Dim Sum Drammen

Nå har jeg vært innom «Drammen StreetFood» igjen. Det store nye utestedet på Strømsø hvor de har et konsept med små «boder» der de selger diverse matretter fra forskjellige land. Hver «bod» representerer på en måte et land. I dag valgte jeg kinesisk, «Combo Dim Sum».

Jeg fikk seks slike små innbakte friterte «boller», tre forskjellige smaker, kombinasjoner av surt og søtt, kjøtt, grønnsaker, sjømat og frukt. Ved siden av var det salat og potetchips. Estetisk flott, så veldig godt ut helt klart.

Jeg trodde det skulle være ris til Dim Sum, men jeg fikk altså chips. Tradisjonelt drikker man te til slike retter, jeg valgte Solo-brus.

Denne kinesiske boden het «Duck & Dim Sum» og denne retten var nydelig. Smakene satt lenge i munnen. 175 kroner uten drikke, så denne tenker jeg er dyr ift mengde, men smaksopplevelsen er virkelig verdt å prøve, i det minste én gang, hehe..

Jeg har bare vært tre ganger innom «Drammen StreetFood», men jeg har kun spist her én gang tidligere, den gang prøvde jeg indisk fra boden til «Der Pepperen Gror», det kan dere lese om HER.

Takk for mat og opplevelse, jeg er veldig fornøyd, men sett ned prisen 20 prosent så kommer jeg innom oftere, takk igjen, nå skal jeg hjem til jentene mine!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#streetfood #dimsum #kinesiskmat #drammenstreetfood #duck #drammen #bunny #bunnytrash

18 kommentarer

Siste innlegg