DRAMA!


Jeg er skremt!

Det må jeg få lov å si her og nå!

Bunny sin blogg har ingen lesere som pumper andre bloggeres kommentarfelt fullt av negativitet eller stygge meldinger. Bunny har verdens fineste lesere, å si noe annet er usannhet og urettferdig mot de som leser og kommenterer i Bunny sin lille blogg. Hvis noen sliter med at det pumpes inn negativitet i sine kommentarfelt, så er det ikke Bunny eller Bunnys lesere dét kommer fra.

Synd at man ikke får lese alle disse negative kommentarene.

Hvor er de? Eksisterer de?

Drama er en særskilt form for litterær fiksjon representert i framføring (skuespill, spill stilt til skue). Begrepet kommer fra det greske ordet δρᾶμα, i betydningen «handling», som igjen er avledet fra δράω, draō, «å gjøre», «å handle» eller «å forestille seg». Kremt..

Her hos Bunny slipper alle gjennom. Har kun én eneste én leser og kommentator som er blokkert i min blogg, det er Bien. Jeg aksepterer ikke hatmeldinger, det er ikke Bunnys måte. Jeg orker ikke hatefulle folk og mobbere, orker ikke lese hva slike skriver. Bunny er ja til livet og kjærligheten 🥰

Rett fra levra!!

👇🏾

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#påske #påskenøtt #bunny #bunnytrash

23 kommentarer
    1. God morgen 🙂
      Stilig musikkvideo – og jeg har verken hørt om eller sett denne før 🙂 Likte den !

      God ny dag og uke til deg 😀

      1. Hadde ikke sett eller hørt den før jeg heller, bare fant den passende som teatermusikk fir vår felles kollega. Mye drama. Fin fin dag og uke til deg 🥰

    2. Godt å høre at ikke jeg er blokkert 🥰 Men det har vært noen ganger jeg ikke har fått tilgang til å kommentere i det siste, så lurer på om du har lagt inn noen “begrensninger” i innleggene?

      1. Nope, men jeg har skrevet om det i flere innlegg, og klaget det inn til support, at folk får opp «bad request» når de skal kommentere. På konkurransene stenger jeg kommentarfeltet 00:00 når svarfristen er ute.

        1. Jepp, har lest at du har skrevet det. Er nok mer at jeg har hatt lyst til å kommentere noen påskeegginnlegg dagen etter at svarfristen er ute 😉

    3. Eg leste det første innlegget ditt i går, men hadde så vondt i hodet at eg klarte ikkje forfatte en vettug kommentar. Men eg tenkte: “Oh NOOO, når det blir drama fra den andre kanten”- Ikkje fordi du skrev noen feil, for det gjorde du på ingen måte og eg var enig i det du skrev – Noen ganger kan melet meles FOR ofte og ikkje minst for mye. Alle har man en historie, mange har veldig lik historie, men de fremstilles forskjelles. Noen melker ting noe lengre enn andre og da kan det som i vedkomnes tilfelle bli FOR mye….er så absolutt enig i dette og da må man faktisk tåle at andre reagerer. Din reaksjon var overhodet ikkje hatfull på noen måte, kan ikkje skjønne hvordan det kunne oppfattes som det? Ingen har heller enerett på en virkelighet som mange har opplevd selv. Når man sjekker litt rundt er det veldig lite hatkommentarer (egentlig ingen) rettet mot vedkomne…? Hmm men eg måtte le litt….for konklusjonen i et kommentarfelt ble at du mest sannsynlig var sjalu?? Vel, det klarer ikkje hjernen min å skjønne…Anyway, Bunny me er tydeligvis mange som mener at du hadde et bra innlegg som verken var løgn eller hatfult <3

      Lag deg en flott dag! Her i vest skinner sola og det er 10 gr
      Vibbedille

      1. Hat og mobbekommentarenr er det hun, Bien og Kokken som står for, jeg har ikke kommentert noen steder, jeg holder meg her jeg, for makan til styr har jeg ikke vært borti siden jeg var på en ulovlig dragqueenklubb i Afrika. 10 grader og stigende her også, kos deg 😜👍🏾

    4. Kjerringtanker har skrevet langt innlegg om deg i dag. Der blir du virkelig fremstilt som et fælt menneske, hun vet å ordlegge seg.

    5. Holder det ikke nå? Du kritiserer en annen medblogger for å melke en situasjon og lage dramatiske overskrifter, men er det ikke det samme du gjør nå?

    6. Ja, nokon berre må lage drama. Skulle tru hu var i slekt med meg 🤣. Hu hadde passa godt inn med ein del andre i slekta 🤣.
      Hu andre kjerringa, er ikkje hu av dei som skal stå for toleranse og inkludering 🤔?
      Nå har eg berre vore innom bloggen hennar ein gong, og det var ikkje mykje som minna, verken om toleranse eller inkludering.
      Vel, ein gong var plenty nok. Det same gjeld forsåvidt for hu uti Måløy.
      Tøff låt 👍😊. Litt meir rasp i stemmen, så hadde den vore perfekt.

      1. Nå har jeg fått to rødtopper på nakken i tillegg til denne Bien, de skriver om bloggkrig, våpen og ammunisjon.. vet nå ikke jeg, men plattformen er blitt så liten at det blir mye styr når jeg sier noe. Det er vel denne woke-greia jeg ikke greier tilpasse meg.

    7. He he, du skal ikkje kødde med raudhåra damer 🤣🤣🤣.
      Nei den woke-greia forstår ikkje eg meg på, heller 😊. Der er liksom ingen logikk i den greia der.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg