Digg og sløv søndag 😊

Heisann, da var jeg innom her bare for å runde av kvelden. Er hviledag her i dag, som sikkert noen der ute har fått med seg så hadde snuppen min og jeg lørdag her i går, derfor er det søndag i dag og fredag i morgen. Dette er på grunn av jobbturnusen til snuppen min. Så her er det bare chill i dag. Det har vært et nydelig vær, i en viss grad. Det har vært mye vind, men knallblå himmel og sol. På balkongen her merkes ikke vinden, så der har jentene og jeg tibragt dagen. Det blir hett der, men med iskald Solo Super og isbiter i glasset har det vært bare deilig. Behagelig stemningsmusikk i bakgrunnen. Herlig!

Anyways, resten av kvelden blir Netflix and Chill. Håper dere alle der ute har like fine dager som meg?! Hvis dere har lyst å løse noen gåter så kan dere prøve dere på disse!

01). Hva tilhører deg, men brukes mest av andre?

02). Faren til Arne har tre sønner – Ole, Dole og ..?

03). Hva er meitemarkens favorittsang?

04). Hvilken kopp kan ikke drikkes av?

05). Hvilken høne har ikke fjær?

Les: «5 morsomme og nyttige mat-triks»

Takk for i dag, enjoooooy!! 🐰
Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#helg #bunnytrash #bunny

2 kommentarer
    1. Godt å kunne slappe av. Eg har “arbeidshelg”, så då er det å vera pålogga heile tida, men fortsatt god helg 😊.
      Så over til spørsmåla.
      1. Tolmodet.
      2. Ole, Dole og Arne.
      3. Alt ned til marken i mold.
      Lettare omskrevet frå salma Alt ned til
      mauren i mold.
      4. Masekoppen.
      5. Snakkar me kvinnfolk her, eller er det godkjent med ei grilla høne?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg