Doller meg opp til jubileum!

Eller doller og doller, hehe.. jeg har vært hos frisøren min i dag. Det var deilig, en stund siden sist. Har jo mest bare vært hjemme siste tiden, det har jo ikke akkurat vært et klima eller føre ute som har fristet til hverken turgåing eller andre utendørs aktiviteter, så jeg har vitterlig ikke brydd meg om hverken hårvekst eller appearance. Men nå er det jo snart jubileum og diverse som skjer, så da er det jo greit å være litt fjong og presentabel, hehe.. gleder meg.

Anyways, etter besøket hos frisøren min stakk jeg innom Extra, de har 50 prosent på Grandiosa, og da tenkte jeg det var greit å røske med seg noen når man først var i strøket. Extra er en butikk jeg sjelden bruker, så da jeg så at man måtte være medlem for å benytte tilbudet så sendte jeg sms for å bli medlem, da måtte jeg ha ID-brikke. Jeg går ikke rundt med ID-brikke i lomma, så da ble det ikke Grandiosa, hehe.. det er noe forbannet tull med alle disse medlemskapene, appene og greier og greier. Det er nok lønnsomt joda, men også mye mas synes jeg.

Vel vel, jeg er hjemme igjen nå. Det har vært nydelig vær i dag. Nettopp gått tur med jentene, så de ligger så fornøyde i sofaen. Snuppen min er på vei hjem, så jeg lager middag. Det blir fiskegrateng med småpoteter og bacon. Det blir godt. Internettet hjemme har vært borte i hele dag, så da får jeg heller lese litt etter middagen.

Takk for titten og ønsker dere en flottersfin dag, ettermiddag og kveld videre alle sammen. Ja til livet og kjærligheten husk 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#jubileum #frisør #bunny #bunnytrash

9 kommentarer
    1. Der fikk du dreis på sveisen igjen! Deilig med frisørbesøk syns jeg…! Jeg har coop-appen, men ingen av de andre…! Syns det er greit å få med seg den rabatten og de pengene en kan..! Høres ut som god middag! Nyt kvelden 🙂

      1. Jeg bruker mest Kiwi, så jeg har Trump.. men blir det luftetur i morgen så har jeg ordna meg Coop nå… skal ikke kimse av 50 prosent i disse tider, har jo litt ledig plass i frysern 🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg