Drammen januar 2019

Disse bildene er tatt her i Drammen sentrum langs elven. Det er snuppen min som har knipset bildene.

Jeg synes dette er veldig fine bilder av flotte Drammen. Fikk derfor lyst å dele dem med dere som titter innom bloggen min.

Det er tre dager siden de ble knipset, så en kan godt si at de gjenspeiler hvordan det er her akkurat nå.

Jeg gleder meg til sommeren, og liker sommeren best. Men vinteren kan være veldig vakker den også, det er ingen tvil om det.

Når det først er vinter så foretrekker jeg når det er slik som dette. Våtvær og slaps, eller is og speilholke synes jeg ikke noe om i det hele tatt.

Dette lyset synes jeg er det fineste akkurat nå, og skinnet som kommer i vannet. Alt er så klart og fint. Veldig harmonisk.

Naturen er fantastisk, og jeg er en ev de som burde sette mer pris på den. Jeg gjør det mer nå enn før, men jeg burde bli flinkere til å ta bilder som dette og la meg inspirere.

Hva synes dere om bildene? Om Drammen? Er dere flinke å bevege dere ute i naturen? Blir dere inspirert av den? Burde jeg bli flinkere til å legge ut bilder her i bloggen?

Sjekk gjerne ut disse bildene også: https://bunny.blogg.no/1491336808_bilder_av_mine_nydelige_mopsejenter_i_vakre_drammen_vinteren_20162017.html

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#natur #bilder #naturbilder #vinter #januar #strømsø #bragernes #holmennokken #nokken #drammen

10 kommentarer

Siste innlegg