robyn, Kaizers Orchestra, Black Debbath, Slade, Plumbo, Dr.Alban, Bjørn Eidsvåg, Bjørn Jens, Staysman og Lazz, Katharina & The Waves, Boney M, Donkeyboy, Claudia Scott, Enrique Iglesias, Saxon, Volbeat, Britney Spears, Kim Larsen, Postgirobygget, Stage Dolls, Miley Cyrus, Fish, Melissa Etheridge……….. dette var de jeg kom på nå.

Og 13 Madonna-konserter seff 👍🏾

Elton John-konserten som ikke ble noe av ble aldri avlyst, men har blitt utsatt flere ganger. Så den kan jo enda bli noe av. Har også billetter til Bonnie Tyler i Oslo konserthus i mai. Det er jo også litt moro.

Jeg skrev et blogginnlegg her om dagen som heter (Les!!) «Helt RÅ gladmelding!!» hvor jeg var overbegeistret over at artisten LP kommer til Norge for å holde konsert, og ikke nok med det, hun kommer faktisk HIT til Drammen, rett nedenfor bakkene her!! Haha..

Jeg anbefalte i innlegget folk å høre musikken hennes, og jeg har mange ganger anbefalt musikk i bloggen, men vet dere hva, denne gangen så lyttet folk. Det har regnet med tilbakemeldinger, folk skriver dem er hekta. Noen har etterlyst hvordan få tak i konsertbilletter. Medblogger «ZoeticWorld» takket meg for tidenes beste musikktips, og kort etter la jeg merke til at hun postet LP-musikk på Facebook med kommentar: ‘satan førr en stemme’!! Haha.. ja, her snakker vi stemme, hele dama, konseptet og musikken er helt fantastisk!!

Jeg skrev jo i mitt blogginnlegg at denne konserten skal snuppen min og jeg på (han er også hekta!), men så begynte jeg å bli bekymret. For når Union Scene (hvor konserten skal være) postet på sosiale media om dette, tok folk heeeelt av. LP er faktisk mer populær i Norge enn jeg har fått med meg. Flere kjendiser har tagget at de skal på denne konserten, andre folk jeg kjenner over hele landet, og ei venninne i Harstad. Så angsten bredte seg i kroppen om at det kunne hende det ikke blir billetter på snuppen min og meg. Altså Union Scene er ikke stort, folk er underernærte på kultur og live-konserter, og det er tydeligvis et LP-miljø i Norge. Så..

Snuppen min og jeg hadde jo kjøpt billetter til konserten hennes i Amsterdam, Nederland. Dato 4. mars. Den konserten slo vi fra oss for en stund siden. Situasjonen i Nederland kunne gjort den reisen mer begredelig enn gledelig, for å si det sånn.

Klokken 10:00 i morges startet billettsalget. Jeg var klar noen minutter før. Tastet meg inn for kjøp og havnet som nummer 349 i køen. Jeg vet fansen som er medlem i fanklubben hadde fått forhåndskjøpe, og fans reiser langt for å se og høre sine idol. Jeg vet!! Tro meg jeg vet. Jeg vet også at Union Scene tar maks 1300 publikummere, og jeg vet at det er sjeldent noen kjøper bare 1 billett. Det er vel helst to og flere. Gjerne kjøper man til hele grupper! Så har man dem som kjøper mange billetter for å selge videre, noe som fort skjer når en amerikansk artist av dette kaliber kommer. Så med nummer 349 i køen allerede før salgsstart så økte pulsen.

Det gikk som smurt, billettene er kjøpt og betalt. Og ikke bare det. Konserten vi skulle på i Amsterdam nå i mars, den vi bare måtte slå fra oss. Den fikk jeg nå melding om at er flyttet til siste halvdel i juni!! Haha..

Nå danser jeg rundt i leiligheten som en nyladet duracell-kanin og bare juhuuu med billetter til to stk LP-konserter!!! Da MÅ det jo bli konsert!!! 🤩

Hør på LP folkens!! Go Wild!!!

 

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#lp #churches #lostonyou #girlsgowild #goodbye #whenwerehigh #konsert #amsterdam #nederland #drammen #norge #bunny #bunnytrash

10 kommentarer

Siste innlegg