Eksperimenterer…

Eksperimenterer og eksperimenter.. jada, joda.. skal ikke si så mye mer om det akkurat nå. Vi tar det i morgen, klikk inn her da, og fortell meg hva dere mener.. sees da, og riktig god natt alle sammen!!

🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#eksperiment #bunny #bunnytrash

2 kommentarer
    1. Det funker nok bedre Bunny, om du ikke fikk vekk det påskegule med produkter😝😜😅🫣Ble så fornøyd med mitt nå, ble ikke noe gulskjær når jeg var å lysfarga etterveksten🤗

      1. Det påskegule? Vi snakker om håret mitt nå? Det påskegule farget jeg grått noen dager etter jeg bleket det. En stund siden nå, fått ettervekst og greier 😂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg