Dugnad på Fjell!

I ettermiddag har vi hatt høstdugnad, og vi er to blokker som har slått oss sammen og tar disse dugnadene i fellesskap. Snuppen min og jeg bare sitter her nå og forsøker lande etter all, rett og slett galskapen som befinner seg rundt oss. Jeg er rett og slett tom for ord. Halvveis sjokkskadet!!

Ei stor tyrkisk dundre med hijab kom flyvende over bordet der vi satt og forsøkte stjele pizzaene fra oss. Først tok hun en pizza og forsøkte fly avgårde med den, jeg fikk stanset henne. Da jeg fikk satt meg igjen for å spise så kom hun jaggu og forsøkte å ta en annen pizza. Hun kom som en måke, på størrelse med en hval. Skummelt!! Jeg ba henne stikke avgårde med seg.

Så kom hun faen meg en tredje gang og slengte seg ned lengst fra meg, vi satt ved et langbord, og der hoppet hun til og røsket til seg pizza og trykket rett i kjeften, et enormt gapehull og bare var helt som.. en blanding av en gaur og en fuckings spermhval!! Folk blir jo helt satt ut og skremt, tør ikke si noe. Noen må jo si noe!!! Og det ender jo på meg det da. Og hun har visst en sønn som bor i nabolaget her, så da kommer vel han på døren her i morgen. Kjerringa brølte til meg på slutten der, sint på meg for at hun ikke fikk stjele maten vår, og jeg begynte le av henne.. hun ble superduperkrenka!

Der var ellers mye rart som skjedde, men hun tyrkerdundra tok virkelig kaken. «Din svin-merr» avsluttet jeg med.

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#crazy #fjell #drammen #norge #bunnytrash #bunny

10 kommentarer
    1. Sett bære her og gape!! Måtte lese to gang igjennom førr å se at æ virkelig leste rett?? Ka faen liksom??? Æ e rystet!!

      1. DU er rystet??!! Hva tror du VI er!! Vi sitter enda og snakker om det. Har opplevd mye rart, men faen.. se for deg en spermhval som kommer flyvende som en måke og skal ta maten din.. hva faen??!! 🙈🙈🐰

    2. Godt jobba, hadde bare fler vært som deg å turt å si ifra. Desverre er folk flest livredde for å åpne munnen, for noen kan jo bli krenket.

    3. Pass munnen din og snakk “pent” så kan det sige inn litte grann til dei lettkrenka. Er heilt einig med deg. Er ofte så sint at eg har lyst å poste det styggaste eg veit, men da blir eg dunka ned som en uintelligent rasist. Er imponert over kor bra du skriv. Vi treng sånne som deg, sjøl om det rant litt over i kveld😃

    4. Hei. nå må jeg bare gi deg en historie. Var i 60 års lag på stranden. meny svære fat med forskjellige kjøtt. Et engelsk par ventet til det kom nytt stort fat med sykt mye mat. Tok frem medbrakt stor handleposer tømte fatet og sa – det er jo bare rester og kattene kan få det. Jeg spurte om han hadde oppdrett av gauper i bakgården. Han ble sur og byttet plass og gjorde det samme der. Det er jo virkelig toppen av frekkhet begge deler.Og noen må rope ut!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg