Duckiville Ducks og Buddha babyer, enkelt og greit!

Disse har begynt å poppe opp hele tiden i min Facebookfeed, de selges fra flere steder, blant annet på Heldigeliv.no. Synes de er dritkule! Så derfor ønsker jeg meg dem, de ser søte og onde ut samtidig, meget spesielt. Jeg liker spesielt, enkelt og greit!

Nei jeg har ikke bestilt noen. De koster fra 300 kroner stykket. Dét var jo ikke så mye er det sikkert mange som tenker, men vel vel… lar man være og kjøpe denne serien og spaaarer pengene, så er jo dét en billett feks til Tyrkia. Det er underlig hvor «lite» penger som plutselig blir mye. Alle disse småkjøpene, den ene brusflasken mens en er ute å går, den kaffen på kafé, en bolle… har holdt meg fint unna sånt en stund nå, ikke handlet et klesplagg heller på lenge. Men uansett, slike kule figurer frister meg alltid veldig. Se under..

Disse Buddha Babyene (jeg kaller dem for det) aner jeg ikke hvor er fra, aner ikke hvor de kan kjøpes, jeg har lagret bildene på mobilen min fordi dem var så søte og jeg gjerne skulle hatt dem også, enkelt og greit, hahaha..

Disse babyene ser ut til å være veldig små da, se på disse bildene. Hellan duttan og hellige kaninmåne, men hvis dere ser på det nederste bildet, så kan man jo finne på noe kult med dem, for eksempel finne på noe med, lage noe, og sette dem sammen med DISSE, dét hadde blitt kult det! Sant?!! Enkelt og greit!!

Nei, det får bli med lysten denne gang, ikke kjøpe noe enda. Nå er frosten borte fra jorden og det mykes opp, så da kan jeg kanskje snart ta meg en tur til en bestemt skog og grave frem ei kiste og hente noen penger. I kveld derimot skal snuppen min og jeg til ei venninne og grille pølser, høre musikk og drikke Aperol Spritzers, deilige drinker, skravle og kose oss. Enkelt og greit! Fantastisk nydelig lørdag dette! Håper dere alle som leser koser dere masse i kveld, beste ønsker 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#helg #lørdag #bunnytrash #bunny

8 kommentarer
    1. herlig da og dai babyene var skikkelig søte ,enig i det :=) jeg har storkosa meg i hagen i hele dag ,hentet frem utemøblene ,og vi har grilla ,tok kvelden og gikk i hus nå for nå har sola gått bak fjella,ha en fin lørdagskveld

    2. Hihihi, den klarte du bra – enkelt og greit….. og de buddha-babyene var virkelig søte, skikkelig enkelt og greit….! Takk for at du tok utfordringa, Bunny 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg