Drammen Corona Shithole!


Dette er tallene kun for i dag og vi må helt tilbake til 8. april for å finne et like høyt smittetall. Mesteparten av disse smittetilfellene spores til.. jupp, helt rett: Id-feiring!!

Det har også vært massetesting av ungdom og russ her, men hos russen er det ikke særlig til smitte.

Så hva faen er det disse Id-folka driver med? Bryter smittevernregler? Gir faen? Tydeligvis!!

Blir de tildelt bøter??! 🤔 neppe!

På meg kommer ikke denne smitteveksten som noen bombe. Ikke på noen kommer dette som en bombe, de som ikke forutså dette, de er bra kørka! Vi har jo sett den røde tråden hele veien!!

Men vi kan ikke snakke høyt om dette, vi må være forsiktige med å uttale oss om hvor smittespredningen forekommer og hva som er årsak til at samfunnet må holdes, helt eller delvis stengt. Hvorfor vi har det som vi har det, og hvorfor det fortsetter.. Hvorfor vi kun kan være faste kohorter og ikke sosialiseres med mennesker som vi har nære og kjære i livene våre. Hvorfor vi må gå med munnbind og tenke nøye over enhver handling og bevegelse vi gjør til ethvert sekund for å ikke skade folk og samfunn enda mer. Hvorfor livene våre er satt på vent, hvorfor vi kun eksisterer, ikke lever.

Berøringsangsten fortsetter og nok en gang ser vi hva Islam gjør med samfunnet vårt. For uansett hvor hardt vi andre prøver, så kommer Islam og slår oss ned. Ødelegger og ødelegger.

Smittevernoverlegen i Drammen, Einar Sagberg, understreker at det er viktig at alle som er smittet holder seg isolert og at nærkontakter følger reglene for karantene nøye.

Som ikke dette har vært presisert nok nå! Vi har hørt mantraet om igjen og om igjen. Som om ikke alle nå har fått dette med avstand og hygiene inn med teskje. Vet ikke om jeg skal le eller gråte når denne samme smittevernoverlegen sier at vi må forvente at smittetallene kan ligge relativ høyt den nærmeste tiden framover.

Klart vi må forvente det. Vi har noe som er verre enn virus: Islam.

Samtidig smeller Drammens Tidende til med en alle tiders overskrift:

Link: Sommeren kan bli verre enn i fjor, utelukker ikke en fjerde bølge (DT)

Dette har de bestemt, at det faktisk skal bli ille, for når de nå åpner samfunnet etter Id-feiring, når vi nå allerede har en stor pågående smitteøkning som konsekvens av Id, og det i tillegg i dag melder at Drammen skal åpnes..!! Hallo!!!

Link: Drammen og Lier kan åpne opp (DT)

Skjønner dere hvor syke tilstander vi egentlig har? Islamfølgere som driter i smittevern, og folkevalgte som hele tiden tar avgjørelser som sørger for at smittetallene opprettholdes og vedvarer, og vedvarer, og vedvarer.

Hvorfor kan ikke disse folka vaksineres mot idioti? Hvorfor kan ikke jeg få lov til å drite i kjeften dems?? Ingenting jeg har mer lyst til akkurat nå!!


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#coronasituasjon #id-feiring #islam #drammen

14 kommentarer
      1. Jeg blir helt matt, hva har folk oppi ansiktene på hverandre å gjøre, spesielt i disse dager?! Jeg skjønner kjærester, men ellers, i disse dager? Og hvorfor er ikke hygiene viktig? Pandemi eller ei, man vasker seg når man har tafset rundt på ting og tang, før man spiser et cetera. Nei, vi holder oss til vår lille kohort, og vi bedriver ikke overdreven klemming, danser jenka og folkedans, selv om flere av oss nå er blitt fullvaksinerte. Burde vært vaksine mot idioti, hadde sikkert vært bedre enn AstraZeneca, hahaha..

          1. Leste nettopp om Larvik, hjelper ikke på humøret de nyhetene, men kan jo liksom ikke ignorere nyheter og være helt uvitende om hva som skjer.. I morgen blir det Eurovision og sprudlevann, det hjelper 😜

      1. Ja, denne gangen heier jeg på TIX uten å ha hørt noen andre låter. Håper han blir topp ti om han ikke vinner (noe som sikkert skal godt gjøres) men det er lov å håpe 😜🇳🇴

    1. Eg har ein kompis, offisielt er eg støttekontakt, men det er berre i navnet, som dei seier er psykisk utviklingshemma. Ja, er han nå det? Joda, han har eitt sjeldant syndrom, som gir han ein del utfordringar, og så har han noko meir autistiske trekk enn folk flest (det har forresten eg og).
      Ein ting kan eg iallefall seia, hadde våre “folkevalde” hatt halvparten så mykje mellom øyrene, og vore halvparten så løysingsorientert, som han, ville ikkje dette landet vore på longt nær så vanstyrt som det er nå.
      For å seia det rett ut, i forhold til han, er dei å rekna som undermålerar.

        1. Ja, det er fleire skremande moment her. Berre det å setja eit “stempel i panna” på han, utan at dei kjenner han, finn eg heilt uhøyrt.
          Han har sine fysiske utfordringar, og der er bokstaver han ikkje kan uttala, men når eg ikkje forstår kva han seier, finn han alltid ei løysing på å forklara meg det. Så der er ikkje så mykje galt med haudet.
          Du kan jo sjølv tenka deg korleis ein “normal” person reagerer når ein ikkje forstår dei. Eller ikkje har same meiningane, for den del.

          1. Jeg trenger ikke tenke meg hvordan en “normal” person reagerer når en ikke blir forstått eller ikke har samme meningene, vet akkurat hva som skjer da, spesielt når de er venstrevridde islamske fascister 😂

            1. Ja, eg kan tenka meg du veit. Det er ikkje lett å vera “unormal”, det kan eg vera med å skriva under på.
              Du får ha ei god natt, og kosa deg med ESC i morgon 😊. Eg står nok over den. Satser heller på ein fisketur.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg