Dette blir for heftig for vanlige folk!!

FHI lover nye pandemier framover og samtidig leser jeg hver dag, ikke bare én oppdatering, men flere, at alle har corona. Altså ikke alle, men bare i går leste jeg statuser på Facebook at fem stykker jeg kjenner har fått påvist viruset. Og enda er det jo slik på Facebook at en ser jo ikke hva alle poster, man ser jo bare en liten prosent. Så det er vel trygt å anta at det var flere enn fem jeg kjenner som fikk påvist covid i går. Noen har fått påvist før også, så nå gjennomgår de for andre og tredje gang. Samtidig leser man også om hertuginner, kongelige høyheter, politikere og kjendiser som får dette viruset.

Inntil videre har det gått betraktelig ned hva hetsing og trakassering av uvaksinerte angår. Nå ser jo alle at dette har eskalert i den grad at selv provaxxere og vaksinefanatikere må innse at det ikke nytter å peke på «vanlige folk» i samfunnet. Det er også slik at det vi ser nå er at beredskapen på sykehusene går totalt til grunne. Til eksempel, nærmere halvparten av akuttmottaket har nå covid og er hjemmeværende og sykemeldte. Kan ikke tenke meg at det er noe annerledes ellers i sykehusene. Helsearbeiderne er syke. Så hva da med beredskapen når regjeringen har åpnet helt for at alle skal smittes selv etter alle disse dosene med «vaksiner»? Hvem skal ta seg av nevrologiske pasienter, ortopediske, medisinske, kirurgiske pasienter og så videre? Folk har alvorlige sykdommer selv om, folk faller og skader seg, det skjer trafikkulykker, dette har ikke blitt borte selv om en nesten bare hører om korona!

Media skriver at det er stor økning av smitte, men langt færre som blir alvorlig syke, innlagte og dør. Da handler det ene og alene om covid. Som sagt, alt dette andre, ulykker og sykdommer har ikke blitt borte!!

Det skrives lite om at uvaksinerte og vaksinerte har likt sykdomsforløp. Altså det jeg personlig ser er at det er de jeg kjenner som er vaksinerte som oppdaterer sine sosiale media med «jeg er sååååå» syk, og det varer dagesvis, mens uvaksinerte skriver «nå er det min tur» og dagen etter skriver de at de kjeder seg, at det verste med covid er å måtte være hjemme. Merkelig det der..

Men nå altså oppsummering, media skriver «FHI ruster opp for å være klar til å takle framtidige bølger» (Dagsavisen), men den beste overskriften er jo «Det blir en ny pandemi» fra Dagbladet hvor FHI-Direktør Camilla Stoltenberg sier at det blir en ny pandemi!

Fra før vet vi jo at det jobbes med det vi i dag kaller Koronapass, qr-koder det er et EU-serifikat på gang. Stadige latterliggjøringer av de som påpeker dette blir gjort fra media sin side, noe som medfører at befolkningen blir manipulerte til å tro at dette er ikke reellt. Før siste to årene har vi aldri hatt så høy bruk av ordet «konspirasjonsteoretikere» som gjennom «plandemien». Det kan ingen nekte på!

Enhver som påpeker at noe ikke stemmer, at her er en plan, en agenda med koronapass, maktovertakelse og diktatur at det har sammenheng hva som skjer ellers, strømpriser, matpriser etc blir hengt ut som konspirasjonsteoretiker.

Sammen med et «koronapass» eller hva det vil kalles i framtiden når «ny pandemi» og nye «vaksiner» skal injiseres i befolkningen så vil vi alle bli så indoktrinerte og dermed bli underlagt en type makt som har fullstendig kontroll på oss hvor de har greid å frarøve oss all frihet og må vise pass for enhver handling vi måtte ønske å gjøre. Teater, restauranter, konserter og reiser vil bli forbeholdt de priviligerte indoktrinerte som nå i to år har vist at får man beskjed om å hoppe så hopper man, de som følger bjellekua. Dette er konsekvensene av å tasse rundt med munnbind overalt, dette er konsekvensene av å godta alle restriksjoner, dette er konsekvensene for å brette opp armene og la seg injisere én gang, to gang, tre gang, fire gang.. nå begynner vi å nærme oss å få vite hva vi vaksineres FOR, ikke mot, men FOR!

Nå må folk begynne å våkne, vær så snill!! Men sannsynligvis ikke.. de fleste som leser dette vil bare trekke på skuldrene, blåse det bort og tenke stakkars han fyren der, han er jo en helt koko konspirasjonsteoretiker, for ingenting av dette kommer til å skje. De som bruker kommentere i bloggen her vil ikke gjøre det denne gang, men heller late som om de ikke har sett dette, for ved å late som så eksisterer det ikke, hahaha..

Vel, vel..

Noen som har tenkt over dette: Først en meget godt planlagt konvoi i Canada, som vi ser på nettet at har massiv oppslutning. Så mange dager går uten et ord om det i norske medier. Deretter kom det melding fra regjeringen om at de ikke vil innføre korona-pass nasjonalt, men åpner for at lokale myndigheter kan innføre, later som om det ikke er et større mål bak dette passet, deretter så, nesten 14 dager etter at konvoien startet så begynner plutselig norske medier å fortelle om hva som skjer i Ottawa. Det har blitt bevisst holdt tilbake informasjon for at vi skal bli manipulerte til å tro at det som skjer i verden ikke kommer til å skje her. Med å holde tilbake informasjon har regjeringen fått tid på seg til å planlegge hvordan håndtere diverse, forhindre motstand.

Lørdag skal jeg å demonstrere i Oslo, jeg har ikke, og kommer aldri til å underkaste meg denne maktovertakelsen av menneskeheten, sann mine ord, jeg skal ikke være en av de som bare sitter hjemme og leser et innlegg som dette og blåser det hele bort. Jeg skal på «Freedom Convoy i Oslo» (Nettavisen), og kjempe for deg og meg og alle oss.

Jeg, idioten, den gale uvaksinerte konspirasjonsteoretikeren! Og hva DU gjør er opp til deg, ikke sant? For du mener du er i din fulle rett til å bestemme over deg selv og din egen kropp, jobb, hvor du ferdes, din helse, liv og virke? Kremt..

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#freedomconvoy #freedomconwoyoslo #freedomconvoynorway #koronapass #koronasertifikat #bunny #bunnytrash

40 kommentarer
    1. Veldig bra at det har gått ned på trakassering av uvaksinerte, det har vært en ting jeg syns har vært feil å gjøre HELE tiden.👊

      Jeg syns også at det er mye som blir holdt under radaren av ting som er viktig å få frem, som sykdomsforløpet til mange uvaksinerte, jeg kjenner også mange som har hatt likt forløp som det jeg hadde som vaksinert.

      Fortsett med ditt engasjement for det du tror på! Heier på sidelinjen😍

          1. Det er bra. Litt trist er at jeg føler folk ikke forstår det. Spennende å se hva som skjer på lørdag, om de stanser togene til Oslo så haiker jeg.

    2. Hei igjen 🌹😊🌺🇳🇴
      Eg kan si,for min del, at eg har fulgt nøye med på «pandemiutviklingen» i de to årene dette galehuset har pågått,veldig mye av mine tanker og holdninger rundt dette har eg allerede tidligere delt med deg og dine lesere.
      Eg har sett tydelig at den planen vi diskuterte for to år siden har blitt mer og mer avslørt,den gangen hadde vi vel begge et håp om at så ille kan det ikke bli – men vi har opplevd at det har blitt verre og enda verre skal det bli – «klinten skal skilles fra hveten» for å si det sånn,bare de «som fortjener det» i form av alt de har tilranet seg på uærlig vis er verdige et «normalt» liv.Alle vi andre skal jages fra skanse til skanse,enten til vi dør av utmattelse,bekymring eller selvmord eller til vi velger å gi opp all motstand og selv da vil vi måtte ta til takke med smuler.
      Eg har gjort alt eg kan i forsøk på å åpne øynene til folk,de nekter å høre,de vender meg ryggen,mitt menneskeverd,min integritet og mitt sosiale liv er redusert til et minimum,folk som tidligere sto meg nær vil ikke lenger vite av meg,men allikevel fortsetter eg kampen mot makten,har ikke moral eller samvittighet til noe annet.Eg har spurt flere vaksinerte om de vet hva vaksinene inneholder,alle svarer nei,eg spør hvordan kan du la noen sprøyte noe i deg som ikke har innholdsliste,svaret er :fordi alle andre gjør det 😡
      Eg og merker mindre hets,hat,trakassering osv.av oss uvaksinerte,man har begynt å gå litt mer stille i dørene etter at fullvaksinerte,ikke bare blir syke og innlagte,men min erfaring er at de blir mer syke og lenger sykdomsforløp enn uvaksinerte.
      Psykisk terror foregår no på flere fronter,det være seg trusler om nye pandemier like rundt hjørnet til prisøkninger på alt sånn at det bare er et spørsmål om tid før folk ikke lenger klarer gjøre opp for seg,et effektivt middel å bruke når målet er å ta fra folk alt de eier og har….for eg er overbevist om at det er neste mål i planen…
      Hilsen synskepeggy.

        1. Ja,de av oss som fortsatt klarer å se forbi Narrativet må bruke de verktøyene man har tilgjengelig i kampen mot det som skjer.
          At ikke folk ser det selv er for meg en gåte,ser ikke de vaksinerte at de til slutt ender opp som alle oss skeptikere,de blir større offer enn det vi er,vi har jo tross alt ikke gått i vaksinefella og hva det helt sikkert vil føre med seg på sikt.
          Når makta no har satt i gang med neste steg i planen,ta fra folk alt de eier og har og som følge av det gjør oss hjelpesløse – virkelig hjelpesløse så blir ikke de vaksinerte spart heller,de faller under makta de og,at de ikke skjønner det selv.
          Eg tenker med gru fremover, om ikke lenge vil antall virkninger og bivirkninger av vaksinene øke,samt at i mellomtiden har makta gjort det så vanskelig,både økonomisk,sosialt osv.at folk ikke lenger har noe valg enn å overgi seg i håp om å overleve,når makta i dag snakker om at «vanlige folk» skal ha et verdig liv så er det et tåketeppe som skjuler det faktum at makta holder på å ta all verdighet fra oss og vi ser det ikke,for vi tror fortsatt på det som blir SAGT og ikke det som blir GJORT ! Skruen skrus hardere og hardere til as we speak,så og si….
          Eg har sagt det før,men gjentar meg selv : eg håper eg får leve lenge nok i denne verden så eg kan få se hva som egentlig var planen.No som eg har vært smittet av covid-19 og har overlevd det,så er det jo lov å håpe….
          No spiller det ingen rolle hvor belastet sykehusene blir,hvor mange sykemleldte samtidig,hvor mange bedrifter som må stenge igjen på grunn av høyt sykefravær.Får viruset herje så trenger ikke makta bli enda mer upopulære grep og må svare i tåkeprat på upopulære avgjørelser,viruset sørger no for å rasere resten så makta kan toe sine hender og være uten skyld.Alt dette er uinteressant for makta,makta har allerede kommet til neste steg på planen.
          Det er så genialt alt sammen at det er svært fristende å tenke den tanken som var totalt umulig for to år siden – kan det være menneskeskapt alt sammen ? Alt annet i denne «pandemien» har jo vært mistenkelig timet og tilrettelagt,menneske og politikerstyrt ned til mikrodetalj…
          Hilsen synskepeggy

          1. Kan det være slik at mesteparten av «vaksinene» er placebo, en illusjon, altså hvorfor bruke masse ressurser på å produsere et produkt, når det hele handler om penger og makt? Kan jo like gjerne være vann for alt vi vet..

            1. Hei igjen 😊🌹🇳🇴

              Eg kan si så mye at etter at en av våre «mest betrodde» helsetopper uttalte offentlig at « derfor får noen saltvann» så blei eg helt sjokkert og tenkte nøyaktig det samme som du.Og,er det riktig at «noen får saltvann» så slår det jo beina vekk under de fleste påstander om hvorfor folk bør la seg vaksinene.Og det viktigste av alt er jo den brutale tvangsvaksineringen man har sett skje i andre land,å få sine rettigheter krenket gang etter gang – for hva ? En sprøyte med saltvann ?
              Enda en gang må eg stille spørsmålet eg en dag håper eg får svaret på – hva slags psykologisk terror-eksperiment er det vi er tvunget til å være med på ?
              Og,bare for å ha sagt det – eg har null tillit igjen til myndigheter generelt og helsemyndigheter spesiellt,de har spilt seg selv ut med løgn,feilinformasjon,trusler osv.osv hver gang noen av de såkalte ekspertene nå uttaler seg skifter eg kanal,orker ikke høre på dem lenger.Eg blir fysisk uvel over at de fortsatt får uttale seg offentlig (de har jo selv innrømmet at de «vet ingenting» ) 😡
              Det blir klarere og klarere for meg at det IKKE er folkehelsa som står i fokus….😡😡
              Hilsen synskepeggy.

    3. Jeg er glad for at ikke like mange ble smittet av de første variantene av Covid-19. Nå som vi har en mild variant er det ok at mange blir smittet selv om også helsearbeidere blir smittet. De dør ikke og kommer seg tilbake på jobb etter 4 dager.
      Det er slik pandemier skal oppføre seg. Og disse sertifikatene fikk vi ikke bruk for i Norge.
      Vaksinerte finnes det jo fryktelig mange av og dermed blir det også flere som blir smittet enn av de uvaksinerte.
      Jeg har aldri vært for tvangsvaksinering, men jeg er glad de fleste lot seg vaksinere.
      Slapp av og tenk ikke på neste pandemi.

      1. På jobb etter fire dager? Hvor har du det fra? Det er de som har vært hjemme i flere uker nå. Jeg vet at du vil ha koronapass, og du er glad for at du kan bli injisert med noe du ikke selv vet hva er stadig oftere fremover, men det er på tide å ta vekk skylappene og komme ut av bobla og se hva som skjer i verden!

        1. Jeg mener at det er du som bør roe deg ned. Jeg kjenner mange som er smittet i Bodø siste måned. Alle har hatt mild sykdom og nå kan de gå tilbake på jobb etter 4 dager.

          1. Jeg er veldig rolig, fint at vennene dine kan gå på jobb og har mild sykdom, det endrer ikke at halvparten av akuttmottaket her er borte i sykefravær, det endrer heller ikke at de jobber med å få innført koronapasset. Det endrer ikke at folk mister jobber, det endrer ikke hva som skjer i verden og som vil skje her hvis ikke folk slutter å stikke huet i bakken som strutsene gjør.

      1. Fint du synes det var godt skrevet, håper det er godt skrevet i sådan retning at det påvirker noen flere å ville ta til gatene og protestere, at folk kjører, tar buss tog og fly for å delta på demonstrasjonene og vise motstand mot det som skjer.

            1. Menn, altså! 😁 Skal alltid ha direkte svar! Men jeg liker det, liker at folk er tydelige. Da vet jeg hvor jeg har dem. 🙂 – At folk deltar!

    4. Å blindt godta og tru på ein teori, utan å sjekka om der er hald i den, er rein dumskap. Å avvisa ein teori som løgn, utan å sjekka om der faktisk er hald i den, er like stor dumskap.
      Fritt etter Platon.

      Eg må dessverre konstatera at ca 90% av Noregs befolkning er fulle av dumskap, og ikkje evner/vil sjå realitetane, eller evner/vil stille kritiske spørsmål til det som kjem frå myndegheitene og MSM.

      Fakta er at dei landa som har høgast andel “vaksinerte”, og flest dosar, og har høgast andel smitte, alvorleg sjukdom og død.
      Er der nokon samanheng?
      Det er spørsmålet ALLE bør stille seg, men berre ytterst få gjer 😢.

      MSM påstod i lengre tid, at det berre var “uvaksinerte” som låg på sjukehus og dauda av/med corona.
      Statistikkane forteller at pr 100 000, var der fleire med 3 dosar, enn 0 dosar som dauda av/med corona.
      Då er der to spørsmål som umiddelbart melder seg.
      1. Låg ingen av dei med 3 dosar på sjukehus, og fekk intensiv behandling, då dei dauda?
      2. Lyg MSM når dei påstår at det berre er “uvaksinerte” som ligg på sjukehus med corona?
      Vel, ein treng ikkje å vera “rakettforskar”, for å skjøna kva som er rett svar her 🤔.
      Svært få vågar ikkje ein gong tenkja tanken på å stilla deisse spørsmåla 😢. For då må dei innrøma at dei har vorte manipulert, og er fulle av dumskap.

      Når det gjeld den nye “jødestjerna”, QRcoda, så arbeidas det for fullt med å innføra den.
      Om nokon trur at oppopninga nå, gjer at dei planane er skrinlagde, vel, då må dei snarast råd, få fart på dei små grå.
      Om denne plandemien handlar om noko anna enn pengar, makt, og kontroll, kvifor har då IMF, World bank, og Melinda and Bill Gates foundation, foreslått id-merking, og fråtak av tilgong til eigen bankkonto, om ein ikkje tek femte dosen?
      Eg berre spør, men det går ikkje ann å vera så dum, at ein trur at dette handlar om folks helse.

        1. Når psykisk utviklingshemma, som er rekna for å vera tilbakeståande (ikkje av meg), skjønar dette. Kva skal me då kalla dei som ikkje skjønar dette (vil skjøna)?
          Undermålerar er vel eitt litt svakt uttrykk?

          1. Kanskje det ikke er snakk om å skjønne/ikke skjønne? Det kan kanskje ha med at veldig mange snur det døve øret til? Den nye virkeligheten kan rett og slett bli for overbærende. Det er veldig trist, for det gagner ingen, men tvert imot.

            1. Ja, kanskje du er inne på noko der, men der er iallefall ein del som har sovet i timen.
              Snakka med ein her forleden, og han trodde FHI var eitt statleg helseorgan, og meinte eg laug han rett opp i fjeset, då eg fortalte han at det er eitt privat selskap, under Black Rock paraplyen.
              Er usikker på om han kjem til å snakke meir med meg, då han meinte det hadde tillta totalt for meg.
              Vel vel, han om det.

    5. Jeg er 66, er alvorlig lungesyk (har KOLS gr. 4). Var litt bekymret i starten i 2020, men etter at jeg gjennomgikk sykdommen i april 2020 uten noen medisinsk intervensjon ble jeg synderlig klar over at dette hysteriet er planlagt og ikke dreier seg om helse.

      Jeg har ikke brukt maske, ikke brukt håndsprit og ellers levd og beveget meg som vanlig.

      1. Godt å høre at du ikke ble alvorlig syk. Takk for at du deler, og håper du ikke sliter for meget med den Kolsen, kanskje dumt formulert, grad fire er alvorlig, jeg vet litt om hvor farlig den er, så forstå meg rett 🥰

    6. Bra skrevet! Sjekk også ut grand-jury.net, se Dag 3. De snakker om PCR og dens hensikt. 😥😥

    7. Både jeg og min kjære har også fått covid. Begge uvaksinerte. Min kjære er så godt som frisk, men jeg ( lungesyk) er ganske syk, men ikke verre enn at vanlig influensa slår dette. Tipper immunforsvaret har godt av dette, har endelig fått jobbe etter to år på ferie 😁😜

    8. Bra du skal på Convoy 2022. Tror det blir noe av det største vi kan være med på. mye show og godt Samhold. Det Norske folk har sovet i flere år. Nå har vi fått mye dyrere strøm, Unødvendig utbygging av Vindmøller på vakre steder i Norge som har rasert naturen vår. Helt unødvendig, vi har rikelig med ren strøm fra vannkraft, om vi bare hadde beholdt det selv. Finanstilsynet vårt er nå underlagt Eu sammens med mange andre ting. Til Sist kommer trusselen om å innføre Coronapasset eller Coronastrategien (det digitale overvåkingssamfunnet) som høyre presser på for å innføre uten engang å ha en høring. Plandemien kjenner vi vel alle til nå (iallefall dem som vil finne det ut sannheten). Selv ser jeg ikke for meg å kunne leve i en verden hvor vi alle blir overvåket og bestemt over til enhver tid. Kan jeg ikke selv få bestemme hvor mye energi drivstoff jeg vil bruke til egen bil, for å kunne dra på utflukter med hunden min, ser jeg ikke mye mening med livet. At de vil begrense vårt forbruk av rødt kjøtt og energi(strøm-diesel,osv) er helt opplagt. Dette er en del av å kunne stoppe klimakrisen, som egentlig ikke eksisterer. Legger ved en bra sang som jeg ble tipset om. https://www.youtube.com/watch?v=duJLmO_xFs4

      1. Takk for titten og innlegg, jeg skal høre sangen når jeg er våken igjen, nå er jeg på vei inn i drømmeland. Riktig god natt til deg og velkommen innom igjen 😜👍🏾

    9. Er det historikken og eigarskapet til FHI du har missa? Her kjem der litt.
      FHI er ei privat stifting. Oppretta av Gro Harlem Brundtland, i samarbeid med, og finansiert av storkapitalen, i hovudsak den amerikanske finans/investeringsgiganten Black Rock.
      Formålet med stiftinga, er å bistå Noregs styresmakter med helseråd.
      Eigarskapet er (eller var ved stiftinga) 10% Den norske stat. 90% Black Rock via fleire mindre selskap.
      Drifta skal finansierast over statsbudsjettet.
      Sidan Black Rock, via andre, er storeigar i Big Pharma, så eig dei altså både vaksineprodusentane, og dei som skal rådgi styresmaktene om bruk av dei.
      Samrøre her? Nei, overhaudet ikkje 🤣🤣.
      Noreg er ikkje einaste land dei har ei slik stifting. I tillegg er dei tungt inne i WHO.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg