Disney inspirert kunst.

Da jeg var i sentrum tidligere dag for å handle julegaver så stakk jeg innom utstillingen som er oppe der på Magasinet Kjøpesenter. Liker å titte innom slike steder når jeg kommer på det. Siden det var en stund siden forrige gang så vær det noen av bildene som var byttet ut. Fikk ikke med meg hva kunstneren heter, men han er tydelig inspirert av Walt Disney sine karakterer.

Kan dere navnene på noen av disse figurene?

Takk for titten!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#magasinet #utstilling #bragernes #drammen #bunnytrash

6 kommentarer
    1. Den øverste med selveste Mickey Mouse er jo i utgangspunktet åpenbar, MEN det kan jo faktisk også være hans nevøer, Tipp eller Topp.. 😉
      Videre, er det Dolly’s tre nieser, Hetty, Netty & Letty (tror jeg det var), før vi har spøkelseskladden på de 3 neste, for så at det må være typ Mikke fra helvete eller noe på det siste *haha* 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg