Dette er latterlig!

Dette er bare latterlig slik jeg ser det, Altså FHI ytrer at de jobber på spreng med å kartlegge om det er en sikker sammenheng mellom menstruasjonsforstyrrelser og disse såkalte koronavaksinene. Som om ikke det sier seg selv at vaksinene er årsak til disse forstyrrelsene i kroppen, hvor mange tusen tilfeldigheter skal man tro på. Hellige måne..

FHI har sagt at de ikke utelukker at menstruasjonsforstyrrelsene skyldes koronavaksinen. Samtidig viser de til at blødningsforstyrrelser er vanlig hos kvinner, og at det må en studie til for å bekrefte en sikker sammenheng. Yupp, det er greit å bruke tid på dette, mens det ligger mange mange mange tusen andre innmeldte bivirkninger, også av alvorligere grad som burde sees nærmere på. Men det er vel greit å hale det ut til flest mulig har blitt injisert med dose 3 og 4 før folket blir opplyst om hvor alvorlig alt dette egentlig er, og vil bli i framtiden.

Ikke at blødninger og kroppsforstyrrelser hos kvinner ikke er alvorlig nok. Særlig med tanke på hva det kan få av videre konsekvenser, muligheten for å bli gravide, gjennomføre trygge svangerskap, fødsel og ikke minst hva dette kan gjøre med barna som fødes og kommende generasjoner.

Flere eksperter har uttalt i norske media at på bakgrunn av omfanget kvinner som opplever dette, mener de at det er lite trolig at endringene kan forklares med et tilfeldig sammentreff. Når det skrives «et tilfeldig sammentreff» om tusenvis av kvinner, så blir det for dumt for meg. Men selv om jeg ikke er hverken noen forsker eller faglig ekspert på noen måter innenfor dette feltet, så kan jeg trygt påstå at her er ingen tilfeldigheter.

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg synes dette er skummelt, og jeg mener det er dumt å blåse dette bort som mange gjør. Jeg ser til og med mennesker i kommentarfelt som latterliggjør dette. Noen mener at bivirkninger som blir omtalt er skapt av konspirasjonsteoretikere. Hvem er konspirasjonsteoretikerne da? Er det mulig..

Torsdag 12. november hadde Statens Legemiddelverk behandlet 1402 meldinger om menstruasjonsforstyrrelser etter koronavaksinen. Siden mange kvinner ikke melder fra og flere tusen bivirkningsmeldinger fortsatt er ubehandlet, er det garantert veldig store mørketall. Det tviles ikke på!

Videre synes jeg det er spennende å vite om antall og alvorlighetsgrad av perikarditt, myokarditt, hjerneslag og så videre. Jeg vet jo at her er en brutal økning av tilfeller etter vaksineringene startet. Det har jo også vært tilfeller som har blitt omtalt i media. Unge friske gutter i tyveårene som har blitt innlagte av oppståtte hjerterelaterte sykdommer.

Men jeg tenker at de mest alvorlige bivirkningene er vel de som blir omtalt og snakket om sist. Først må folket injiseres med dose 3, det er de jo i gang med nå, og for fullt fra januar. Og de vil vel prøve å få injisert folket med en dose 4 også før vi får de heftigste avisoverskriftene tenker jeg.

Link: Her er 9 «alternative» nyheter på morgenen.

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#neitilkoronavaksiner #bivirkninger #helsemyndigheter #anafylaktisksjokk #hjerneslag #korona #covid #vaksiner #perikarditt #pandemi #fhi #hjerteposebetennelse #hjertesykdom #blødninger #myokarditt #blodpropp #menstuasjonsforstyrrelser #bunnytrash

4 kommentarer
    1. Nei, du er ikkje forskar, og eg brukar ikkje plapre så mykje om IQ scoren min. Men altså, i 2004, etter eitt drypp, fekk eg tilbod om å ta ein stor test hjå helsevesenet. Denne innbefatta og IQ test. Av vel 37500 som hadde tatt testen, var eg blandt dei ti med høgast score.
      Eg har aldrig vore redd for å møta nokon i konkurranse på det området, men eg trur eg ville fått vel store utfordringar med å slå deg.
      Høg utdanning, er ikkje einsbetydande med høg IQ.

        1. Ja, eg foretrekker og å verta undervurdert, men å undervurdera andre skal me vera forsiktige med.
          Jo, det stemmer nok 😊. Eg lyg ikkje om slike ting, berre for å skryta av andre. Ikkje gidd eg å skryta av andre i utrengsmål heller 😊.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg