Egen utfordring akseptert!

I går la jeg ut en annerledes utfordring her på blogg til alle bloggere som ikke tar seg selv så høytidelig. I dag har jeg sett noen stykker som har akseptert utfordringen, og det er morsomt å se at noen ikke tar seg selv så høytidelig at de ikke kan være med på en morsom utfordring av denne type. Det viser litt om hvem folk er tenker jeg, hehe..

Anyways, nå har jeg akseptert min egen utfordring, den går altså ut på å poste et blogginnlegg med forsidebilde av sin egen nakne fot 😜

Gjenstår å se om det dukker opp flere etterhvert som tar utfordringen. Nå skal ihvertfall ‘Kongen på balkongen’ aka meg, Bunny, ha det hyggelig på balkongen med snuppen min, masse snacks, musikk og deilige drinker. Hehe.. 😜😘

Ha en riktig fin kveld alle sammen 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#utfordring #fotfetish #lørdag #helg #bunny #bunnytrash

6 kommentarer

Siste innlegg