Dette blir god stemning og moro!


Hei og god morgen alle sammen. God formiddag for noen, men her har vi nettopp spist frokost, så det er enda morgen i heimen her. Straks skal jeg på balkongen og nyte en røyk og kaffe i baileys.

Etterpå er det litt shinings i kåken for å gjøre klart til gjester i kveld. Har gledet oss masse til akkurat denne kvelden. Det er jo Eurovision Song Contest, eller Melod Grand Prix som vi sa da jeg var barn. I fjor ble jo ikke dette noe av, så da tar vi igjen med boblevann, venner og moro denne gang.

Nå er ikke jeg spesielt fan av den musikk som oftest kommer frem gjennom Eurovision, men jeg liker stemningen veldig godt. Og nå trenger vi stemning mer en noen gang. Solidarisk heier vi på Norge, TIX og hans «Fallen Angel»!!

Kos dere alle sammen, i kveld er det god stemning og mangfold som feires! Ja til livet!!


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#esc #mgp #fallenangel #tix #finale #rotterdam #nederland #europa #norge
4 kommentarer
    1. Jeg glemte selvfølgelig at det var finale i kveld, men skal følge med via mobilen. Her på hytta har vi ikke tv eller strøm, men får prøve å gjøre det beste utav det. Heia Tix 👏👏👏

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg