Egget er ferdig klekket!

Jeg kjøpte jeg dette egget i Kiel, Tyskland, i forrige uke. Snuppen min og jeg hadde en liten shoppingrunde der på vår tur med «Magic», en slags miniferie i ferieuken til snuppen min. Så lørdag ettermiddag etter vi var kommet oss hjem igjen og fått slått oss til ro så la jeg altså dette egget i en beholder med lunkent vann, det var liksom «oppskriften» for å få egget til å klekke.

Allerede morgenen etter, altså søndag, var klekkingen i gang. Man kunne se at det var noe veldig gult inni. Det forundret meg, for det fikk det til å se ut som om det var en kylling inni, altså vi snakker jo om et egg. Men saken var at jeg hadde blitt forklart på esken at det IKKE skulle være noen kylling.

Jo mer egget åpnet seg, desto mindre skjønte jeg, fordi hva enn det var som var inni egget så var altså fargen knall gul. Og det så ut til å være knall gult i sin helhet, ingen andre farger, ingen øyne, alt var bare gult, og det ble større og større..

I dag er det tirsdag. Egget ble lagt i vann lørdag ettermiddag. To og en halv-tre dager tok det, og nå er egget ferdig klekket. Noen har trodd at det var en hare eller kanin i egget, hvilket jeg ikke fikk til å stemme mtp form og farge. Så begynte folk å tenke at dette kanskje var en dinosaur?

Vel, mysteriet er løst. I løpet av natten har «dyret» snudd seg, og hoppetihopp, nå har jeg en druknet kanin her. Ganske bestialsk egentlig. Ha en nydelig flottersfin dag alle sammen 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#egg #bunnytrash #bunny

6 kommentarer

Siste innlegg